Recenzja Nextiva | radar technologiczny

Recenzja Nextiva | radar technologiczny

Jeśli masz problemy ze zrównoważeniem komunikacji z klientami i członkami zespołu, aplikacja Voice over Internet Protocol (VoIP) może pozwolić Ci usprawnić całą komunikację za pośrednictwem jednej aplikacji opartej na chmurze.

Dostawca VoIP Nextiva (otwiera się w nowej karcie), z którego korzysta ponad 100 000 firm, sam reklamuje się jako przeznaczony dla „właścicieli firm nietechnicznych, a nie magików IT”. W naszym przeglądzie przyglądamy się różnym dostępnym planom, ich funkcjom, łatwości obsługi oprogramowania i jego porównaniu z konkurencją. Możesz następnie wykorzystać te informacje, aby zdecydować, czy Nextiva może zaoferować najlepsze rozwiązanie VoIP (otwiera się w nowej karcie) dla Twojej firmy.

Ceny Nextiva VoIP październik 2022 r

Możesz wybrać plan na podstawie wielkości swojej firmy i konkretnych potrzeb (Źródło zdjęcia: Nextiva)

Nextiva VoIP: plany i ceny

Jeśli zdecydujesz się na zakup oprogramowania VoIP za pośrednictwem Nextiva, możesz wybrać jeden z trzech rodzajów planów: Essential, Professional i Enterprise.

Wszystkie plany obejmują transkrypcję poczty głosowej, nieograniczone faksowanie przez Internet i rozmowy wideo trwające do 45 minut każda w ramach planu. Uaktualnij do Essential, a otrzymasz 1500 darmowych minut za 17,95 € do 30,95 € na użytkownika miesięcznie, w zależności od liczby pracowników w Twojej organizacji i tego, czy chcesz zobowiązać się do rocznej subskrypcji, aby utrzymać niskie ceny.

Profesjonalni członkowie średniego poziomu otrzymują do 3000 minut za 21,95-35,95 EUR/użytkownika/miesiąc, podczas gdy plan Premium Enterprise oferuje 12 minut w cenie 500-31,95 EUR za użytkownika miesięcznie

Dokładne ceny zależą od tego, czy masz 1-4, 5-19, 20-99 lub ponad 100 pracowników. Oszczędności na opłatach rocznych wynoszą od 17% do 28%.

Dostępny jest 14-dniowy bezpłatny okres próbny, co jest dość standardowe, ale nic specjalnego. Jeśli nie masz pewności, czy usługa VoIP jest odpowiednia dla Twojej firmy, są firmy, które oferują bezpłatne okresy próbne przez co najmniej dwa razy dłużej.

Funkcje Nextiva VoIP Październik 2022 r

Nextiva twierdzi, że oferuje połączenia w jakości HD (Źródło zdjęcia: Nextiva)

Nextiva VoIP: funkcje

Jeśli wybierzesz Nextiva, możesz wykonywać nieograniczone połączenia z dowolnym telefonem w USA lub Kanadzie. Jego funkcja obecności w czasie rzeczywistym pozwala również zobaczyć, który z Twoich kontaktów jest aktualnie dostępny, a kolejka połączeń pozwala zarządzać połączeniami w godzinach szczytu.

Nextiva twierdzi, że jej połączenia są w jakości HD, aby wyeliminować zakłócenia, chociaż jest to dość powszechne według dzisiejszych standardów.

Wcześniej Nextiva oferowała różne poziomy wideokonferencji w zależności od planu, ale to się zmieniło i każdy plan obejmuje obsługę połączeń wideo dla maksymalnie 250 uczestników z 45-minutowym limitem czasu. Podobnie jak większość rozwiązań do wideokonferencji (otwiera się w nowej karcie), Nextiva umożliwia udostępnianie ekranów i plików podczas konferencji. Możesz także użyć funkcji wideo Nextiva do transmisji na żywo wirtualnych wydarzeń i seminariów internetowych (Otwiera się w nowej karcie).

