Jeśli chodzi o wybór najlepszych narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi (otwiera się w nowej karcie) na rynku, opcje są liczne i zróżnicowane. Jednak niektóre wariacje na ten temat są nieco bardziej szczegółowe, zwłaszcza jeśli chodzi o agencje. Następnie wejdź do Cloud Campaign, która jest przyjazną dla agencji platformą do zarządzania mediami społecznościowymi, która ma na celu poprawę wydajności.

Sekretem sukcesu Cloud Campaign jest różnorodność narzędzi oszczędzających czas i wydajnych rozwiązań, które pasują do łatwego w użyciu interfejsu. Co najważniejsze, Cloud Campaign można skalować, aby sprostać różnym potrzebom, od małych agencji rozpoczynających działalność po te, które zatrudniają wielu pracowników.

Cloud Campaign dodaje dodatkowego uroku, ponieważ można go w pełni dostosować do wymagań brandingu Twojej firmy lub agencji. Ponadto firma programistyczna oferuje skalowalne ceny, co zawsze pomaga, zwłaszcza przy marżach niższych niż kiedykolwiek.

Pakiety i stawki

Cloud Campaign może oczywiście dostosować pakiet do potrzeb Twojej firmy i warto najpierw porozmawiać z nimi, jeśli nie widzisz gotowego rozwiązania. Mogą również zademonstrować systemy dla Twojej firmy, co zawsze jest dobre do sprawdzenia, czy pakiet spełnia wszystkie wymagania. Bezpłatne wersje próbne są również dostępne dla wszystkich ich planów.

Istnieją jednak również trzy podstawowe opcje pakietów, które wydają się spełniać większość potrzeb związanych z zarządzaniem mediami społecznościowymi. W rzeczywistości obejmują one wszystkie podstawy, z opcjami od konsultantów i freelancerów po studia i pełne agencje marketingowe.

(Źródło obrazu: Campaign Cloud)

Wszystko zaczyna się od planu Freelancer (otwiera się w nowej karcie), z kosztami 39 € miesięcznie i konsultantami i freelancerami na widoku. Następna w kolejce jest edycja Studio (otwiera się w nowej karcie), która kosztuje 199 euro miesięcznie i jest przeznaczona dla rozwijających się agencji. Chociaż jest to najpopularniejsza opcja Cloud Campaign, dostępna jest również wersja agencyjna z pełnym zakresem usług (otwiera się w nowej karcie). Kosztuje 299 euro miesięcznie i jest mocno skierowany do agencji marketingowych z zestawem funkcji.

Podstawowe cechy

Jak można się spodziewać po różnych poziomach cenowych, funkcje i funkcje rozszerzają się, gdy płacisz więcej. Tak więc pakiet freelancer oferuje kilka podstawowych opcji i obejmuje 1 markowy obszar roboczy. Pozwala jednak na nieograniczoną liczbę użytkowników i oferuje do 7 kont społecznościowych na klienta. Naprawdę nieźle jak na podstawowy zestaw.

Pakiet Studio idzie o krok dalej i oferuje 5 markowych przestrzeni roboczych, nieograniczoną liczbę użytkowników i nieograniczoną liczbę kont społecznościowych. Istnieje również standardowa biała etykieta i otrzymujesz opiekuna konta. Może to być niezbędne dla niektórych firm, które potrzebują wsparcia kogoś, kto wie.

profesjonalne funkcje

Jeśli płacisz za pakiet agencji premium, lista funkcji zawiera 5 markowych obszarów roboczych, które można rozszerzać w razie potrzeby. Może być nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczona liczba kont społecznościowych i zaawansowana biała etykieta. Dodatkowo płatne raporty społecznościowe, dedykowany menedżer konta i migracja klientów są również częścią pakietu.

kampania w chmurze

(Źródło obrazu: Campaign Cloud)

Interfejs i w użyciu

Jesteśmy pod wrażeniem tego, jak Cloud Campaign ukształtował obecny interfejs. Łatwość obsługi jest na równi z najlepszymi z nich, a dostęp do codziennych funkcji to pestka. Istnieje kilka naprawdę przydatnych kluczowych funkcji, w tym biblioteka zawartości znaczników, która znajduje się we wszystkich wydaniach oprogramowania.

Tymczasem bardzo łatwo jest planować posty, zarządzać transmisjami na żywo w mediach społecznościowych i zagłębiać się w analitykę mediów społecznościowych, a wszystko to z centralnego obszaru interfejsu. . W przypadku procesów typu white label pakiety premium oferują dedykowany obszar pulpitu nawigacyjnego. Tymczasem opcje menu są czyste, jasne i zwięzłe. Ogólnie rzecz biorąc, Cloud Campaign ma moc, ale każdy członek zespołu zarządzającego mediami społecznościowymi agencji może to opanować.

kampania w chmurze

(Źródło obrazu: Campaign Cloud)

Apoyo

Cloud Campaign naprawdę zaczyna służyć Twoim klientom po przejściu na wersje Studio i Agency. Posiadanie dedykowanego menedżera konta, takiego jak te dwie oferty, może być bardzo pomocne, jeśli pracujesz z zespołem ludzi. Jednak kampania w chmurze jest również przeznaczona dla osób z dolnego końca spektrum, z wieloma ofertami w obszarze zasobów witryny, aby odpowiedzieć na typowe zapytania.

Jest też bardzo porządne Centrum Pomocy, które ma zgrabne pole wyszukiwania i dostarcza odpowiedzi na wiele powszechnych zapytań. Jeśli jednak nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, Cloud Campaign oferuje również opcję czatu z personelem pomocy technicznej lub możesz wysłać do nich e-mail, jeśli masz problem.

kampania w chmurze

(Źródło obrazu: Campaign Cloud)

Konkurs

Chociaż kampania w chmurze trafi w najlepsze miejsce wśród wielu użytkowników biznesowych, a także freelancerów z dolnego końca spektrum budżetowego, istnieją inne opcje do rozważenia. Należą do nich SocialPilot, Buffer, eClincher, Sendible, Statusbrew, Loomly, Hootsuite i Zoho Social, z których wszystkie są całkiem przyzwoitymi konkurentami.

ostateczny werdykt

Chociaż możemy docenić potrzebę dużej sprzedaży w tych trudnych czasach, Cloud Campaign nie wyświadcza sobie przysługi, mając natrętne i denerwujące wyskakujące okienka na swojej głównej stronie. To zawstydzające i zniechęcające. Jednak gdy już to wszystko miniesz, Cloud Campaign ma wiele do zaoferowania firmom skoncentrowanym na agencjach z wieloma opcjami skalowania w miarę potrzeb.

Ogólnie rzecz biorąc, funkcje i funkcje oferują przyzwoitą wartość, a doświadczenie jest profesjonalne i dość oryginalne. Dzięki kilku poprawkom w podejściu do sprzedaży pakietu, kampania w chmurze może stać się jeszcze bardziej zrównoważona.

Udostępnij to