BJFRNTU5DBGFFBWO7GA55SROBA

Zamiast tego fanom oferowane są niewymienne tokeny (NFT). Angielska Premier League, najpopularniejsza liga na świecie, ma 20 różnych klubów; 17 z tych klubów podpisało umowy z firmami „fan token” (takimi jak na przykład Socios). W ramach umów, według The Daily Mail UK, „Kluby sprzedają teraz specyficzne dla klubu cyfrowe i zbywalne tokeny, które pozwalają posiadaczom głosować w drobnych sprawach klubowych, takich jak kolor szalika menedżera”. Tak, kolor szalika menedżera. Pytanie, które zaprząta umysły bardzo niewielu, jeśli w ogóle, prawdziwych fanów piłki nożnej. Rzecznik Związku Kibiców Piłki Nożnej powiedział Mailowi, że „stowarzyszenia tokenów kibiców oparte na kryptowalutach próbują zarabiać na trywialnych problemach, które można łatwo rozwiązać za pomocą ankiet online posiadaczy biletów okresowych, lub wprowadzić bariery finansowe w prawdziwym zaangażowaniu fanów”. „Żadne z nich”, uważa, „nie jest piękne”. Jest w porządku?

Udostępnij to