Jeśli otrzymasz wiadomość głosową, wiadomość zostanie wysłana bezpośrednio do Twojej skrzynki e-mail, a oprogramowanie daje również możliwość nagrania wychodzącej poczty głosowej. Niektóre plany dodają również powiadomienia SMS.

Jeśli wybierzesz Nextiva, możesz wysyłać i odbierać nieograniczoną liczbę wiadomości tekstowych ze swoimi klientami, co pozwoli Ci robić takie rzeczy, jak wysyłanie aktualizacji i planowanie spotkań.

Jeśli przewodniczysz spotkaniu, ta funkcja pozwoli ci skonfigurować dedykowaną linię dla tego wydarzenia. Oprócz konfigurowania tych spotkań możesz moderować swoje konferencje i nagrywać je w jakości HD.

Oprogramowanie umożliwia także wysyłanie i odbieranie nieograniczonej liczby faksów, tak jak w przypadku poczty elektronicznej. Otrzymasz powiadomienie tekstowe za każdym razem, gdy nadejdzie nowy faks.

Jeśli wybierzesz jeden z droższych planów Enterprise lub Ultimate, możesz również skorzystać z analizy głosu. Transkrypcja poczty głosowej, będąca standardem we wszystkich płatnych planach, pozwala na prowadzenie pełnej pisemnej ewidencji rozmów, co może być przydatne do przechowywania nagrań bez potrzeby posiadania dużych plików audio.

Firmowy system Sales Pipeline CRM — otwiera się w nowej karcie — umożliwia tworzenie kontaktów i kont oraz zarządzanie nimi, a także przeglądanie skonsolidowanego widoku wszystkich rozmów z klientami.

Jeśli wybierzesz plan Ultimate, skorzystasz z automatycznych ankiet i analiz związanych z podróżami Twoich klientów przez proces sprzedaży, co może dostarczyć cennych informacji na temat ich zachowań użytkowników.

Recenzje Nextiva

Pulpit nawigacyjny jest przejrzysty i intuicyjny (Źródło zdjęcia: Nextiva)

Nextiva VoIP: interfejs i zastosowanie

Kiedy zapisaliśmy się na bezpłatny okres próbny w Nextiva, okazało się, że proces ten jest niezwykle łatwy i mogliśmy uzyskać dostęp do ich usług bez żadnych trudności.

Chociaż układ deski rozdzielczej systemu nie jest szczególnie dynamiczny, a jego grafika może wyglądać na nieco przestarzałą, system został wyraźnie zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania i funkcjonalności. Dzieląc swoje narzędzia w oparciu o komunikację, sprzedaż i serwis, firma pozwala znaleźć potrzebne funkcje, gdy tylko się zalogujesz.

Otrzymasz również różne integracje z oprogramowaniem, które różnią się w zależności od wybranego planu. Naprawdę podoba nam się integracja Kontaktów Google i Microsoft Outlook, która jest standardem we wszystkich dziedzinach, ponieważ możliwość utrzymywania jednej centralnej bazy danych zamiast posiadania wielu cyfrowych książek telefonicznych pomaga zapobiegać błędom.

Istnieje wiele innych integracji zarezerwowanych dla planów o średniej lub wysokiej specyfikacji, takich jak Salesforce, Zendesk i Netsuite, żeby wymienić tylko kilka.

Według strony internetowej firmy, ich systemy mają 99,99% czasu pracy. Jest to również jedna z najczęściej używanych platform z aplikacjami dla systemów Windows i Mac, a także iOS i Android. Znajduje się na wierzchu aplikacji internetowej przeglądarki (zmniejszona).

Obsługa Nextiva VoIP Październik 2022 r

Witryna firmy zawiera przewodniki po produktach i blogi (Źródło zdjęcia: Nextiva)

Nextiva VoIP: wsparcie

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące swojego planu, możesz skontaktować się z Nextiva przez telefon, internetowy system sprzedaży biletów, e-mail lub czat online. Kiedy skorzystaliśmy z funkcji czatu online, otrzymaliśmy uprzejmą odpowiedź zawierającą wszystkie potrzebne informacje.

