Aktualizacja nowej generacji Wiedźmina 3 była długo oczekiwana, ale w końcu doczekała się długo oczekiwanej daty premiery. Najlepszy w historii? Wkrótce będziesz mógł w nią zagrać.

Aktualizacja nowej generacji do Wiedźmina 3, dostosowana do PS5, Xbox Series X | S i PC, pierwotnie potwierdzono, że przybędą w czwartym kwartale 2022 r., po tym, jak port został opóźniony na czas nieokreślony znacznie wcześniej w tym roku. Na szczęście fani nie będą musieli długo czekać, aby zobaczyć Geralta z Rivii w chwale konsoli 4K.

Aktualizacja nowej generacji Wiedźmina 3 pojawi się 14 grudnia, w samą porę na okres świąteczny. Samodzielna wersja zatytułowana Wiedźmin 3 – Complete Edition zostanie wydana na wszystkie nowoczesne platformy (z wyjątkiem Nintendo Switch). Co więcej, aktualizacja będzie bezpłatna dla każdego, kto posiada grę na PS4, Xbox One i PC.

Aktualizacja nowej generacji będzie zawierać ulepszenia wizualne, takie jak ray tracing i szybkie ładowanie dzięki szybkim wewnętrznym dyskom SSD konsoli. Nowa zawartość inspirowana adaptacją Wiedźmina przez Netflix jest już dostępna, a także wszystkie wcześniej wydane DLC, w tym oba rozszerzenia.

Nie masz PS5 ani Xbox Series X|S? Nie bój się, ponieważ właściciele nowej generacji nie pozostają daleko w tyle. CD Projekt RED potwierdził, że podstawowe wersje gry, a także port na Nintendo Switch otrzymają „wiele dodatków i usprawnień”.

Warto czekać?

Aktualizacja nowej generacji Wiedźmina 3: Dziki Gon pojawi się 14 grudnia, bezpłatnie dla każdego, kto już posiada grę. Aby uzyskać więcej informacji i ujawnić rozgrywkę, włącz REDstreams w przyszłym tygodniu na https://t.co/IpFERTohi9. pic.twitter.com/fg3yfGeNih14 listopada 2022 r.

Zobacz więcej

Wiedźmin 3 to nadal świetna gra siedem lat po premierze, ale jak dotąd gracze konsolowi nie mieli najbardziej optymalnych wrażeń. Na PS4 i Xbox One ograniczenie liczby klatek na sekundę do 30 klatek na sekundę uniemożliwiało płynną grę na PC.

Ogromny otwarty świat gry również nie działał dobrze z systemami poprzedniej generacji. Pamiętam, że robiłem wszystko, co w mojej mocy, aby ograniczyć szybkie podróże do absolutnego minimum, wiedząc, że może to prowadzić do bardzo wolnych czasów ładowania.

Między innymi dlatego jestem wdzięczny za ulepszenia na konsolach obecnej generacji. Mamy nadzieję, że długie czasy ładowania i wysoka liczba klatek na sekundę należą już do przeszłości.

Ale naprawdę nie mogę się doczekać, aż zobaczę podejście do ray tracingu w Wiedźminie 3. CD Projekt RED ma doświadczenie z tą technologią, wdrażając ją w Cyberpunku 2077. Z pewnością nie jest tam jednak idealnie, zdegradowany do lokalnych cieni świetlnych, aby utrzymać prędkość. rama. Wiedźmin 3 to starsza gra, co oznacza, że ​​mam nadzieję, że ray tracing nie wpłynie zbytnio na jej wydajność, gdy trafi na systemy obecnej generacji.

Udostępnij to