„Widziałem wiele okropności. To znaczy, dużo horroru” – powiedział Will Byles, dyrektor kreatywny The Quarry. „Prawdopodobnie za dużo, a robiłem to od dziecka. Moja siostra kazała mi oglądać z nią horrory”. [śmiech]."

The Quarry jest najgroźniejszym budżetem gier Supermassive Games, l'équipe derrière l'antologie Until Dawn et The Dark Pictures, które nie spotkały się z ogromną publicznością, bardziej niż The Quarry jest najlepszym trudem rozwoju dzień.

Gra nie tylko wygląda znakomicie, rejestrując fantastyczne występy jej hollywoodzkiej obsady, ale sprawia, że ​​twoje wybory w historii wydają się mieć realny wpływ, a decyzje, które podejmujesz na początku gry, przenoszą się na koniec gry. Najwyraźniej wiele wysiłku włożono w uczynienie The Quarry najlepszą grą, jaką może być.

Rozmawiając z Bylesem, jasne jest, że The Quarry narodził się z głębokiej miłości zespołu do wszystkich horrorów. The Quarry może nie jest najstraszniejszym horrorem, ale jest jednym z najbardziej ambitnych i kreatywnych, w jakie grałem od lat.

Pasja do horroru

Wyścig SGF 2022

(Źródło zdjęcia: Supermasywne gry)

„Więc jest to w zasadzie grywalna gra z gatunku horror dla nastolatków” – mówi Byles, dając mi prezentację windy w The Quarry. „To tradycyjny horror dla nastolatków, w rzeczywistości dość archetypowy lub banalny horror dla nastolatków. Każdy może żyć, każdy może umrzeć, gdy grasz nimi przez całą grę. Jeśli umrzesz, pozostaniesz martwy. Nie poprawiasz się.

Podwójne znaczenie tytułu wskazuje również, w co się pakujesz. „Sam kamieniołom to miejsce zwane Hackett's Quarry”, mówi, „i to naprawdę fajne miejsce do tworzenia horrorów. Cantera oznacza również „polowany” lub to, na co poluje się, to ofiara, więc gdy gra się rozpocznie, zdajesz sobie sprawę, że oni też są ofiarą.

ciemniejszy obraz

Zrzut ekranu z The Quarry z Davidem Arquette jako Chris Hackett

(Kredyt obrazu: 2 tys.)

Supermassive Games może być najbardziej znany z Until Dawn, ale jest też odpowiedzialny za antologię The Dark Pictures: unikalne historie eksplorujące różne podgatunki horrorów.

Co dziwne, te zanurzenia w różne ścieżki horroru wpłynęły na rozwój The Quarry w bardziej techniczny sposób, niż mogłoby się wydawać. „Pracujemy w The Dark Pictures od kilku lat od Until Dawn”, mówi Byles, „A w Until Dawn musieliśmy pisać w arkuszach Excela, ponieważ nie było do tego oprogramowania.

„W [kursie] The Dark Pictures opracowaliśmy bardzo dobry system projektowania narracji. Zawsze najpierw piszemy scenariusz w Final Draft, ale potem dzielimy go na grywalny tryb storyboardowy z oprogramowaniem, które rozwijaliśmy przez lata. Wiele zyskaliśmy dzięki [The Dark Pictures]”.

Siła przyjaźni

Obsada La cantera patrząca w drugą stronę

(Kredyt obrazu: 2 tys.)

Niemal od pierwszych slasherów nastolatki zostały obsadzone w roli łowcy. Teksańska masakra piłą mechaniczną, Czarne Boże Narodzenie i Halloween pokazują, że młodzi ludzie są ścigani i zabijani przez zimną, dorosłą postać. W tej bardziej dziecinnej, jeszcze nie dorosłej scenie jest coś, co sprawia, że ​​nastolatki są świetnym obiektywem do odkrywania większych tematów. W przypadku Kamieniołomu Supermassive chciał mieć historię, która zanurza się w testowaniu przyjaźni.

Kamieniołom „jest bardzo przerażający”, mówi Byles, „ale jest w nim również pewna frywolność. Przede wszystkim chodzi o relacje. Chodzi o to, jak te rzeczy działają pod presją.

Byles jest podekscytowany możliwością sprawdzenia, jak odgrywamy role z naszymi przyjaciółmi i co się za tym kryje. „Jest taka sytuacja, w której ludzie zaczynają od tego rodzaju fasady tego, co przedstawiają, a następnie ją wycofują” – mówi Byles.

„To postać, którą mu dają, ale jeśli zaczniesz go bić, ze strachem, niebezpieczeństwem, obrażeniami i potencjalnie śmiercią, wszystkie te [czyny] zaczynają spadać, a wtedy pojawia się prawdziwa osoba. Więc naprawdę chciałem zobaczyć, co jest prawdziwe w ludziach tak bardzo, jak to tylko możliwe.