Wcześniej krytykowaliśmy Nextivę za przeciętne wsparcie – nie było w tym nic nadzwyczajnego. Sytuacja się odwróciła i firma oferuje teraz całodobowy dostęp do pomocy telefonicznej, e-mailowej i czatowej dla wszystkich płacących klientów. Wiele innych firm rezerwuje to dla swoich najlepiej płacących klientów.

Jeśli masz bardziej ogólne pytanie, w witrynie znajdziesz wybór przewodników po produktach i blog z artykułami na istotne tematy biznesowe, takie jak komunikacja, doświadczenie klienta, przywództwo, marketing, produktywność i sprzedaż.

Nextiva VoIP: bezpieczeństwo

W przypadku potencjalnie wrażliwych informacji biznesowych bezpieczeństwo i prywatność mogą mieć ogromne znaczenie.

Interfejs Nextiva daje Ci możliwość dodania autoryzowanych adresów IP do białej listy, pozwalając użytkownikom na dostęp do Twojego systemu tylko przez zaufane komputery.

Recenzje Nextiva

System umożliwia blokowanie adresów e-mail z kont problematycznych (Zdjęcie: Nextiva)

Możesz także użyć scentralizowanego systemu zarządzania kontami, aby zablokować adresom e-mail dostęp do Twoich usług.

Jeśli zdecydujesz się na plan za pośrednictwem Nextiva, Twoja komunikacja będzie również szyfrowana za pośrednictwem TLS i SRTP, które mają na celu ochronę Twojej prywatności podczas komunikacji przez Internet. Działając w czasie rzeczywistym, ta ochrona zapewnia, że ​​rozmowy nie są narażone na podsłuchiwanie w zawsze włączonym środowisku cyberprzestrzeni, a także może chronić informacje, takie jak historia połączeń.

Konkurs

Pomimo niewątpliwie imponujących funkcji, Nextiva nie jest jedyną opcją, jeśli rozważasz usługę VoIP dla swojej firmy.

RingCentral MVP (dawniej RingCentral Office) to jedna z najpopularniejszych opcji na rynku, której ceny zaczynają się od 19.99 € (zwykle 29.99 €) za użytkownika miesięcznie dla dwóch do 20 użytkowników w abonamencie rocznym. Podobnie jak Nextiva, firma oferuje pełen zakres planów w zależności od potrzeb Twojej organizacji, a wielu klientów chwali jej przyjazny dla użytkownika projekt i interfejs. Przeczytaj nasz artykuł Nextiva vs. Pierścień Centralny.

Jeśli CRM jest priorytetem dla Twojej firmy, możesz rozważyć zakup planu za pośrednictwem Aircall, który umożliwia skonfigurowanie call center w ciągu kilku minut i obejmuje szeroki zakres funkcji wsparcia.

ostateczny werdykt

Jeśli zastanawiasz się nad komunikacją w chmurze dla swoich pracowników i klientów, Nextiva z pewnością ma wiele do zaoferowania, w tym elastyczne plany cenowe i szereg funkcji pasujących do wielu rywali. Podoba nam się również szeroki zakres integracji stron trzecich oraz fakt, że podstawowe plany obejmują nie tylko podstawy – Nextiva wydaje się dość hojna dookoła.

Wsparcie Nextiva 24/7 jest również istotne dla firm zarządzających złożonymi rozwiązaniami IT, co stanowi duży krok naprzód w porównaniu z poprzednimi latami. Jeśli nadal nie jesteś zdecydowany, być może warto zapisać się na wersję próbną, aby sprawdzić, czy Nextiva jest właściwym rozwiązaniem dla Twojej organizacji.

oferty nextiva

Nextiva (otwiera się w nowej karcie)Nextiva (otwiera się w nowej karcie)Nextiva (otwiera się w nowej karcie)