Pięć gier Bethesdy dostępnych w ramach Xbox Game Pass otrzyma Xbox Series

Pięć gier Bethesdy dostępnych w ramach Xbox Game Pass otrzyma Xbox Series

Krótko po ogłoszeniu, że dwadzieścia gier Bethesdy jest już dostępnych w ramach Xbox Game Pass, potwierdzono, że pięć z tych gier również skorzysta na zwiększeniu liczby klatek na sekundę na Xbox Series X i Xbox Series S. Rozmawiam z Larrym Hrybem na oficjalnej stronie Xbox podcastu, dyrektor ds. komunikacji Xbox Jeff Rubenstein powiedział (jak Wario64 na Twitterze), że The Elder Scrolls: Skyrim Special Edition, Fallout 4, Fallout 76, Dishonored: Definitive Edition i Prey na tym skorzystają. FPS Boost, co oznacza, że ​​liczba klatek na sekundę może osiągnąć blisko 60 FPS. Zwiększenie liczby klatek na sekundę, ogłoszone przez firmę Xbox na początku tego roku, stanowi część wysiłków mających na celu umożliwienie starszym grom, a także nowszym grom korzystania z najnowszego sprzętu Xbox Series X i Xbox Series S. Funkcja FPS Boost, obsługiwana przez zespół Xbox i zapewniająca kompatybilność wsteczną „wykorzystuje różnorodne nowe metody, aby prawie podwoić (a w niektórych przypadkach czterokrotnie) pierwotną liczbę klatek na sekundę w niektórych tytułach”. Pod koniec ubiegłego roku, zanim FPS Boost zyskało nazwę, Xbox przesłał demo technologii kompatybilności wstecznej, w którym Fallout 4 był pokazywany w zakresie od 30 do 60 FPS, co dało dobre pojęcie o różnicy, jaką może powodować ta funkcja.

Brak dostępnej aún

Warto zaznaczyć, że FPS Boost w tych grach nie jest jeszcze dostępny, a dokładna data nie została ujawniona w trakcie podcastu. Gdy Microsoft doda tę obsługę, będziesz mieć możliwość włączania i wyłączania tej funkcji, jeśli kiedykolwiek zechcesz odtworzyć je w oryginalnym stanie. To najnowsze ogłoszenie w ważnym tygodniu dla Microsoft i Bethesdy, po konkurencji związanej z przejęciem przez Microsoft ZeniMax Media, spółki-matki Bethesda Softworks. Przejęcie wydaje się stanowić znaczący impuls dla Xbox Game Pass, ponieważ 11 marca podczas okrągłego stołu „Bethesda spotyka Xbox”, który odbył się XNUMX marca, Phil Spencer omówił przyszłą wyłączność i powiedział graczom Xbox: „Tak. Jesteś klientem Xbox i tego, czego chcę od musisz wiedzieć, polega na oferowaniu Ci wspaniałych, ekskluzywnych gier dostarczanych na platformy, na których istnieje przepustka do gry. To jest nasz cel, dlatego to robimy, to jest korzeń partnerstwa, które budujemy. Via GamesRadar