Firma Informatica zajmująca się zarządzaniem danymi zaprezentowała nowe rozwiązanie natywne dla całego przedsiębiorstwa w chmurze, które powinno pomóc organizacjom przemyśleć sposób zarządzania strategią obsługi klienta (CX).

Customer 360 to kompleksowe rozwiązanie SaaS, które łączy integrację danych, bezproblemową łączność, orkiestrację procesów, jakość danych, zarządzanie danymi podstawowymi i zarządzanie danymi podstawowymi w jednym rozwiązaniu. .

Oczekuje się, że rozwiązania Customer 360 pomogą firmom wyeliminować powielanie danych i poprawić bezpieczeństwo, umożliwiając firmom dostarczanie lepszych doświadczeń klientów i inicjatyw marketingowych.

Pierwszy w branży

Ponieważ Customer 360 zapewnia pierwsze w branży w pełni zarządzane, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania danymi, firmy mogą spędzać więcej czasu na skupianiu się na swoich klientach. Zamiast zarządzać wielopunktowymi rozwiązaniami w celu uzyskania cennych informacji, firmy mogą natychmiast uzyskać pełny obraz obsługi klienta, co znacznie poprawia wydajność.

Jednocześnie Customer 360 umożliwia firmom radykalną poprawę efektywności ich biznesu, umożliwiając znacznie bardziej spersonalizowane zaangażowanie klientów. Korzystając z silnika sztucznej inteligencji Informatica CLAIRE, który stanowi podstawę platformy Customer 360, można wyodrębnić spostrzeżenia z danych klientów, które po prostu zostałyby utracone w wyniku procesów ręcznych.

„Doświadczenie klienta pozostaje ostatecznym polem bitwy, na którym jeśli nie wprowadzisz innowacji, będziesz cierpieć” – powiedział Jitesh Ghai, dyrektor ds. produktu w Informatica.

„Nasze nowe, oparte na chmurze rozwiązanie Customer 360 Saas dla całego przedsiębiorstwa zmienia zasady gry dla firm, które chcą naprawdę zmienić sposób, w jaki radzą sobie z nieustannymi zmianami zachowań konsumentów w czasie rzeczywistym dzięki zwinności i szybkości nowoczesnej firmy. rozwiązanie do zarządzania danymi podstawowymi natywne dla chmury. »