Możesz teraz uruchamiać Google Ads przez GoDaddy

Możesz teraz uruchamiać Google Ads przez GoDaddy

Gigant hostingu internetowego (Otwiera się w nowej karcie) GoDaddy (Otwiera się w nowej karcie) i Google połączyli zasoby, aby zaoferować nowe rozwiązanie Google Ads za pośrednictwem GoDaddy Marketing Dashboard.

Aby dać klientom możliwość zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi z jednego miejsca, przeniesienie umożliwi klientom GoDaddy płacenie za kliknięcie, co oznacza, że ​​nie będą obciążani, chyba że konsument kliknie reklamę.

GoDaddy twierdzi, że nowa integracja ułatwi również dostosowywanie i tworzenie dowolnej liczby płatnych kampanii Google, dla każdego budżetu, przy użyciu słów kluczowych i motywów.

W ramach platformy przedsiębiorcy będą mogli zamieścić trzy tytuły reklam i dwa opisy reklam uruchamiające kampanię, które będą mogły zostać wybrane spośród z góry ustalonego na podstawie algorytmu Google lub wprowadzonego przez właściciela firmy.

Następnie Google automatycznie połączy różne opisy reklam z tytułami reklam w usługach Google, takich jak Mapy, YouTube i wyszukiwarka. Zoptymalizujesz także różne opisy reklam, tworząc kombinację odpowiednią dla celów kampanii użytkowników.

Dostępne już teraz, Google oferuje nowym użytkownikom Google Ads 500 EUR (467,78 EUR) na reklamę, jeśli wydadzą 500 EUR (467,78 EUR) w ciągu pierwszych 60 dni od aktywacji konta.

TechRadar Pro skontaktował się z GoDaddy, aby dowiedzieć się, czy będzie minimalny i/lub maksymalny limit wydatków, ale firma jeszcze nie odpowiedziała.

Sudha Reddy, dyrektor ds. produktów GoDaddy, powiedziała w poście na blogu (otwiera się w nowej karcie): „Łączenie łatwości zestawu narzędzi marketingowych GoDaddy (otwiera się w nowej karcie) z ogromnym zasięgiem Google, przedsiębiorców oraz małych i średnich firm właściciele są gotowi odnieść sukces na zatłoczonym rynku, na którym liczy się każde kliknięcie”.

Nowe rozwiązanie ma również możliwość dotarcia do określonych lokalizacji (w przypadku sprzedaży osobistej i wydarzeń) lub wyjścia poza określony region (w przypadku sprzedaży internetowej lub świadomości marki).

W panelu marketingowym GoDaddy użytkownicy będą mogli monitorować zaangażowanie i wyniki po uruchomieniu kampanii.