Kowboj 4 Recenzje | Porównanie

Kowboj 4 Recenzje | Porównanie

Dwuminutowa recenzja

Jeśli szukasz roweru elektrycznego do miasta, potrzebujesz wystarczająco dobrego powodu, aby nie kupować Cowboya 4.. Jedna z dwóch najtańszych maszyn na rynku, naszym zdaniem ma też niewielką przewagę nad swoim głównym rywalem pod względem sprzętu i doświadczenia użytkownika. Zaprojektowany przez belgijskiego producenta rowerów Cowboy, ta czwarta wersja maszyny firmy oferuje prawie wszystko, czego można oczekiwać od roweru zaprojektowanego z myślą o poruszaniu się po mieście. Bardzo prosty, bardzo łatwy w utrzymaniu, a dzięki bezprzewodowemu ładowaniu interfejsu smartfona, który wskazuje właściwy kierunek, jest niezwykle inteligentny i przyjemny w prowadzeniu. kowboj 4 (Źródło zdjęcia: Joseph Delves) Bardzo schludny wygląd, rower wykorzystuje połączenie wysokiej jakości silnika tylnej piasty i pojedynczej jednostki prędkości do napędzania kierowcy.. Są one zasilane wymiennym akumulatorem, który powinien wytrzymać większość podróży do pracy kilka razy, zanim będzie wymagał ponownego naładowania. Jest dostępny ze standardową ramą lub ramą przelotową, z których oba wykorzystują prawie identyczne komponenty, w tym centralnie zasilane i zintegrowane światła, bezolejowy napęd pasowy i hydrauliczne hamulce tarczowe. Oba modele, wyposażone w błotniki, są wystarczająco proste, aby zapewnić bezstresową pozycję podczas jazdy, a szerokie opony i sztywny widelec stanowią kontynuację ogólnie użytkowej konstrukcji motocykli. To wszystko jest bardzo nowoczesne. chociaż Cowboy 4 zasługuje na zdobycie kilku fanów, jest wyraźnie zaprojektowany, aby spodobać się okazjonalnym motocyklistom lub tym, którzy wcześniej unikali motocykli z konwencjonalnym napędem. Oprócz pomocy w przyciągnięciu tego nietradycyjnego tłumu, Cowboy jest kontrolowany za pomocą bardzo sprytnej aplikacji na smartfony. Co więcej, za dodatkowe 29 EUR (około 40 USD / 50 USD) kompatybilny smartfon można podłączyć do bezprzewodowej ładowarki, umieszczając wszystkie statystyki motocykla, a także mapy internetowe bezpośrednio na kierownicy. Pozostawiając większość rywali Cowboy 4 w miejscu, jest bardzo futurystyczny i niezwykle skuteczny.

Cena i data premiery

Wersje konwencjonalne i crossover Cowboy 4 są dostępne w przedsprzedaży bezpośrednio od Cowboya, a wysyłka spodziewana jest we wrześniu 2021 r. Każdy kosztuje 2,290 EUR (około 3,200 USD / 4,200 USD), w tym dostawa.

Konstrukcja

Projekt Cowboy 4 korzysta z wysokiego stopnia integracji, a także minimalistyczny wykaz części. Dzięki niemałej części wspomagania silnika możesz sobie poradzić z jednobiegową skrzynią biegów, polegając na dodatkowym wspomaganiu elektrycznym zamiast biegów, które pomogą Ci pokonywać wzniesienia. W tym samym czasie, dzięki temu cały rower jest lekki i nie wymaga konserwacji. Silnik tego triku jest ukryty w tylnej piaście, a jego akumulator jest dobrze widoczny za rurą podsiodłową.. Można go zablokować, aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas parkowania, można go również zdjąć w celu wygodnego ładowania w pomieszczeniu. kowboj 4 (Źródło zdjęcia: Joseph Delves) Elementy, które składają się na resztę motocykla, takie jak hamulce i opony, są niemarkowe i zostały w większości zlecone przez Cowboy. Jednak prawdziwy nerd prawdopodobnie mógłby zidentyfikować swoich twórców i na szczęście wszystko jest wysokiej jakości. Hamulce tarczowe są hydrauliczne, co oznacza, że ​​działają na niezawodny płyn zamiast bardziej skomplikowanych linek. Szerokie opony mogą toczyć się po większości rzeczy i zapewniają wystarczającą amortyzację, dzięki której nie zauważysz braku amortyzowanego widelca. Na każdym końcu roweru znajdują się zintegrowane światła, które zasilane są z centralnej baterii., podczas gdy przestrzeń nad wspornikiem jest wypełniona mocowaniem Quad-Lock do trzymania telefonu. kowboj 4 (Źródło zdjęcia: Joseph Delves) Wyposażony w błotniki chroniące plecy przed suchością, Cowboy 4 jest dostępny z ramą konwencjonalną lub przelotową.. Oba są dostępne w jednym rozmiarze, ze stopniem zoptymalizowanym dla jeźdźców o wzroście 160-190 cm i modelem standardowym dla osób o wzroście 170-195 cm. Daje to każdemu swobodę wyboru tego, co preferuje. Po przetestowaniu obu uważamy, że Walker to nie tylko świetna opcja dla tych, którzy chcą używać fotelika dziecięcego lub sakwy, ale być może bardziej beztroskie uczucie z tych dwóch.

