Salesforce zadeklarował swoje wieloletnie wsparcie dla brytyjskich firm, które starają się wyjść z pandemii.

Gigant CRM podwoił swoje zaangażowanie w Wielkiej Brytanii (otwiera się w nowej karcie), podkreślając rolę, jaką ma nadzieję odegrać w pomaganiu firmom każdej wielkości w rozwoju i prosperowaniu.

„Wielka Brytania jest kluczowym rynkiem wzrostu Salesforce, a my zbudowaliśmy zróżnicowany i kwitnący ekosystem klientów i partnerów” – powiedziała Zahra Bahrololoumi, dyrektor generalna Salesforce UK, podczas wydarzenia World Tour London. „Jestem niesamowicie optymistycznie nastawiony do przyszłości brytyjskiego biznesu oraz ciągłej innowacji i wzrostu, które nadal będziemy obserwować”.

Sales Force Wielka Brytania

Powierzając pełną moc Salesforce brytyjskim firmom, Bahrololoumi dodał, że technologia firmy może odegrać kluczową rolę dla firm każdej wielkości, które stoją w obliczu zamieszania w nadchodzących latach.

„Firmy w Wielkiej Brytanii stanęły w obliczu bezprecedensowych trudności w ciągu ostatnich dwóch lat, od pandemii i wojny po problemy z globalnym łańcuchem dostaw” – zauważył.

„W świetle trudnego otoczenia makroekonomicznego, najwyższy priorytet Zarządu zmienił się z koncentracji na wzroście na efektywność. Automatyzacja i wydajność, które może zapewnić technologia chmury, to jasne rozwiązanie, a transformacja cyfrowa jest dziś wysoko na liście dyrektorów generalnych w Wielkiej Brytanii.

Podkreślając sukces klientów Salesforce w Wielkiej Brytanii, takich jak Currys, Revolut i Gohenry, Bahrololoumi starał się również podkreślić wpływ firmy na szerszy krajobraz Wielkiej Brytanii, zauważając, że „gospodarka Salesforce” pomogłaby 9,3 mln miejsc pracy na całym świecie (w tym 271.000 2026 w Wielkiej Brytanii) przez 1,6 i XNUMX biliona dolarów całkowitego przychodu.

Firma stara się również zająć się luką w umiejętnościach cyfrowych, która została powszechnie uznana za jedno z najpilniejszych wyzwań dla całej branży.

Odnotowując, że obecnie 16 milionów jego „Trailblazerów” działa w ponad 100 krajach, Bahrololoumi ujawnił również, że Salesforce przyzna grant w wysokości 500,000 400,000 euro Ady, National College for Digital Skills, a kolejne XNUMX XNUMX euro dla organizacji charytatywnej Leadership. Sport i biznes. . .

„Niestrudzenie pracujemy, aby pozostać zaufanym partnerem dla brytyjskiego biznesu i jesteśmy gotowi wspierać tamtejsze społeczności” – podsumował. „Ponieważ technologia jest kluczowa dla nas obu, pozostaniemy zaangażowani w zapewnianie pełnego wsparcia w tym ważnym regionie”.

Udostępnij to