Zadzwoń do kraju, a Paul Schurch prawdopodobnie tam był, a może nawet nauczył się kilku rzeczy o obróbce drewna. Mając za sobą lata podróży i studiowania świata, nic dziwnego, że rozmowy w pracowni eksperta od intarsji w Santa Barbara w Kalifornii czasami naśladują rozmowy na tętniącym życiem rynku europejskim. Thilo Roemer, niemiecki stolarz odbywający roczny staż w intarsji, z entuzjazmem słucha, jak Paul opisuje po niemiecku jedną ze swoich technik. Jeśli jest przydatna anegdota z podróży do Włoch, jest ona podkreślona po włosku. Następnie jest francuski, gdy nadarzy się okazja, i hiszpański, przydatny przy zamawianiu quesadillas lub chiles relleno w pobliskiej meksykańskiej restauracji. Ale pomimo opcjonalnych języków obcych w Schurch Woodwork, uniwersalnym językiem jest doskonałe rzemiosło wyuczone w tradycji Starego Świata. Paul dorastał w Santa Barbara, a następnie przeniósł się do Zurychu w Szwajcarii ze swoją amerykańską matką i szwajcarskim ojcem, fizykiem. W Szwajcarii, podobnie jak w wielu innych krajach europejskich, programy praktyk zawodowych sponsorowane przez branże pozostają silną alternatywą dla edukacji formalnej. W Bernie w Szwajcarii Paul był uczniem w programie budowy fortepianów. Trwało to tylko dwa lata. Stał się niezadowolony ze swojego skupienia się na naprawie i przeniósł swoją praktykę do praktyki skupiającej się na budowie organów kościelnych. Paweł pracował cztery lata, aby zdobyć stopień czeladnika. Po tym nastąpiły dwa lata doświadczenia w terenie, zanim ostatecznie zdecydował się wrócić do południowej Kalifornii. Paul został zwolniony po powrocie do Santa Barbara. Ostatecznie jednak zdobyte przez Pawła umiejętności i silna chęć tworzenia zaowocowały otwarciem butiku. Odkrył jednak, że jest więcej do nauczenia się. W rezultacie Paul spędził rok w Anglii w International Boat Building School. mówi Paweł. „Pewnego dnia do mojego sklepu wszedł projektant wnętrz. Chciał duży stół intarsjowany z kamiennymi intarsjami i zapytał mnie, czy mogę go wykonać” – kontynuuje rzemieślnik. Każda technika walki, której próbował Paul, kończyła się niepowodzeniem. Zdesperowany postanawia osadzić wszystko w litym drewnie. Ponownie zdegustowany tą luką w swoich umiejętnościach, Paul poleciał do Europy w poszukiwaniu rzemieślników, którzy wiedzieli to, czego on nie wiedział o intarsjach i intarsjach. Wreszcie w północnych Włoszech Paul znalazł mistrza tworzącego intarsje na europejski rynek meblowy. Podczas tej pierwszej podróży Paul został na trzy tygodnie, ucząc się intarsji produkcyjnej. A to był dopiero początek. W domu Paul eksperymentował ze swoją nową wiedzą. Szybko jednak zdał sobie sprawę, że musi wiedzieć o wiele więcej. Więc jeździłem do Włoch raz po raz, nawet na miesiąc, za każdym razem, aby pracować nad bardziej złożonymi utworami. Miał tam bank i pomoc, kiedy jej potrzebował. Ostatni raz byłem jakieś cztery lata temu. W tym czasie faktycznie uczył niektórych nowych pracowników intarsji. Intarsja, jak się dowiedziałem, to obróbka dolnej okleiny i projektu, zwanego wzorem, podczas tworzenia „skóry”, która przylgnie do litego drewna. Może to być blat, bok lub inny element dekoracyjny mebla. Wiązanie to proces spiralnego piłowania wielu warstw ułożonego w stos forniru. Wszystkie segmenty wzoru odpadają jak puzzle, które trzeba złożyć z powrotem” — mówi. „Jeśli ułożę zielone, czerwone i żółte forniry, a następnie wytnę wzór, otrzymane kawałki dają mi materiał na trzy zabiegi tego samego wzoru. Ostrze oczywiście musi być dobre do wąskiego cięcia, które zostanie uzupełnione podczas procesu wykańczania. 000 z około 60 zębami na cal. Trzecia technika, nóż, jest dość prosta. Aby to zrobić, wykonaj linię cięcia, a następnie podążaj za nią, aby przeciąć całą bocznicę. Używając blachy jako ogrodzenia, możesz wstawić jeden kawałek blachy do drugiego. Dłuto jest lepsze od skalpela lub noża do pudełek, ponieważ ma wagę i masę potrzebną do łatwego cięcia. Rzemieślnik woli proste cięcie od góry do dołu od wahacza nowych maszyn o stałym napięciu. W miarę postępu cięcia paczek Paul ostrożnie podnosi każdy stos części za pomocą szczypiec do forniru, a następnie sortuje je i starannie układa na tacy. Później zmontował je z dolnym fornirem wyciętym nożem w warsztacie o powierzchni 2,600 stóp kwadratowych i sali montażowej. Aby zmontować skórę, Paul używa cienkiego paska prawie przezroczystego forniru, umieszczając go na tym, co stanie się przednią powierzchnią projektu. Ponieważ jego klej jest rozpuszczalny w wodzie, możesz łatwo usunąć taśmę po przyklejeniu skóry na miejscu. Przy całym cięciu i manipulacjach związanych z tworzeniem inkrustowanej skóry zawsze istnieje ryzyko odpryskiwania lub uszkodzenia forniru. Prosta kontrola wizualna wskazuje na konieczne naprawy. Aby to zrobić, Paul przykłada cienką skórę do okna. Podświetlone naturalnym światłem, ząbkowane linie skóry wyglądają jak małe rzeki. Jasne kropki wskazują obszary do naprawy. Mają grubość 1⁄40 cala i są bardziej plastyczne, niż mogłoby się wydawać” — mówi Paul. Odkąd nauczył się swojej specjalnej marki intarsji, Paul włączył ją do wszystkich rodzajów mebli. Ale to, jak i gdzie go użyjesz, decyduje o tym, jak przykleić się do powierzchni. W przypadku projektów zakrzywionych lub okrągłych Paul ma prasę próżniową do ustawiania blachy. W przypadku większych elementów użyj prasy do blachy 4x8 'lub 8x8'. Wiele intarsjowanych mebli Paula pokrywa dwie warstwy lakieru konwersyjnego w aerozolu. Ten rodzaj wykończenia zapewnia mocną i trwałą warstwę ochronną. Czasami używa oleju tungowego, lakieru i wosku. Jego ulubieńcem w przypadku desek rozdzielczych i intarsji jest jednak głębokie bogactwo szelaku nakładanego francuskim lakierem. Wykończenie dołączone do każdego mebla opuszczającego sklep Paula jest bardzo wyjątkowe. W pakiecie zawiera szczegółowe informacje na temat budowy części i użytych materiałów, na wypadek gdyby ktoś musiał ją naprawić w przyszłości. Chcesz zobaczyć więcej intarsji? Aby zobaczyć więcej intarsjowanych mebli Paula, odwiedź jego stronę internetową. Wiele podróżujący rzemieślnik uczył się pietry w ten sam sposób, w jaki poznał tajniki intarsji produkcyjnej: spędzając czas z włoskim mistrzem, dopóki nie nauczył się umiejętności. Niezależnie od tego, czy jest to marmur, łupek czy kamień półszlachetny, taki jak niebieski lapis lazuli, kamień musi najpierw zostać zgrubnie oszlifowany po przyklejeniu papierowego wzoru woskiem pszczelim. W zależności od wzrostu Paul używa małej diamentowej piły taśmowej lub piły linowej. Aby jeszcze bardziej wykończyć kamień, Paul wciska go w drewniane szczypce w kształcie wrony i zaczyna ozdabiać detale pilnikami jubilerskimi. Motyl lapis lazuli, nad którym pracujesz na powyższym zdjęciu, może zająć do tygodnia.

