Użytkownicy aplikacji iCloud dla Windows zgłaszają dość dziwne problemy z zawartością zdjęć i filmów podczas uzyskiwania dostępu do platformy na komputerze PC.

Liczne skargi na forum MacRumours (otwiera się w nowej karcie) szczegółowo opisują rzekome doświadczenia użytkowników ze zdjęciami, a nawet filmami nieznajomych pojawiającymi się w ich bibliotece w aplikacji iCloud dla Windows. Ponadto filmy najwyraźniej nagrane za pomocą iPhone'a 13 Pro i 14 Pro mają problemy z synchronizacją z platformą, a pozostały puste ekrany i linie skanowania.

Wydaje się, że problem dotyczy komputerów z systemem Windows, a konkretnie aplikacji iCloud dla Windows, a nie ostatniej integracji iCloud Photos z Windows 11. Wydaje się również, że jest to problem z serwerami Apple, a nie problem po stronie Windows.

Pod pewnymi warunkami

Istnieje wiele spekulacji na temat tego, co powoduje problem i jak. Najwyraźniej dotyczy to problemów z iCloud dla Windows działających w systemach Windows 10 i 11, ale tylko niektóre urządzenia mogą powodować problem, na przykład te z włączonymi opcjami HDR i HEVC, co wskazuje na problem z renderowaniem.

Skargi pochodzą głównie od użytkowników najnowszego iPhone'a 13 Pro i 14 Pro.Jednym z najdziwniejszych incydentów, o których donosił oryginalny plakat na forum MacRumors, było pozorne wstawianie zdjęć innych użytkowników do kadrów ich własnego wideo. Dopiero po pobraniu wideo na komputer z aplikacji iCloud wystąpił problem.

Użytkownik twierdzi, że był w stanie odtworzyć ten problem na trzech różnych komputerach, na jednym z systemem Windows 10 Pro, a na dwóch pozostałych z systemem Windows 11 Pro. Film, o którym mowa, został nakręcony iPhonem Pro 14 Max z włączonymi HDR i HEVC, ale nie zgłosił żadnych problemów z filmami z iPhone'a 13 Pro Max. Jednak inni użytkownicy mieli ten sam błąd z tym modelem.

Problem nie został jeszcze oficjalnie potwierdzony, chociaż wielu użytkowników zgłosiło już problem Apple.

Udostępnij to