T-Mobile wypuścił inteligentną walizkę w kolorze magenta i uwielbiam to
Pytanie: Co zyskujesz, współpracując wiodący przewoźnik z marką inteligentnego bagażu? Super inteligentna walizka zaprojektowana, aby zapewnić Ci łączność. I w tym konkretnym przypadku taki, który można praktycznie dostrzec z wysokości 35,000 XNUMX stóp.
T-Mobile współpracował z nowojorską marką bagażową Samsara Baggage, aby zaprojektować torbę, która pomieści większość rzeczy potrzebnych do wydajnej pracy w podróży.
Rezultatem jest Un-carrier On (otwiera się w nowej karcie), inteligentna torba podręczna wypełniona przydatnymi inteligentnymi funkcjami. Można go już zamówić w przedsprzedaży za 325 euro (plus podatek) w USA i zgodnie z modelem T-Mobile jest dostępny tylko w jednym odcieniu: magenta.
(Źródło zdjęcia: T-Mobile)
Jeśli chodzi o inteligentne funkcje, ma to, czego można oczekiwać od inteligentnego bagażu, a mianowicie wyjmowany power bank i port USB-C do ładowania. Ale wymaga to również wysokiej jakości płaskiej powierzchni roboczej do umieszczenia laptopa, inteligentnego śledzenia bagażu Samsara Tag Smart, regulowanego aluminiowego uchwytu teleskopowego i och, tak… bezprzewodowego ładowania, ponieważ ładowanie przez USB – C jest takie samo w zeszłym roku.
Oczywiście otrzymujesz także podstawy, w tym zamek szyfrowy zatwierdzony przez TSA i koła obrotowe o 360 stopni. Aby zapewnić porządek, marki dodały nawet zestaw ośmiu kostek do pakowania.
Zamówienia niezwiązane z przewoźnikiem powinny zostać wysłane później w listopadzie, w sam raz na wakacyjne wyjazdy.
Opinia: To ma sens
Być może zastanawiasz się, dlaczego T-Mobile produkuje teraz własną walizkę. Choć może to być część kampanii linii lotniczej mającej na celu promowanie jej najnowszego ruchu Un-carrier, Coverage Beyond (otwiera się w nowej karcie), która oferuje klientom T-Mobile bezpłatne Wi-Fi przez cały lot głównymi amerykańskimi liniami lotniczymi – dane dotyczące prędkości miesięcznie i bezpłatne SMS-y do ponad 215 miejsc docelowych na całym świecie (tylko objęte planami), wejście przewoźnika do sektora akcesoriów podróżnych nie jest tak dziwne, jak mogłoby się wydawać.
Nasze telefony i plany telefoniczne odgrywają w podróży równie ważną rolę, jak inne oczywiste akcesoria podróżne. Niezależnie od tego, czy podróżujemy służbowo, czy na wakacje, polegamy na naszych telefonach, aby znaleźć najlepsze restauracje, w których można spróbować lokalnej kuchni, zadzwonić do Ubera, odprawić się na nadchodzący lot, a nawet nawigować w nieznanej lokalizacji.
Kiedy się nad tym zastanowić, logiczne jest, że przewoźnik będzie miał również własną linię akcesoriów podróżnych. Nie żebyśmy mówili, że T-Mobile planuje to zrobić. W tej chwili, jak mi powiedziano, nie planuje sprzedawać własnych urządzeń podróżnych poza tym inteligentnym bagażem.
(Źródło zdjęcia: T-Mobile)
Jednak nigdy nie mów nigdy. Ja już się w tym zakochałam, chociaż nie jestem pewna, czy kolor magenta jest dla mnie, bo Samsara stała się znaną marką bagażową i przyznam, że przyglądam się ich walizkom już od jakiegoś czasu. A jeśli się powiedzie, z pewnością nie jest wykluczone pasujący weekend lub walizka w kratkę.
Szczerze mówiąc, Un-carrier On nie będzie najlepszym bagażem dla wszystkich, nie za tę cenę. Biorąc jednak pod uwagę wszystkie jego funkcje (możliwość bezprzewodowego ładowania to niezłe ulepszenie, a funkcja śledzenia bagażu oznacza, że utrata bagażu nie będzie już tak straszna jak kiedyś) wygląda na to, że będzie to jeden z najlepszych wartościowe walizki na półkach.
Zostaw odpowiedź