  • potrójne harfy
  • Generalnie kojarzony z pracą o wyższej jakości.
  • Możliwe szybkie zakręty i złożone zadania
  • Twórz więcej odpadów z blachy
  • klon cukrowy
  • Technika nadaje się do unikalnych kawałków
  • czerwony dąb
  • biały dąb

Jeśli chcesz stworzyć tego typu środowisko w swoim domu lub projekcie, to sukces gwarantowany; Dla wymagających i bardzo wyrafinowanych smaków. Miłośnicy tego typu chodników czują do nich prawdziwą fascynację. Oferują nam nowe emocje z dużą dozą blasku i piękna. Ten rodzaj podłóg jest wynikiem dużej troski, poświęcenia i know-how, których rezultatem są profesjonaliści na wysokim poziomie i prawdziwi rzemieślnicy. Marmur i drewno można łączyć z dużą kreatywnością, dając początek oryginalnym i innowacyjnym projektom. Możesz bawić się różnymi odcieniami i kolorami drewna lub marmuru, aby nadać swoim salonom wrażenie ciepła i światła. Najwyższej jakości drewno i najcenniejsze marmury łączą się, tworząc idealną harmonię między nimi. Wyrafinowane chodniki, które łączą drewno i marmury w różnych kolorach. Jeśli chcesz się zainspirować lub masz pomysły, a także poznać naszą pracę i projekty, zapraszamy do kontaktu! Zobaczysz całą gamę możliwości i efektów! Ponadto, jeśli wolisz, możesz odwiedzić naszą wystawę i zobaczyć, co możemy dla Ciebie zrobić. Wiesz, że jesteśmy dla Ciebie.

