Salesforce ma nowe funkcje integracji Slack i Sales Cloud zaprojektowane, aby pomóc zespołom sprzedaży zwiększyć produktywność i efektywność przy jednoczesnym oszczędzaniu pieniędzy.

Nowe oferty, ogłoszone w czwartek podczas imprezy Salesforce World Tour NYC, obejmują pakiet produktywności oferowany klientom po obniżonej cenie do połowy stycznia oraz nową natywną integrację Slacka z firmową chmurą sprzedażową.

Przemawiając przed wydarzeniem, Blake Markham, wiceprezes Slack ds.

„Firmy i ich pracownicy koncentrują się na tym, jak radzić sobie z [tymi wyzwaniami], a organizacje zastanawiają się, w jaki sposób mogą wywiązać się ze zobowiązań w zakresie przychodów i stymulować wzrost przy jednoczesnym minimalizowaniu wydatków” – powiedział. „Ostatecznie muszą po prostu znaleźć jak najwięcej usprawnień i oszczędności kosztów, a to odbija się na sprzedaży, która znajduje się pod ogromną presją, aby osiągać wyniki i rozwijać swoją działalność”.

Według raportu Slack State of Sales, który zawiera dane od ponad 7700 specjalistów ds. sprzedaży na całym świecie i został opublikowany w czwartek, menedżerowie sprzedaży i przedstawiciele handlowi potrzebują bardziej nowoczesnych i wydajnych sposobów sprzedaży i szukają sposobów na usprawnienie sprzedaży. wydajność.

„Kiedy słuchamy klientów, mówią nam, że przedstawiciele handlowi już teraz zgłaszają wiele obaw dotyczących wydajności, aby uciszyć swoich interesariuszy, spędzając zbyt dużo czasu na ręcznych zadaniach niezwiązanych ze sprzedażą” — powiedział Markham.

Badanie wykazało, że przedstawiciele handlowi spędzają tylko 28% swojego tygodnia na sprzedaży, a resztę czasu spędzają na krytycznych, ale czasochłonnych zadaniach, takich jak zarządzanie transakcjami i wprowadzanie danych, podczas gdy 66% respondentów stwierdziło, że jest przytłoczonych używaniem zbyt wielu narzędzi . . Ponadto 69% sprzedawców stwierdziło, że sprzedaż jest trudniejsza niż przed pandemią, a 82% stwierdziło, że musi szybko dostosować się do nowych sposobów sprzedaży.

Retencja nadal stanowi problem dla organizacji zajmujących się sprzedażą, a respondenci zgłaszali średni obrót na poziomie 25% w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Aby pomóc zespołom sprzedaży borykającym się z trudnościami, Salesforce natychmiast udostępnia nowy pakiet produktywności sprzedaży, który będzie teraz obejmował Slack, aby pomóc klientom zautomatyzować pracę i zapewnić zespołom sprzedaży spójny sposób wspólnej pracy, połączony ze wszystkimi systemami, danymi i klientami. .

Nowy pakiet został zaprojektowany, aby umożliwić zespołom zwiększenie wydajności sprzedaży dzięki alertom i zautomatyzowanym przepływom pracy oraz wyeliminowanie silosów danych, procesów i komunikacji. Pakiet produktywności sprzedaży będzie dostępny dla klientów po obniżonej cenie do 15 stycznia.

Integracja Slack i Sales Cloud umożliwia konsolidację danych

Oprócz ulepszonego pakietu zwiększającego produktywność sprzedaży, Salesforce ogłosiło również zapowiedź nowej natywnej integracji Slack, która łączy Slack i Sales Cloud. Zbudowana na platformie Salesforce Customer 360, nowa integracja pozwoli użytkownikom zebrać wszystkie dane klientów i zapewnić skalowalną automatyzację, dzięki czemu przedstawiciele handlowi będą mogli być bardziej produktywni, powiedział Markham. Nowa integracja między Slack i Sales Cloud dołącza do innych integracji, które już istnieją w aplikacjach Salesforce Customer 360, w tym Marketing Cloud i Service Cloud.

„Chodzi tak naprawdę o to, jak Slack i Salesforce współpracują ze sobą, aby zapewnić organizacjom sprzedażowym znacznie większą produktywność i wydajność oraz oszczędności” – powiedział Markham.

Aby pomóc sprzedawcom współpracować i szybciej zamykać transakcje, nowa integracja ma na celu połączenie sprzedawców i kluczowych interesariuszy Slack poprzez automatyzację dostarczania i ściągania danych CRM w czasie rzeczywistym z Sales Cloud bezpośrednio do sprzedawców. Dodatkowo zespoły ds. kont mogą przeglądać możliwości i szczegółowe informacje o klientach kierowane do kanałów dedykowanych do określonych kont klientów.

Użytkownicy mogą również wysyłać aktualizacje konta z Sales Cloud do kanałów Slack, a przedstawiciele mogą szybko aktualizować dane konta CRM za pomocą wbudowanych poleceń ukośnika, funkcji już szeroko stosowanej w Slack.

Integracja oferuje również szereg gotowych do użycia szablonów, z których zespoły mogą korzystać od pierwszego dnia. Te szablony umożliwiają użytkownikom tworzenie miejsca pracy z przejrzystymi sekcjami paska bocznego, łatwymi w nawigacji kanałami i szybkimi automatyzacjami, które spełniają specyficzne potrzeby ich zespołów. Na przykład model onboardingowy umożliwiłby użytkownikom dodawanie przepływów pracy, które są uruchamiane automatycznie za każdym razem, gdy do Slacka dodawany jest nowy pracownik.

Ponadto pakiet umożliwia użytkownikom analizowanie wskaźników zaangażowania i spostrzeżeń, co oznacza, że ​​liderzy mogą uczyć się i działać na podstawie tych danych, aby stale ulepszać procesy pracy.

„Jesteśmy na tej samej drodze edukacyjnej, co nasi klienci i wierzymy, że na Slack istnieje wiele możliwości, aby różne branże odniosły sukces” — powiedział Markham. „Dużą częścią tego, jak to osiągamy, jest zarówno dostarczanie gotowych najlepszych praktyk, które spełniają potrzeby konkretnej branży klienta, jak i możliwość dostosowania konfiguracji i przepływu pracy do swoich potrzeb.

Prawa autorskie © 2022 IDG Communications, Inc.

Udostępnij to