Wydajność

Cokolwiek wybierzesz, mechaniczne i elektroniczne właściwości motocykla są doskonałe. Szybując pewnie z silnikiem wyczuwającym, kiedy dodać więcej mocy do pedałowania, są idealne do mijania pojazdów. Jednak w przeciwieństwie do większości motocykli, poziomu wspomagania nie można dostosować. Potencjalnie irytujące dla tych, którzy chcą wykonać więcej pracy samodzielnie, jest również mniej niż idealne podczas poruszania się po obszarach wspólnych dla pieszych, gdzie mniej entuzjastyczna reakcja motoryczna byłaby lepsza. Jednakże, W 95% przypadków poziom wsparcia jest doskonały. Zdecydowanie nie jest to rodzaj roweru, który sprawi, że będziesz się spocił, gdy dotrzesz do celu. Działa również tak cicho, jak odkryliśmy., podczas gdy prowadzenie roweru jest dobrze ułożone i nigdy nie jest wybredne. Niektórzy rowerowi snoby mogą chcieć mieć silnik montowany pośrodku, ale współpracując z jednobiegowym układem napędowym Cowboy 4, jego system oparty na piaście nie robi wiele w porównaniu z tą droższą alternatywą. Jego hamulce są mocne, nawet w deszczu, a punkty styku, takie jak siodło i chwyty, są wygodne. kowboj 4 (Źródło zdjęcia: Joseph Delves) To prowadzi nas do inteligentnych cyfrowych dodatków motocyklowych, których jest mnóstwo.. Aby rozpocząć, aby go odblokować, wystarczy wstępnie sparować telefon ze sobą i wejść na pokład. Po aktywowaniu telefon mógłby pozostać w kieszeni, jednak znacznie lepszym miejscem byłoby dodatkowe etui Quad Lock na rower. Tutaj nie tylko skorzystasz z bezprzewodowego ładowania, ale może działać jako osobisty asystent cyfrowy, który pomoże Ci znaleźć drogę. Czasami po namyśle w przypadku niektórych marek można stwierdzić, że w aplikację Cowboy's włożono prawie taką samą ilość pracy, jak w rower. Wrzuć pinezkę lub wyszukaj lokalizację, a nie tylko znajdzie szybkie i niezatłoczone trasy, ale także powie Ci, ile czasu zajmie dotarcie tam i ile baterii prawdopodobnie tam zostało. Zapomnij, gdzie zostawiłeś rower lub, co gorsza, wysadź go ponownie, a wbudowany lokalizator GPS pomoże Ci go zlokalizować. W tym samym czasie aplikacja będzie wyświetlać informacje takie jak aktualna prędkość i przebyty dystans, a także umożliwia rejestrowanie wszystkich codziennych dojazdów do pracy. Powiadomi nawet wybraną osobę kontaktową o Twojej lokalizacji w razie wypadku. kowboj 4 (Źródło zdjęcia: Joseph Delves) Sprytne rzeczy nie kończą się na rowerze ani aplikacji. Jednym z największych wyzwań dla kierowców w wielu miastach jest trzymanie się roweru. Oprócz, Cowboy ubezpieczy również Twój rower od kradzieży za 10 EUR (około 15 EUR / 20 USD) miesięcznie. Znacznie tańsze niż ubezpieczenie indywidualne, zawarcie tej umowy prawdopodobnie oznacza, że ​​Twój rower będzie jeszcze bardziej używany, a jednocześnie zmniejszy stres związany z jazdą po śródmieściu. Cowboy obecnie oferuje również usługę naprawy telefonów komórkowych, chociaż w przeciwieństwie do wielu marek nie ma jeszcze dedykowanych centrów serwisowych.