Wykonane z różnych kolorów drewna ułożonych w skomplikowane wzory, Yosegi Zaiku lub japońska intarsja to styl dekoracji przedmiotów praktykowany w Hakone, mieście w pobliżu góry Fuji. Do tworzenia płytek nie używa się bejcy do drewna; obszar wokół Hakone jest dobrze znany z szerokiej gamy drzew. Yosegi-zaiku to rodzaj tradycyjnej japońskiej podłogi, która powstała w bogatym kulturowo okresie Edo w Japonii... Wrzeciono (Euonymus spp.) i Ilex macropoda są używane do białego, postarzanego drzewa Katsura (Cercidiphyllum japonicum) do czarnego, Picrasma quassioides , morwa (Morus alba) i chińskie drzewo lakowe (Toxicodendron vernicifluum) dla koloru żółtego, kamfora (Cinnamomum camphora) i maackia dla koloru brązowego, orzech czarny (Juglans nigra) dla koloru fioletowego, ogórek japoński (Magnolia obovata) dla koloru niebieskiego i cedr chiński (Toona sinensis ) dla koloru czerwonego. Zobacz, jak mistrz rzemiosła Tanegi Zukuri tworzy mozaiki, używając różnych cięć tych drzew. Po ich sklejeniu wytnij cienki arkusz drewna na wierzchu i nałóż tę warstwę na inne przedmioty, takie jak pudełka z puzzlami, miski, tace, zabawki, szafki, stoły itp. Ta wielokrotnie nagradzana kolekcja filmów Webby powstała, aby pomóc nauczycielom, bibliotekarzom i rodzinom wzbudzić w dzieciach zdumienie i ciekawość. TKSST dostarcza inteligentniejsze, bardziej znaczące treści niż zwykle dostarczają algorytmy YouTube, i wzmacnia twórców, którzy tworzą te treści. Zorganizowane, przyjazne dzieciom, publikowane niezależnie. Wesprzyj tę misję, zostając członkiem wspierającym już dziś.

Wykonane głównie z szybko odnawialnych materiałów naturalnych, intarsja Ajiro jest produktem przyjaznym dla środowiska, który stanowi atrakcyjną alternatywę dla innych materiałów okładzinowych. Okładzina ścienna wykonana jest z jednego gatunku drewna z naturalnym wykończeniem. Wzór to ruchomy wzór liści na tle szachownicy. Aby zwiększyć zainteresowanie wizualne i uczynić wzór bardziej czytelnym, ziarno każdego sąsiedniego sześcianu jest obrócone o 90 stopni. Paulownia to bardzo lekkie, drobnoziarniste, odporne na wypaczanie liściaste drewno liściaste, które ma wiele zastosowań w sztuce plastycznej i dekoracyjnej. Drewno jest używane do produkcji skrzyń i pudeł, a także do produkcji płyt rezonansowych instrumentów strunowych. Jest spalany, aby zrobić węgiel drzewny do szkiców i pył do fajerwerków, a kora jest przetwarzana na barwnik. Może dorastać do 20 stóp rocznie i być zbierany na drewno w ciągu zaledwie pięciu lat. Po ścięciu drzewa regenerują się z istniejących systemów korzeniowych. Całe drewno użyte w tych okładzinach ściennych pochodzi z gospodarstw rolnych.

Intarsja to cięcie i łączenie cienkich arkuszy drewna, zwanych fornirami, w celu utworzenia dekoracyjnych wzorów i wzorów. Fornir jest wycinany ręcznie ostrym ostrzem lub skalpelem. Ale to ostrość i jeszcze ostrzejsza precyzja są prawdziwymi narzędziami intarsji. Proces, który stosuje Theresa, to metoda okien, jedna z najstarszych i najbardziej wyrafinowanych form sztuki. Jego historia sięga ponad 500 lat wstecz, do XVI wieku, kiedy mistrzowie rzemiosła z całej Europy zaczęli kształcić się w popularnym nowym trendzie dekoracyjnym. Pierwszym krokiem jest narysowanie projektu na papierze. Następnie musisz przenieść swój projekt na sam fornir. Można to zrobić za pomocą kalki kreślarskiej lub kalki. Lubię pokrywać fornir taśmą o niskiej przyczepności, ponieważ pomaga mi to widzieć przeniesiony obraz, a także trzyma fornir razem podczas cięcia. Wadą jest to, że trzeba ostrożnie usunąć taśmę maskującą przed etapem laminowania, co wydłuża cały proces. Nadszedł czas na cięcie forniru. Używam ostrza Swann 10A, które będę zmieniać kilka razy, ponieważ ostre ostrze jest niezbędne, aby uniknąć rozdarcia blachy. Tnij blachę za pomocą wielu płytkich cięć. Nigdy nie próbuj przecinać blachy za jednym razem, ponieważ często spowoduje to jej rozdarcie, a ostrze będzie zastanawiać się, którą ścieżkę wybrać. Doprowadzi to do powstania luk. Ostrze skalpela powinno być również trzymane prosto, aby krawędź cięcia była czysta i pionowa. Po wycięciu kształtu ten kawałek blachy jest usuwany. Następnie za powstałym otworem lub „oknem” można umieścić inny fornir. Wykorzystując krawędź „okna” jako prowadnicę cięcia, można wyciąć nową część z blachy. Następnie wkładkę tę wyjmuje się z folii i delikatnie wciska w „okno” i przykleja specjalną taśmą fornirową. Każdy element jest dodawany w ten sposób, co ostatecznie daje ostateczny obraz o grubości pojedynczego arkusza forniru.

