Deweloper Raven Software ogłosiło, że bada błąd w Call of Duty Warzone co obecnie uniemożliwia niektórym graczom zalogowanie się do gry po wydaniu trzeciego sezonu zawartości.

Po premierze trzeciego sezonu Warzone niektórzy gracze Xbox nie mogli zalogować się do Battle Royale bez aktywnej subskrypcji Xbox Live Gold. Gdy próbują dołączyć do gry wieloosobowej, napotykają ekran błędu informujący ich, że nie mogą grać w grę wieloosobową bez aktywnej subskrypcji Xbox Live.

Podobnie jak inne darmowe gry na konsolę Xbox, tytuł Call to Duty wcześniej nie wymagał od graczy posiadania aktywnej subskrypcji Xbox Live Gold, aby uzyskać dostęp do jego strony dla wielu graczy.

Deweloper Raven Software przyznał, że pracuje nad naprawą usterki w Warzone Season 3. „Badamy problem, w którym użytkownicy Xbox Live Silver nie mogą grać w Warzone”, napisał na Twitterze programista, odnosząc się do wpisu na swojej publicznej tablicy Trello, w którym zebrano różne problemy, nad którymi obecnie pracuje.

Xbox Live Silver, czasami określany jako Xbox Live Free, to uproszczona wersja usługi subskrypcji premium Xbox. Jeśli masz problemy z zalogowaniem się do Warzone i otrzymujesz informację, że Twój profil nie może się zalogować bez subskrypcji Xbox Live, prawdopodobnie jesteś członkiem Xbox Live Silver i ten problem się kończy.

(Zdjęcie: Activision)

Twórcy Warzone naprawiają usterkę Xbox Live w sezonie 3 1

Raven nie powiedziała, kiedy myśli, że błąd zostanie naprawiony, ale jej świadomość problemu jest dobrym znakiem, że programiści aktywnie pracują nad jego naprawą.

(*3*) osłabienia broni

Wraz z premierą trzeciego sezonu Warzone pojawiły się też inne problemy. Według tablicy Trello firmy Raven, wyposażenie Legendarnego Starożytnego Ducha Daniela spowoduje, że gracze będą mieli „zaciemnioną wizję w grze”. Zlecenia zostały również tymczasowo wyłączone dla graczy solo, podczas gdy deweloper bada nienazwany problem.

Aktualizacja wprowadziła duże zmiany do darmowego Battle Royale. Najważniejszym z nich jest osłabienie karabinów snajperskich, znacznie zmniejszające ich skuteczność. Podczas gdy broń służyła do strzelania do prawie każdego celu, wiele karabinów snajperskich będzie teraz strzelać tylko do 90 jardów, a inne w ogóle nie będą w stanie strzelać. Raven powiedział, że osłabienie zostało zastosowane, aby stworzyć pewną różnorodność między broniami.

„Snajperzy mogą teraz wykorzystywać zasięgi obrażeń jako cechę definiującą ich potencjał jednostrzałowy” – powiedział deweloper. „To nie tylko nadaje każdej broni więcej tożsamości, ale oznacza to, że dodatki, które dają karabinom snajperskim lżejsze i szybsze statystyki zasięgu obrażeń, zwiększą ich zdolność do pojedynczego strzału na wyższych dystansach.

„Naszym ostatecznym celem jest umożliwienie szerszej gamy wykonalnych stylów gry i naprawdę zwiększenie potencjału każdej broni”.

Udostępnij to