Zaskoczenie niezamówionych głośników Sonos, które pojawiły się na ich progu, szybko stało się poważną niedogodnością dla wielu klientów tej marki, korzystających z wielopokojowego sprzętu hi-fi.

Jak informuje The Verge (otwiera się w nowej zakładce), Sonos najwyraźniej przez pomyłkę wysłał kilka głośników osobom, które zamówiły tylko jedno urządzenie, a potem firma naliczyła im dodatkowe egzemplarze.

W artykule wyjaśniono, jak w jednym przypadku klient został obciążony kwotą ponad 2000 euro po zamówieniu Sonos Move, ale ostatecznie otrzymał siedem jednostek przenośnego urządzenia Bluetooth. Teraz nie wiemy, czy widziałeś, jak duży i ciężki jest Sonos Move, ale zdobycie ośmiu niespodziewanie byłoby… niewygodne.

Obecnie nie wiadomo, jak powszechny jest ten problem i czy ogranicza się on do Stanów Zjednoczonych, ale wątek na ten temat ma również kilku użytkowników Reddit, którzy szczegółowo opisują swoje podobne doświadczenia (otwiera się w nowej karcie) wysyłające urządzenia, których nie zamówili. Spółka.

Sonos od tego czasu przyznał się do problemu, przypisując go aktualizacji systemu na swojej platformie e-commerce, i poprosił klientów, których dotyczy problem, o zwrot nadwyżek głośników za pomocą przedpłaconych etykiet zwrotnych, wraz ze zwrotem dodatkowych opłat.

Jednak przy okresie oczekiwania do 10 dni roboczych na zwrot kosztów, niektóre osoby dotknięte problemem, co zrozumiałe, wyraziły rozczarowanie, że nie otrzymały rekompensaty za spowodowane niedogodności.

Zapytaliśmy Sonos, czy problem dotknął inne kraje i czy Sonos planuje wypłacić dodatkowe odszkodowania. Odmówił dalszych komentarzy w tym czasie.

Ta osoba jest bardzo zrelaksowana, więc prawdopodobnie właśnie dostała Sonos Move… (Źródło zdjęcia: Sonos)

Analiza: odpowiedź Sonos jest niska

Chociaż można liczyć na to, że Sonos uzyska właściwe wyniki w zakresie projektowania i wydajności produktu, ostatnio nie zawsze tak było w przypadku podejścia do kwestii obsługi klienta.

Klęska sprzed kilku lat wokół kontrowersyjnego i szybko porzuconego programu Trade Up, który zmusił klientów do przełączenia nieobsługiwanych, ale wciąż działających głośników w tryb recyklingu, czyniąc je bezużytecznymi, będzie żyć ponownie w duchu tych, którzy byli kiedyś lojalni. do znaku

Biorąc pod uwagę, że klienci są niesłusznie obciążani kosztami nieprawidłowych zamówień o łącznej wartości tysięcy dolarów za ten błąd w wysyłce, problem spowodował więcej niż niewielką niedogodność, zwłaszcza że oczekuje się, że zwrot pieniędzy potrwa dłużej niż tydzień.

Prawdopodobnie niektórzy z tych klientów, których dotyczy problem, kupowali produkty Sonos po raz pierwszy, więc zaskakujące jest to, że firma nie poszła dalej i zaoferowała zwrot pieniędzy lub rekompensatę za radzenie sobie z konsekwencjami problemu, którego nie spowodowały. Okazanie dobrej wiary wykraczające poza tekst przeprosin wydaje się w tym przypadku właściwe.

Udostępnij to