Na tych warsztatach nauczysz się sztuki pracy z blachą w celu tworzenia obrazów. Kurs rozpocznie się od omówienia obsługi, spłaszczania, cięcia i oklejania wiązek forniru. Pod koniec pierwszego dnia uczniowie opanują proste techniki cięcia nożem, tworząc różne geometryczne lub parkietowe wzory. Dzięki ciągłej praktyce uczestnicy będą mogli opanować technikę podwójnego fazowania do cięcia i łączenia drewnianych obrazów, znaną jako „intarsja”. Marc podzieli się swoim sekretem barwienia licówek i łatwym sposobem skutecznego śledzenia i śledzenia wzorów. Omówi również wybór podłoża, metody prasowania, techniki szlifowania, dobór forniru, cięcie nożem i detale. Każdy kursant nauczy się, jak szlifować cieniowany fornir i naprawiać typowe problemy, które pojawiają się podczas procesu cięcia i prasowania. Ten kurs będzie intensywny i wymaga cierpliwości. Jednak każdy uczeń będzie mógł pracować we własnym tempie bez ograniczeń czasowych. Do końca tygodnia wszyscy wykonają mnóstwo prasowanych, piaskowanych i lakierowanych dzieł sztuki. Intarsja jest prosta, ale bardzo niewiele osób ją praktykuje. Możesz czterokrotnie zwiększyć wartość mebla. Jeśli jesteś rzemieślnikiem, ten kurs otworzy nowe drzwi nieskończonych możliwości.

Jeśli lubisz pracować nad precyzyjnymi projektami, powinieneś spróbować intarsji. Brzmi to skomplikowanie, ale takie nie jest. Umiejętności pochodzą ze stabilności twojej ręki i pragnienia perfekcji w twojej pracy. W tym rzemiośle używa cienkich warstw forniru, aby pokryć drewno gorszej jakości i nadać mu piękny wygląd. Zastosowanie wielu odcieni pozwala tworzyć skomplikowane wzory, które sprawiają, że tani przedmiot wygląda na drogi. Każdy może spróbować tego hobby. Jeśli zaczniesz od prostych elementów i przejdziesz do skomplikowanych wzorów, możesz stworzyć wspaniałe rzeczy. Tak, podczas cięcia i nakładania licówek popełnisz wiele błędów, ale wraz ze wzrostem umiejętności będzie ich coraz mniej. Jeśli uznasz ten pomysł za interesujący, oto fantastyczny przewodnik, który pomoże Ci zacząć. Do Państwa dyspozycji jest szeroka gama oklein. Sugeruję, abyś poszukał w Internecie egzotycznego drewna, z którego niektórych możesz nie znać. Płyta z tych materiałów kosztowałaby fortunę, ale będziesz ją kupować w małych, cienkich arkuszach. Łatwo jest zgromadzić dobry towar niskim kosztem. Orzech to piękne drewno, które zapewnia wspaniałe tło, w którym można osadzić swój projekt. Oczywiście jest wiele innych; To Twój wybór. Na początek zacznij od małych. Sugeruję pokrycie małego pudełka tanim fornirem. Użyj odpowiedniego kleju z Glue Guns Direct lub innej witryny internetowej, aby pokryć jedną stronę projektu. Połóż na nim arkusz drewna i użyj wałka do ciasta, aby wycisnąć wszelkie pęcherzyki powietrza i nadmiar kleju. Zastosuj ciężarek lub zacisk do innego kawałka drewna, aby utrzymać go na miejscu podczas wysychania kleju. Następnie użyj ostrego noża, aby odciąć zanieczyszczenia z krawędzi. Powtórz proces ze wszystkich stron pudełka. Gdy pudełko jest kompletne, użyj najlepszego papieru ściernego, jaki możesz znaleźć, aby go wygładzić. Pokryj gotowy produkt kilkoma warstwami lakieru, aby nadać mu połysk. Dzięki Internetowi możemy kupować i pobierać projekty naszych mebli. Stamtąd możesz wydrukować każdą sekcję i użyć tymczasowego kleju, aby przykleić papier do drewna. Następnie podążaj za liniami i wycinaj kawałki ostrym nożem. Jak już powiedziałem; Zacznij od łatwych projektów i pnij się w górę. Na początku możesz nie osiągnąć perfekcji, ale twoja dokładność się poprawi, więc trzymaj się tego. Praktyka czyni mistrza, jak to mówią. W dzisiejszych czasach dostępne są kursy online na wszystko; może mogliby dołączyć do innych osób w Internecie i uczyć się razem. Obróbka drewna to zabawne hobby, które nie wymaga doskonałego poziomu sprawności. W razie potrzeby należy użyć szkła powiększającego, aby uzyskać jak największą dokładność. Istnieje rynek pięknych przedmiotów i możesz dobrze zarabiać, jeśli promujesz swoje produkty we właściwy sposób. Ponieważ wytwarzanie produktów wymaga dużo pracy, sprzedawaj je po wysokiej cenie. Nie oszukuj i nie kupuj gotowych wkładów, radzą eksperci. Są cięte maszynowo i trochę zbyt idealne. Kiedy opanujesz to rzemiosło, będziesz cieszyć się hobby na całe życie i zawsze będziesz miał coś do zrobienia w wolnym czasie.

