Ta subtelna nowa funkcja YouTube pomaga twórcom uporządkować sprawę

Ta subtelna nowa funkcja YouTube pomaga twórcom uporządkować sprawę

Czy kiedykolwiek kliknąłeś wyślij, prześlij lub opublikuj w mediach z żenującym błędem? Bądźmy szczerzy: wszyscy tam byliśmy, a nawet YouTuberzy są winni sporadycznej nieścisłości.

Na szczęście YouTube wprowadził nową, przydatną funkcję Poprawki, która pomaga twórcom łatwiej naprawiać błędy. Od 15 czerwca YouTuberzy mogą dodawać karty informacyjne do już przesłanych filmów, które widzowie mogą rozwijać i odtwarzać w wybranym momencie. To wyskakujące okienko pojawi się w prawym górnym rogu ekranu i ma dać twórcom możliwość naprawienia błędów nawet po naciśnięciu przycisku pobierania.

Przed wprowadzeniem tej funkcji użytkownicy musieli usuwać, edytować i ponownie publikować filmy z błędami (tracąc w ten sposób cenne dane dotyczące zaangażowania) lub mieć nadzieję, że ich widzowie zauważą przypięty komentarz lub notatkę korygującą w opisie filmu. .

Przejdź do tego wpisu na blogu Pomocy Google (otwiera się w nowej karcie), aby uzyskać szczegółowy opis dodawania takich poprawek do przesłanych filmów (uwaga, spoiler: to bardzo proste). Kanał Creator Insider na YouTube opublikował również klip prezentujący nową funkcję, który można obejrzeć poniżej:

Funkcja Korekty to pierwsza od dłuższego czasu duża aktualizacja YouTube skierowana do twórców. Platforma wideo wprowadziła w maju wersję beta, która daje streamerom YouTube możliwość oferowania subskrypcji wybranym widzom, ale nowsze aktualizacje, takie jak ta, która pozwala widzom przejść bezpośrednio do filmów z najczęściej oglądanymi fragmentami, wstrząsnęły klatką z kreacjami odpowiedzialny za tworzenie treści na stronie.

Z drugiej strony YouTube Music otrzymało wiele przydatnych aktualizacji w 2022 r. Na przykład w marcu YouTube dodał funkcję, która pozwala słuchaczom zapisywać swoje kolejki jako listy odtwarzania w wersji popularnej aplikacji do strumieniowego przesyłania muzyki na Androida. Następnie, w maju, firma po cichu uruchomiła funkcję, która daje użytkownikom sugestie, gdzie mogą przesyłać strumieniowo swoją muzykę, podczas gdy obecnie testuje widżet, który pozwala abonentom lepiej dostosować kolejki radiowe.