To odartowanie osobowości miało miejsce wcześniej w opowieściach, ale stanowi szczególne wyzwanie w grze. „Jeśli chodzi o interaktywną historię, musimy dać ci wybór, jak zachowujesz się w takich sytuacjach i co byś powiedział w odpowiedzi do tych sytuacji” . rzeczy”, mówi Byles, co oznacza, że ​​do pewnego stopnia wybierasz, kto jest postacią w jego osobowości. „Więc tak naprawdę o to właśnie chodzi. Chodzi o uczciwe relacje.

gwiaździsty kuter

Kariera w rolach głównych Ryan

(Kredyt obrazu: 2 tys.)

Właśnie w pokazie tych śliskich fasad błyszczy obsada Kamieniołomu. Jak sugeruje Byles, każdy z głównych bohaterów The Quarry wydaje się początkowo powierzchowny, jakby zakładał fasadę.

Na przykład Jacob zaczyna jako archetypowy sportowiec. Pewny siebie, optymistyczny i trochę niegrzeczny. W miarę wzrostu zagrożeń Jacob okazuje się być dość inteligentny emocjonalnie i wyraźnie troszczy się o przyjaciół, którymi się otacza.

„Zawsze jestem zdumiony, jak bardzo są kochani”, mówi Byles, mówiąc o pracy z takimi osobami jak David Arquette, Brenda Song, Lance Henriksen i Justice Smith. „Słyszysz historie o aktorach, którzy są primadonnami, ale którzy byli super kochani”.

Oznaką tego, że gry takie jak antologia Until Dawn i The Dark Pictures zyskują ogromną publiczność, jest kilku aktorów, którzy przyszli do Supermassive, a nie na odwrót. „Wielu z nich faktycznie prosiło o udział w grach i mają obsesję” – ujawnia Byles. „Miles Robbins, który gra Dylana, ma obsesję na punkcie Until Dawn. Siobhan Williams, która gra Laurę, mówi, że wszyscy w tej grupie wiekowej naprawdę rozumieją, ponieważ widzieli takie rzeczy, grali w takie rzeczy i są tego częścią.

„Zach Tinker gra Jacoba. Jest trochę „prysznicowym” charakterem. Sporty. Był taki energiczny, super energiczny i chciał robić wszystkie swoje akrobacje sam. I tak to zostawiamy!

„Był czas, kiedy był ścigany przez potwora, pobiegł i poślizgnął się i [upadł] na ziemię. W każdym razie trochę się uspokoił i okazało się, że dosłownie złamał sobie kciuk. Ale błogosławcie go, on szedł dalej.

Oczywiście nastoletni doradcy są tylko częścią obsady The Quarry. Kilku starszych aktorów weteranów również użyczyło swoich podobizny i głosów w grze: „Więc Lance Henriksen, jest Lin Shaye, Ted Raimi… David Arquette. Kiedy weszli na plan, szukając miejsca na kamerę, panowało pewne oszołomienie. To jak "co to za małe kropki na tobie?" Musieli mieć te hełmy i kamerę 3D, która rejestrowała rzeczy na twarzy. Myślę, że trochę się do tego przyzwyczaiłem. Ale w końcu im się udało. »

wyboista droga

Scena prologu w kamieniołomie z Laurą i Max

(Kredyt obrazu: 2 tys.)

Podobnie jak w przypadku wielu gier AAA wydanych w ostatnich latach, rozwój The Quarry z pewnością nie obywał się bez wyzwań. „Myślę, że najtrudniejszą rzeczą była prawdziwa kowboja. W Ameryce naprawdę trudno było wyjść z ukrycia” – mówi Byles. „Musieliśmy dużo pracować z ambasadą amerykańską, aby się wydostać, ponieważ nikomu z Europy nie wpuszczono do Stanów Zjednoczonych.

„Amerykańska Gildia Aktorów Filmowych jest bardzo surowa w tej kwestii i to wszystko było przed szczepionką. Więc każdy był codziennie testowany. Na planie musiałam nosić trzy maski. Musiałem nosić maskę z tkaniny, maskę N95 i wizjer za każdym razem, gdy zbliżałem się do aktora. Więc nie mogłem oddychać [śmiech]”.

Pomimo napotkanych trudności, The Quarry okazał się bardziej niż wartościowym doświadczeniem dla miłośników horrorów. Chociaż z pewnością jest to duchowy następca Until Dawn, zespół Supermassive Games był w stanie wyjść poza swoją poprzednią pracę, aby dostarczyć naprawdę ambitny horror, którego osobiście nie zapomnę.

Udostępnij to