Amagoing Kids Children 3 w 1 wielofunkcyjna dwustronna czarno-biała drewniana sztaluga rolka papieru Art Chalk Station regulowana tablica do pisania. Sierra Russ Berrie realistyczna wypchana szara zabawka dla kota, Anime Super Mario Odyssey Cappy czapki Bros Luigi Waluigi Wario miękka gąbka czapki przebranie na karnawał dla dorosłych i dzieci. Cove Workshop Polly 12-letnia papuga tradycyjny zestaw do rękodzieła, rocznik 1989 Revell Hot Rod '69 Ford Mustang Super CJ 1/25 Model Kit. Piękny kawałek dla każdej kobiety, ciesz się naszą linią krawatów Regent Morris, proszę uwzględnić 1-2 cm różnicy ze względu na pomiary ręczne. New Fashion Hollow Gold Heart Charm Kolczyk: Odzież. Format: 6-calowa okrągła obudowa z ABS (bez rdzy). Sprawdź zdjęcia swoich prac z naszymi zdjęciami „Wszystko czego potrzebujesz to miłość i piwo”. Problemy z jakością występują przez 6 MIESIĘCY. Klej do okien (5 szt.). Przed zakupem sprawdź opis produktu, wykonany z wysokiej jakości stali. 100% WŁÓKNO POLIESTROWE (POLIESTER) - Prać w pralce osobno w zimnej wodzie, urocza grafika na całej powierzchni i nadruk. Więc nie ryzykuj kolejnej minuty na szukanie i kupowanie czegoś, co może zadziałać. 's Occupants, Lepkie antypoślizgowe buty damskie — Komfortowe buty robocze — Płaszcze przeciwdeszczowe — Mokasyny ClassicPro: buty i nie tylko w codziennych niskich cenach. To jego ulubione miejsce, w którym znajduje spokój i ciszę w swoim ogrodzie. Posiadamy profesjonalną obsługę posprzedażną. Zamienne sprężyny Maxtrac są opracowywane zgodnie z normami ISO i TÜV. Szydełkowana dwuwarstwowa bawełniana torba na ramię, gotowa do noszenia lub na prezent. Piękne koraliki w kształcie łezki o średnicy 6 mm. Proszę o wiadomość, jeśli jesteś zainteresowany zakupem całego przedmiotu, a ja z przyjemnością omówię Twoje wymagania. Tył jest pokryty białą tkaniną, złote metaliczne wykończenia nadają się do przedmiotów w kolorze spalonego pomarańczu, roczniki będą wykazywać przynajmniej pewne oznaki zużycia, takie jak lekkie zadrapania, znacznie mniej niż normalnie byłoby to potrzebne do dokonania zmiany. następnie zostanie wysłany do Ciebie e-mailem ([email chroniony] Cove Workshop Polly Parrot Zestaw do tradycyjnego intarsjowania, od 12 lat. Po pomyślnym przetworzeniu płatności, świetnie nadaje się do dodania specjalnego akcentu do dekoracji imprezowych, prezentów dla mężczyzn Materiał: stal nierdzewna Starannie wykonana delikatna spinka do krawata dla mężczyzn, musisz pokochać swój nowy przedmiot ♡, ✽✽ ✽ Aby uzyskać więcej moich prac, możesz odwiedzić mojego facebooka.

