Wywiad z Quarry: omawianie horroru i relacji z reżyserem gry

„Widziałem wiele okropności. Mam na myśli dużo horroru” – powiedział dyrektor kreatywny The Quarry, Will Byles. „Prawdopodobnie za dużo, a robię to od dziecka. Moja siostra kazała mi oglądać z nią straszne filmy”. ”.

The Quarry to najnowszy wysokobudżetowy horror od Supermassive Games, zespołu odpowiedzialnego za antologię Until Dawn i The Dark Pictures, dwie gry, które znalazły ogromną publiczność, ale The Quarry to najlepsze jak dotąd dzieło dewelopera.

Gra nie tylko wygląda genialnie, oddając fantastyczne występy hollywoodzkiej obsady, ale sprawia, że ​​Twoje wybory w historii wydają się mieć realny wpływ, a decyzje podejmowane na początku gry obowiązują do końca gry. Najwyraźniej włożono wiele wysiłku w uczynienie The Quarry najlepszą możliwą grą.

Po rozmowie z Bylesem jest jasne, że The Quarry narodziło się z głębokiej miłości zespołu do wszystkiego, co związane z horrorem. The Quarry może nie jest najstraszniejszym horrorem, ale jest jednym z najbardziej ambitnych i kreatywnych, w jakie grałem od lat.

Zamiłowanie do terroru

Wyścig SGF 2022

(Źródło zdjęcia: Supermasywne gry)

„Więc w zasadzie jest to grywalna gra typu horror dla nastolatków” — mówi Byles, przedstawiając mi windę The Quarry. „To tradycyjny horror dla nastolatków, w rzeczywistości dość archetypowy lub banalny horror dla nastolatków. Każdy może żyć, każdy może umrzeć, gdy grasz nimi przez całą grę. Jeśli umrzesz, pozostaniesz martwy. Nie aktualizujesz.

Podwójne znaczenie tytułu również wskazuje, w co się pakujesz. „Sam kamieniołom to miejsce zwane Hackett's Quarry”, mówi, „i jest to naprawdę sugestywne miejsce do siania terroru. Kamieniołom oznacza również„ ścigany ”lub to, na co się poluje, jest ofiarą, więc gdy gra się rozpocznie, zdajesz sobie sprawę, że też są ofiarami.

Ciemniejszy obraz

Zrzut ekranu z The Quarry z Davidem Arquette jako Chrisem Hackettem

(Źródło zdjęcia: 2K)

Supermassive Games jest najbardziej znane z Until Dawn, ale to właśnie oni stoją za antologią The Dark Pictures – wyjątkowymi historiami eksplorującymi różne podgatunki horroru.

Co dziwne, te zanurzenia się w różne ścieżki horroru wpłynęły na rozwój The Quarry w bardziej techniczny sposób, niż mogłoby się wydawać. „Od czasów Until Dawn kręciliśmy The Dark Pictures od kilku lat” – mówi Byles. „W Until Dawn musieliśmy pisać w arkuszach Excela, ponieważ nie było do tego oprogramowania.

„W The Dark Pictures opracowaliśmy bardzo dobry system projektowania narracji. Zawsze najpierw piszemy scenariusz w Final Draft, a następnie dzielimy go na grywalny tryb storyboardu za pomocą oprogramowania, które rozwijaliśmy przez lata. Wygraliśmy dużo ."

Siła przyjaźni

Obsada La Quarry odwraca wzrok

(Źródło zdjęcia: 2K)

Niemal od pierwszych slasherów w rolę łowców obsadzano nastolatków. Teksańska masakra piłą mechaniczną, Czarne Święta Bożego Narodzenia i Halloween ukazują młodych ludzi ściganych i zabijanych przez zimną, dorosłą postać. Jest coś w tej bardziej dziecięcej, jeszcze nie dorosłej scenie, co sprawia, że ​​nastolatki są świetnym narzędziem do eksploracji szerszych tematów; w przypadku The Quarry Supermassive zależało na historii, która zagłębia się w testowanie przyjaźni.

„The Quarry” „jest bardzo przerażający” – mówi Byles – „ale jest w nim także pewna doza lekkości. Przede wszystkim chodzi o relacje. Chodzi o to, jak te rzeczy działają pod presją.

Byles jest podekscytowany możliwością zbadania, w jaki sposób odgrywamy role z naszymi przyjaciółmi i co za tym wszystkim stoi. „Jest coś, w czym ludzie zaczynają od tego rodzaju fasady tego, co przedstawiają, i wracają na zewnątrz” — mówi Byles.