Konkurencja

Jeśli ta recenzja brzmi pozytywnie do punktu pochlebstwa, jest powód, dla którego uważam, że ten rower przewyższa prawie każdy podobny odpowiednik. I dotyczy to zarówno struktury firmy, która sprzedaje rower, jak i samego roweru.. Większość producentów rowerów produkuje wiele rowerów, a niektóre z głównych marek produkują ponad sto różnych modeli w około 5 lub 6 rozmiarach i kilku kombinacjach kolorystycznych. Są one zwykle sprzedawane przez dealera, który sprzedaje je sklepowi, który następnie sprzedaje je Tobie. Oczywiście żaden z tych sposobów nie jest zbyt skuteczny. Cowboy, który zapewnił sobie finansowanie w wysokości dziesiątek milionów dolarów, tworzy dwa motocykle w jednym rozmiarze, z większością identycznych części. kowboj 4 (Źródło zdjęcia: Joseph Delves) Ten wysoce wydajny model biznesowy przekłada się na bardzo przystępne cenowo rowery dla konsumenta końcowego. Jednocześnie projektant raczej nie spieszy się z motocyklem z taką ilością pieniędzy w piątkowy wieczór. Wydawana co kilka lat, każda iteracja opiera się na doświadczeniu i opiniach uzyskanych dzięki skupieniu się na jednym produkcie. Oczywiście zbudowanie firmy, która może to zrobić, nie jest łatwe. Obecnie jako historie sukcesu mogę uznać jedynie Cowboy i VanMoof, a także znacznie większą liczbę osób próbujących przekazać produkty linowe i twierdzących, że osiągnęli tę samą magię. Pozostawiając VanMoof jako jedynego prawdziwego rywala Cowboya, to nie przypadek, że obie firmy celują w tę samą młodą populację miejską za pomocą maszyn o bardzo podobnej konstrukcji.

Vaquero kontra VanMoof

Następnie Jak Cowboy wypada na tle swojego najbliższego rywala? Na początek za 2,290 EUR (około 3,200 USD / 4,200 USD), Cowboy 4 jest prawie 25% droższy niż VanMoof S3 1,798 EUR (około 2,500 USD / 3,300 USD). Jednak funkcja ładowania telefonu na pokładzie jest obecnie dość wyjątkowa i oznacza, że ​​prawdopodobnie już nigdy się nie zgubisz ani nie spóźnisz. Z punktu widzenia sprzętu jestem fanem jednobiegowej skrzyni biegów Cowboya, chociaż wielu woli inteligentną czterobiegową automatyczną skrzynię VanMoof. Ważący 19 kg Cowboy jest lżejszy niż większy 21 kg VanMoof. Silnik tylnej piasty Cowboya jest również lepszy niż alternatywa VanMoof montowana z przodu. Chociaż nieco mniej płynnie, akumulator Cowboya można łatwo odłączyć w celu naładowania, podczas gdy stacjonarna wersja VanMoof oznacza, że ​​cały rower musi być umieszczony w zasięgu gniazdka elektrycznego w celu naładowania. Zestaw wykończeniowy Cowboy ma również niewielką ergonomiczną krawędź i można zainstalować bagażnik, co jest niedopatrzeniem w przypadku VanMoof. Wynik VanMoof w porównaniu z Cowboyem to jednak przycisk doładowania, który dodaje tymczasowy zastrzyk dodatkowej mocy, gdy jej potrzebujesz, i jest naprawdę zabawną funkcją. Większość innych przedmiotów jest dość porównywalna. Obie firmy oferują nawet podobne koszty ubezpieczenia do groszy. Więc, Czy specyfikacje Cowboy 4 są znacznie lepsze niż Vanmoof? Prawdopodobnie tak, ale to zależy od twoich finansów. Oba są doskonałymi rowerami elektrycznymi.

Wnioski

Inne firmy produkują inteligentne elektryczne rowery miejskie, ale bardzo niewiele z nich wykonuje tak dobrą robotę jak Cowboy, jeśli weźmie się pod uwagę koszty. Ale jesteśmy pewni, że ma dobry stosunek ceny do jakości i zapłacisz tyle, ile zamierzasz wziąć. Ten rower elektryczny to jedna z najlepszych decyzji, jakie możesz podjąć.