Salesforce zrobił kolejny krok w kierunku rynku kryptowalut, wprowadzając nową platformę NFT Cloud.

W ramach platformy Web3 nowa oferta, obecnie w zamkniętym programie pilotażowym, ma na celu pomóc firmom każdej wielkości w ustaleniu, czy tokeny nie wymienne (NFT) mogą być dla nich właściwym posunięciem i zapewnić niezbędne usługi. w kosmosie. .

Sprzedaż NFT spadła w ostatnich tygodniach, ponieważ apetyty kupujących wyschły, ale najwyraźniej wiele firm nadal postrzega platformę jako realną okazję.

Salesforce NFT Cloud

„Sterownik NFT Cloud Driver firmy Salesforce umożliwia markom rozszerzenie doświadczeń klientów na środowiska Web3 w sposób zrównoważony i niezawodny” — napisała firma w komunikacie prasowym.

Platforma pozwoli użytkownikom tworzyć, zarządzać i sprzedawać NFT bezpośrednio na platformie Salesforce Customer 360, jednocześnie będąc w stanie „bezpiecznie łączyć dane klientów w celu uzyskania 360-stopniowego widoku fizycznego i cyfrowego świata klienta”.

Pogłoski o chmurze Salesforce NFT pojawiły się po raz pierwszy na początku 2022 roku, ale wkrótce spotkały się z protestami pracowników firmy.

Około 400 pracowników Salesforce podobno podpisało list otwarty sprzeciwiający się jego planom, mówiąc, że wejście do przestrzeni budzi obawy o jej etyczny i środowiskowy wpływ.

W odpowiedzi firma obiecała przeprowadzić sesje odsłuchowe z pracownikami, aby wysłuchać ich obaw.

Wygląda na to, że firma zajęła się skargami i na swojej oficjalnej stronie startowej (otwiera się w nowej karcie) stwierdza, że ​​Salesforce NFT Cloud nie będzie obsługiwać blockchainów typu proof-of-work, które często generują znaczną ilość e-odpadów z powodu częstego modernizacje sprzętu.

Firma dodała, że ​​jej kontroler chmury NFT automatycznie obliczy emisje dwutlenku węgla z opcji blockchain i pozwoli użytkownikowi zrównoważyć emisje za pomocą wysokiej jakości i niezawodnych kredytów węglowych.

Salesforce dokłada wszelkich starań, aby usługa NFT Cloud była bezpieczna i odpowiedzialna, obiecuje zintegrować najlepszą ochronę dla marek i konsumentów, identyfikując – i empêchant – korzystanie z produktu w celu zapobiegania oszustwom, przemocy lub przerażeniu”.

Mówi również, że będzie miał na celu „zapewnienie możliwego do wyjaśnienia zarządzania użytkownikami końcowymi i zaangażowanie interesariuszy w ciągłą ocenę” oraz „zobowiązanie się do udostępniania jasnej i dokładnej komunikacji na temat produktu oraz tworzenia zaufanych doświadczeń i rynków, w których bezpieczeństwo jest priorytetem”. ».

Udostępnij to