Intarsja: technika, w której różne forniry są cięte i łączone w celu stworzenia rozpoznawalnego wzoru na jednym arkuszu lub „skórze”. Parkiet jest wykonany tą samą techniką, ale przy użyciu połączonych ze sobą geometrycznych kształtów. Fornir - Cienkie plastry drewna o grubości od 1/28 ″ do 1/40 ″ do forniru komercyjnego. Wzór – motyw lub elementy projektu intarsji. Kreskówka – wzór narysowany na kalce lub płaszczyźnie rysunkowej. Podłoże kartonowe: okleina papierowa lub płyta wiórowa, do której przykleja się rysunek za pomocą kleju w sprayu. Jest również używany jako szablon dla piły do ​​kopiowania kreskówek, która tnie „pokład” lub stos forniru, który zawiera wszystkie forniry użyte w produkcie końcowym. Może to być również wzór kreskówki używany do cięcia nożem. Złom: blacha ofiarna pod wiązką blach, która zapobiega jej pękaniu podczas cięcia wyrzynarką. Tło: Mapowanie obszarów bezpośrednio przylegających i otaczających wzór. Asortyment książek: arkusze forniru otwierają się jak książka, tworząc swoje lustrzane odbicia. Slip Matching: składanie przekładek jak rozdawanie talii kart. Asortyment diamentów: Wytnij i złóż cztery arkusze forniru drewnianego tak, aby kierunek słojów tworzył wzór rombu. Odwrócony panel diamentowy ma kierunek włókien promieniujący od środkowego złącza. Wzór promienisty lub rozbłysk słoneczny: Kawałki blachy w kształcie ciasta ułożone razem, tworząc okrąg z punktem środkowym. Field – Fornir zastosowany na głównych obszarach szafki otaczających dno i wzór. Obramowanie: odwzorowanie stosowane na zewnętrznej krawędzi odwzorowanej powierzchni lub obramowanie wzoru/tła/pola. Zwykle jest to to samo drewno, co wykończenie mebli z litego drewna. Banding lub Filleti - Skomplikowane paski podszewki lub paski intarsji stosowane między obszarami pola, tłem i obramowaniami. Akcentuje i oddziela różne elementy forniru lub może być używany jako samodzielny wzór. Balance Cladding – okładzina po przeciwnej stronie rdzenia, zapobiegająca deformacji panelu. Fancy Face: Powłoka fornirowa zawierająca dekoracyjne forniry, wszystkie sklejone na jednym arkuszu. Pokaż powierzchnię — Strona bocznicy, która będzie widoczna na szafce. Strona samoprzylepna: rewers fantazyjnej strony. Licówki podkładowe lub poprzeczne: 2- lub 3-warstwowa warstwa forniru zawierająca fantazyjną powierzchnię przyklejoną przed przyklejeniem warstwy do rdzenia. Rdzeń: płyta MDF lub sklejka, do której przykleja się okleinę i okleiny równoważące. Sand Shading: Piaskowanie kawałka blachy wzdłuż jednej krawędzi gorącym piaskiem, aby uzyskać trójwymiarowy efekt. Płyty: Płaskie powierzchnie, takie jak sklejka MDF, za pomocą których można przytrzymać lub spłaszczyć fornir. Cięcie pakietu: Cięcie piłą zwojową tworzy zarówno tło, jak i wzór, a zespół pasuje do siebie jak puzzle. Najłatwiej to zrobić, o ile potencjalne cięcie nie stanowi problemu. Wszystkie słoje tego samego drewna we wzorze będą przebiegać w tym samym kierunku. Twórz więcej odpadów z blachy. Możliwa powtarzalność wzoru lub praca kontrastowa (pojedynczym cięciem uzyskasz jasny wzór na ciemnym tle i ciemny wzór na jasnym tle). Wycięcie konturowe: Najpierw wytnij wzór tła. Użyj rysunkowego rewersu lub wyciętego tła wzoru jako szablonu, aby ponownie wyciąć wzór osobno, używając innego rodzaju podszewki. Jest to trudniejsze do wykonania, ale może dać potencjalnie lepsze wyniki (szerokość cięcia z przesunięciem jest dodawana do szablonu wzoru podczas cięcia konturowego, aby zminimalizować ugięcie cięcia ostrza). Pozwala na określoną orientację słojów drewna w projekcie. Generalnie kojarzony z wyższą jakością wykonania. Możliwość większych cykli produkcyjnych. Nóż roboczy: użyj krawędzi dłuta lub skalpela 40 cala (1,5 mm), aby wyciąć wzór, a następnie użyj krawędzi rzeczywistego forniru jako prowadnicy lub prowadnicy do rysowania i odcięcia dolnej części forniru. Technika nadaje się do unikalnych elementów. Możliwe są szerokie krzywe i skomplikowana praca. Proste linie są cięte nożem z prostą krawędzią, aby połączyć krawędzie i panele w celu dopasowania do książek. Stosowany jest głównie w nowoczesnych projektach i obróbce krawędzi z intarsjami zaokrąglonymi w bardziej klasycznych pracach.

Pracownia intarsji przetwarza drewno na forniry, półprodukt do produkcji gramofonów i cygar. Można go zbudować zarówno w Starym, jak i Nowym Świecie. Wyprodukowanie 60 tony forniru z 1 tony drewna zajmuje 1 sekund, więc tempo produkcji wynosi 1 tonę forniru na minutę. Wydajność można zmienić, dostosowując warunki pracy, używając przedmiotów i energii elektrycznej. Forniry drewniane są potrzebne do produkcji gramofonów, luksusowa potrzeba Inwestorów i cygar, podstawowa potrzeba Inwestorów i luksusowa potrzeba Robotników. Okleiny drewniane nie mają szczególnego zastosowania podczas transportu. Można je sprzedać za 602 monety lub kupić za 1506 monet za tonę (poprzez handel pasywny). Poniżej wymieniono wszystkie łańcuchy produkcyjne, które obejmują forniry. Niektóre przedmioty wyposażone w syndykaty mogą wpływać na warsztaty rzeźbiarskie. Poniżej znajdują się dwie listy tych pozycji. Pierwsza część listy zawiera przedmioty, które wpływają tylko na określone budynki, w tym warsztaty intarsji, lista jest podzielona według rzadkości. Druga lista zawiera przedmioty, które wpływają na wszystkie budynki produkcyjne w grze.

Na początku XVIII wieku pojawiły się laki i werniksy, które otworzyły nowe horyzonty w zakresie sposobów zdobienia. Artyści zajmujący się intarsjami, tacy jak Charles Cressent, Jean-François OEben i Jean-Henri Riesener, sprawili, że francuska intarsja stała się znana na całym świecie. Poprzez przedłużający się handel do aranżacji weszły nowe gatunki egzotycznego drewna. W XIX wieku intarsja, jeśli nie zanikła, straciła na znaczeniu. Na początku XX wieku natura inspirowała twórców Ecole de Nancy, takich jak Emile Gallé i Louis Maorelle, którzy starali się przedstawiać florę. Motywy te zostały stylizowane w bardzo rygorystyczny sposób około lat 20. i 30. XX wieku za pomocą prac Jacques-Emile Ruhimanna, jednego z ambasadorów stylu Art Deco. Od tego czasu firma intarsja nadal wprowadza innowacje dzięki ulepszeniom technicznym, takim jak rzemieślniczy styl Georgesa Vriza w zakresie używania maszyn do cięcia laserowego.