„To charakter, który mu nadają, ale jeśli zaczniesz go uderzać, ze strachem, niebezpieczeństwem, obrażeniami i potencjalnie śmiercią, wszystko to zacznie spadać, a potem pojawi się prawdziwa osoba. Więc naprawdę chciałem zobaczyć, co jest prawdziwe w ludziach, więc jak najwięcej.

Takie pozbawianie osobowości zdarzało się już w opowieściach, ale stanowi szczególne wyzwanie w grze. „Jeśli chodzi o interaktywną historię, musimy dać ci wybór, jak się zachowasz w takich sytuacjach i co powiesz w odpowiedzi do takich sytuacji”. rzeczy”, mówi Byles, co oznacza, że ​​możesz do pewnego stopnia wybrać, kim jest postać pod jej osobowością. „Więc tak naprawdę o to chodzi. Chodzi o uczciwe relacje.

Frez gwiazdowy

Kariera Ryana w roli głównej

(Źródło zdjęcia: 2K)

To właśnie w demonstracji tych śliskich fasad błyszczy obsada The Quarry. Jak sugeruje Byles, każdy z głównych bohaterów The Quarry wydaje się przy pierwszym zapoznaniu powierzchowny, jakby stawiał fasadę.

Na przykład Jacob zaczyna jako archetypowy sportowiec. Pewny siebie, optymistyczny i trochę niegrzeczny. W miarę narastania zagrożeń Jacob okazuje się być dość inteligentny emocjonalnie i wyraźnie troszczy się o przyjaciół, którymi się otacza.

„Zawsze jestem zdumiony, jak urocze są” — mówi Byles, mówiąc o pracy z takimi postaciami jak David Arquette, Brenda Song, Lance Henriksen i Justice Smith. „Słyszysz historie o aktorach, którzy są primadonnami, ale byli super uroczi”.

Na znak, że gry takie jak antologia Until Dawn i The Dark Pictures znajdują ogromną publiczność, kilku aktorów przybyło do Supermassive, a nie na odwrót. „Wielu z nich faktycznie prosiło o udział w grach i mają obsesję” — ujawnia Byles. „Miles Robbins, który gra Dylana, ma absolutną obsesję na punkcie Until Dawn. Siobhan Williams, która gra Laurę, mówi, że wszyscy w tej grupie wiekowej naprawdę rozumieją, ponieważ widzieli takie rzeczy i dotykali takich rzeczy i są tego częścią.

„Zach Tinker gra Jacoba. Jest trochę "prysznicową" postacią. Sporty. Był taki energiczny, bardzo energiczny i chciał sam wykonywać wszystkie akrobacje. I tak to zostawiamy!

„Był czas, kiedy gonił go potwór, biegł, poślizgnął się i upadł na ziemię. W każdym razie trochę się uspokoił i okazało się, że dosłownie złamał kciuk. Ale chwała mu, szedł dalej.

Nastoletni doradcy to oczywiście tylko część obsady The Quarry. Kilku starszych weteranów również użyczyło w grze swojego wyglądu i głosów: „A więc jest Lance Henriksen, jest Lin Shaye, jest Ted Raimi… David Arquette. Było pewne oszołomienie, gdy weszli na plan, szukając lokalizacji kamery. To jest jak: „co to są te małe kropki na tobie?” Musieli mieć te hełmy i kamerę 3D rejestrującą rzeczy z twarzy. Myślę, że to wszystko wymagało trochę przyzwyczajenia. Ale w końcu to dostali. »

wyboista droga

Scena prologu w kamieniołomie z Laurą i Maxem

(Źródło zdjęcia: 2K)

Podobnie jak w przypadku wielu gier AAA wydanych w ostatnich latach, rozwój The Quarry z pewnością nie obył się bez wyzwań. „Myślę, że najtrudniejszą rzeczą był naprawdę Covid. Naprawdę trudno było wystąpić w Ameryce” – mówi Byles. „Musieliśmy dużo współpracować z ambasadą amerykańską, aby się wydostać, ponieważ nikt z Europy nie został wpuszczony do Stanów Zjednoczonych.

„Amerykańska Gildia Aktorów Ekranowych jest bardzo surowa i to wszystko było przed szczepionką. Więc każdego dnia poddawano testom. Musiałem nosić trzy maski na planie. Musiałem nosić maskę materiałową, maskę N95 i wizjer za każdym razem, gdy zbliżałem się do aktora. Wtedy nie mogłem oddychać”.

Pomimo napotkanych trudności, The Quarry okazało się więcej niż cennym doświadczeniem dla miłośników horroru. Choć z pewnością jest to duchowy następca Until Dawn, zespół Supermassive Games był w stanie przewyższyć swoje poprzednie prace, aby zapewnić naprawdę ambitny horror, którego osobiście szybko nie zapomnę.