Deweloper Last of Us mówi o grafice PS5 dla włosów (i żelu do włosów)

Deweloper Last of Us mówi o grafice PS5 dla włosów (i żelu do włosów)
Xbox Series X i PS5 wciąż dzielą miesiące od ich komercyjnej premiery, a pierwsze wprowadzenie PS5 jeszcze się nie wydarzyło, ale to nie powstrzymuje graczy, programistów i ekspertów przed całkowitą utratą opanowania po skoku mocy w porównaniu z dzisiejszą stosunkowo generacją Xbox One i PS4. Konsole Xbox i PlayStation nowej generacji będą miały dwukrotnie większą moc niż ich najbliżsi poprzednicy, Xbox One X i PS4 Pro, ale wielu będzie się zastanawiać, co ta moc naprawdę oznacza na boisku. (Czym w ogóle są teraflopy? Zbadaliśmy to dla Ciebie.) W wywiadzie dla IGN kilku twórców gier, w tym Bruce Stanley, były dyrektor kreatywny w firmie deweloperskiej The Last of Us Naughty Dog, omówiło praktyczne ulepszenia grafiki dostępne dla nich na konsolach nowej generacji oraz rodzaje efektów środowiskowych, takich jak możliwy wzrost mocy obliczeniowej. Straley mówił o zdolności tej zwiększonej mocy GPU do wytwarzania „dymu, wody, wiatru”, a przede wszystkim zapewnienia, że ​​te elementy mają realistyczny wpływ na modele postaci: „Zawsze bardzo trudno było zrobić bardzo dobre włosy. A potem włosy, które reagują na różne środowiska: włosy i wodę, włosy i wiatr, włosy i żel do włosów, to wszystkie reakcje, z którymi można sobie poradzić”. Mówił również o ograniczeniach graficznych znalezionych przez Naughty Dog podczas tworzenia The Last of Us: „Mieliśmy system cieni otoczenia, który musieliśmy znacznie zredukować i byłoby miło, gdybyśmy mogli zrobić to w wyższej rozdzielczości i uzyskać większą wierność. Coś takiego sprawia, że ​​jest to bardziej możliwe. "

The Last of Us 2: czego się spodziewać

Oczywiście mamy wersję The Last of Us z ulepszoną grafiką: The Last of Us 2, która zostanie wydana na PS4 w maju 2020 roku. Ale biorąc pod uwagę bliskość daty premiery PS5 (koniec 2020 roku), prawie na pewno zobaczymy aktualizację lub remaster grafiki na PS5, tak jak to miało miejsce w przypadku pierwszej gry The Last. z nas, kiedy wykonał ruch. z PS3 na PS4. Większa moc oznacza bardziej fotorealistyczną grafikę, co, miejmy nadzieję, oznacza bardziej wciągające światy do opowiedzenia historii The Last of Us 2 (prawdopodobnie bardzo wciągające).

Paquetes de pre-pedido de precios de PS5

(Źródło: Sony) Chociaż nie słyszeliśmy zbyt wiele o wsparciu międzygeneracyjnym dla Sony, wiemy, że Microsoft prowadzi program Smart Delivery, który oferuje graczom bezpłatne aktualizacje do wersji nowej generacji gier, które kupili na konsolach obecnej generacji. Czy kupiłeś Halo Infinite lub Cyberpunk 2077 na Xbox One? Otrzymasz fantazyjną wersję Xbox Series X bez dodatkowych kosztów. Nasze instynkty podpowiadają, że Sony pozostanie w tyle na tym froncie, podobnie jak w przypadku wstecznej kompatybilności na PS4, choć jesteśmy przygotowani na zaskoczenie.

oświeć mnie

W wywiadzie dla IGN można dużo przeczytać, zwłaszcza o wpływie ray tracingu na konsole po raz pierwszy, który pomaga sprawić, by światła lądowały na obiektach w grze i odbijały się od nich. Jak powiedział Elijah Freeman, wiceprezes ds. gier w firmie Virtuos: „Tak, ulepszone efekty dymu będą interesujące, ale możliwość ledwo dostrzegania wroga, jeśli trafi go światło zaraz po rzuceniu granatu dymnego, dodaje nowy poziom niuansów stylom gry”. Twórcy nie zdradzają swoich sekretów przed premierą gier nowej generacji, ale jasne jest, że na konsolach zobaczymy rzeczy, których wcześniej nie widzieliśmy, i to jest naprawdę ekscytujące. Jeśli martwisz się, czy możesz zobaczyć wszystkie te ulepszenia, zapoznaj się z naszym przewodnikiem telewizyjnym na PS5 i Xbox Series X, aby dowiedzieć się, jakiej konfiguracji potrzebujesz w domu, aby zaprezentować konsole z jak najlepszej strony.