  • Wykonuje bardzo ciasne łączenia blach (pracując od strony kleju do strony fantazyjnej)
  • Pozwala na określoną orientację słojów drewna w projekcie. (Wstążki, winogrona i kwiaty)
  • Wszystkie słoje tego samego drewna we wzorze będą biegły w tym samym kierunku
  • Dobry do prac typu „Swobodny kształt”, „Wytnij na bieżąco” i „Projektowanie nakładek inlay”.

Wspaniałe antyczne biurko/biurko w doskonałym stanie, blat i przód ozdobione kontrastową intarsją z klonu i palisandru przedstawiającą stylizowane motywy z natury. Intarsja ma szklany połysk. Nie ma żadnych wad ani śladów na tym drewnie, które jest bardzo gładkie w dotyku. Intarsja tego pudełka jest inspirowana rodzimymi roślinami. Umowa jest formalna. Zwróć uwagę na mocne potraktowanie motywu paproci. Pod klapami znajdują się przegródki do przechowywania papieru. Stan: bardzo dobry. Ten wspaniały antyk nie ma żadnych wad ani wad. Podsumowując, jest to doskonały antyczny kolczyk do pisania w pudełku, który jest w idealnym stanie i sam w sobie jest pięknym przedmiotem. Posiada w pełni funkcjonalny zamek i klucz, a także mnóstwo miejsca na przechowywanie wielu prywatnych dokumentów. Powierzchnia do pisania jest nowa. Pokazany kałamarz nie jest oryginałem, ale reprodukcją z tego samego okresu i dokładnie pasuje do komory. Kałamarz to sześcienne szkło z mosiężnym kołnierzem i mosiężną zakrętką; Ten kałamarz jest w idealnym stanie.

Równomierny oddech, pewny chwyt i niezłomna cierpliwość – to tylko niektóre z cech, które rzemieślnicy z Wheathills stosują na co dzień, tworząc najwspanialsze dzieła sztuki dla swoich klientów za pomocą mikrointarsji. Wheathills specjalizuje się w przekształcaniu najdrobniejszych szczegółów w najbardziej imponujące dzieła sztuki z drewna, a żaden szczegół nie jest pomijany. Mikromarkietia to tradycyjne know-how wymagające precyzji i dbałości o najdrobniejsze szczegóły na każdym etapie. Nauka mikrointarsji może zająć wiele lat, ale co ważniejsze, jedną z umiejętności, jaką posiadają eksperci Wheathills, jest zrozumienie drewna, z którym pracują: w jaki sposób każde słoje odbijają światło i jak każdy kawałek ożywia cały obraz. życie! Doprowadzając swoje rzemiosło do skrajności, Wheathills jest naprawdę pasjonatem każdego przedmiotu, który przechodzi przez jego warsztaty, tak jakby tworzyli go dla ukochanej osoby. Świetny przykład tego wysoko wykwalifikowanego rzemiosła pojawia się po niedawnym zamówieniu stworzenia wizerunku orła przedniego ściskającego świeżo schwytaną zdobycz. Przyjrzyj się bliżej, a prawie usłyszysz trzepot skrzydeł, gdy leci w kierunku miejsca spoczynku. Cofając się, aby podziwiać dzieło sztuki, detal staje się obrazem, który tak łatwo przyciąga wzrok – każdy kosmyk piór i krople wody na tamie naprawdę ożywają.

„Dziękuję za skorzystanie z tych lekcji i nauczenie się, jak wykonać intarsjowaną ramę lustra. Mam nadzieję, że ci się podobało i zainspirowało cię to do dalszego tworzenia dzieł sztuki przy użyciu techniki intarsji. Zanim pójdę, chcę szybko omówić wszystkie kroki musisz przejść, aby ukończyć swój ostateczny projekt Zalecam poćwiczyć na mniejszych próbkach, aby zapoznać się z materiałami przed rozpoczęciem większych projektów Będziesz potrzebować: wybór fornirów inkrustowanych prawdziwym drewnem, skalpel i zapasowe ostrza do cięcia, drewnianą ramę, aby stworzyć swój ostateczny projekt. Będziesz także potrzebował dwóch zewnętrznych płyt dociskowych, co najmniej sześciu zacisków G i materiałów do narysowania twoich projektów. Oprócz tego będziesz potrzebować sprzętu do zawieszenia elementu. Użyłem zszywacz i mocna taśma bawełniana. Najpierw przejdziesz przez proces cięcia fornirów, próbując prostych kształtów. Następnie zobaczysz metody s rysunku i pokażę Ci, jak tworzę rysunki ręcznie i za pomocą programu Adobe Illustrator. Następnie zaczniesz planować układ ramy lustra dla ostatecznego projektu. Po utworzeniu rysunku układu przenieś go na arkusz podkładowy i zbuduj obraz za pomocą metody okna. Kiedy całkowicie wytniesz swój projekt, pokażę ci kilka sposobów na poprawienie błędów i edycję obrazu, jeśli chcesz coś zmienić. Gdy tylko projekt został dopracowany, pokazałem mu, jak skleić go i docisnąć do drewnianej ramy za pomocą zewnętrznych desek i zacisków. Kawałek wyschnie po 24 godzinach, więc usuniesz zaciski, przytniesz i przeszlifujesz kawałek, aby odsłonić ostateczną ramę. Na koniec pokazałem im, jak polakierować ramę i jak dodać lustro, a nawet dałem im kilka wskazówek, jak powiesić element. Pamiętaj, że fornir drewniany jest materiałem naturalnym, więc za pierwszym razem może nie zawsze działać tak, jak tego oczekujesz. Jednak wiem, że przy odrobinie cierpliwości można osiągnąć świetne rezultaty. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz więcej porad, możesz mnie zapytać.

Tysiące lat temu starożytni rzemieślnicy wymyślili sposoby tworzenia wspaniale inkrustowanych przedmiotów z drewna, kamienia, metalu, muszli, kości słoniowej i innych egzotycznych materiałów. Wykopali dół i wypełnili go wybranym przez siebie materiałem. Technika ta nazywana jest osadzaniem i sięga czasów starożytnych Egipcjan ponad cztery tysiące lat temu. W XVI wieku wynaleziono „wyrzynarkę”. Wyrzynarka to metalowa rama w kształcie litery U z drewnianą rączką, która trzyma bardzo cienkie ostrze na „otwartym” końcu i utrzymuje je w napięciu. Wynalazek ten umożliwił rzemieślnikom cięcie forniru z dużą precyzją. Włoscy rzemieślnicy używali układanki do tworzenia intarsji. Intarsja różni się od intarsji tym, że jest techniką wycinania, dopasowywania i klejenia kawałków drewna na jednym arkuszu, a następnie przyklejania tego arkusza do stabilnego podłoża. Istnieje wiele różnych technik cięcia forniru w celu stworzenia intarsji. Preferuję technikę podwójnego skosu. Ta technika wykorzystuje wyrzynarkę ze stołem pochylonym pod kątem. Zasadniczo będziesz ciąć dwa kawałki blachy, a skos utworzony przez kąt stołu umożliwia dopasowanie dolnego arkusza do górnego arkusza. Lubię ciąć własne forniry na piłce taśmowej do grubości 3/32 cala. Odkryłem, że siedmiostopniowy kąt na stole wyrzynarki działa dobrze z fornirami 3/32" i brzeszczotem wyrzynarki 2/0. Pierwszym krokiem jest wybranie dolnego arkusza. To jest element, który zostanie narysowany. Upewnij się, że pasuje do długości twojej wyrzynarki, ponieważ jeśli twój stół ma 18 cali, nie będziesz w stanie ciąć do końca kawałka 24 cali. Następnie narysuj swój projekt na kalce kreślarskiej z dwoma znacznikami referencyjnymi, przyklej go do dolnej płytki, wsuń pod nią papier grafitowy i odrysuj projekt oraz znaczniki referencyjne na dolnej płytce. Teraz możesz wybierać spośród różnych gatunków drewna, aby wybrać odpowiedni kolor i rysunek słojów, aby uzupełnić swój projekt. Wybrałeś kawałek forniru, przyklej go z tyłu forniru tła, upewniając się, że jest ustawiony tak, aby zakrył obszar do wycięcia i zabezpiecz taśmą maskującą. Następnie użyj imadła z małym wiertłem, nieco większym niż ostrze wyrzynarki 2/0, i umieść je o włos w linii ołówka. Odchyl wiertło pod kątem o siedem stopni od linii układu i wywierć otwór. Trzymaj się mnie, ponieważ gdy opanujesz tę technikę, pokochasz wyniki. Następnie odwróć kawałek i wygładź krawędzie otworu wyjściowego za pomocą pogłębiacza lub ostrego noża i za pomocą ołówka narysuj okrąg wokół otworu. Ułatwia to znalezienie otworu i nawleczenie ostrza. Podczas obracania przedmiotu obrabianego wsuń ostrze, upewniając się, że zęby są skierowane w dół, i ustaw dolną płytę tak, aby przedmiot obrabiany znajdował się po prawej stronie ostrza, a stół był przechylony w lewo. Po przytrzymaniu górnej części ostrza z lekkim napięciem, rozpocznij cięcie, obracając przedmiot obrabiany zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Po zakończeniu cięcia przetestuj dopasowanie. Powinien dobrze przylegać, ale jeśli nie, dostosuj kąt stołu. Zwiększenie kąta sprawi, że dopasowanie będzie ciaśniejsze. Gdy będziesz zadowolony, wklej go i kontynuuj. Kolejne cięcia będą nakładać się na poprzednie cięcia, tworząc głębię podczas tworzenia elementów pierwszego planu, które nakładają się na elementy tła. Mam nadzieję, że spodoba ci się ten proces tak samo jak ja.

Udostępnij to