Ferrari Portofino zostało wprowadzone na rynek w zeszłym roku po sukcesie Kalifornii, wprowadzając ostrą konkurencję w głównym segmencie turystycznym. Podczas gdy jego poprzednik spotkał się z pewnymi kontrowersjami dotyczącymi stylizacji, tym razem Ferrari z pewnością wytrąciło go z równowagi.
Chociaż większość z nas w najbliższym czasie nie będzie jeździć Ferrari, z pewnością są tacy, którzy mają to szczęście. Ale nawet przeciętny człowiek może naprawdę docenić to, co Portofino ma do zaoferowania. W ostatecznym rozrachunku to Ferrari i chociaż niektórzy nazywają je „poziomem podstawowym”, daje poczucie szansy.
Styl
Po wejściu do kabiny wszystkie przyciski związane z jazdą znajdują się bezpośrednio na kierownicy. Od czerwonego przycisku uruchamiania silnika, wybranego trybu jazdy, kierunkowskazów – wszystko jest dosłownie na wyciągnięcie ręki. Osobiście uwielbiamy łopatki zmiany biegów montowane na kolumnie, które pomagają przekazać wyścigowe dziedzictwo Ferrari.
Obraz 1 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 2 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 3 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 4 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 5 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 6 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 7 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 8 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 9 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 10 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 11 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 12 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 13 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
Obraz 14 z 14(Zdjęcie: przyszłość)
JEDZIEMY(Zdjęcie: przyszłość)
ferrari portofino
Silnik: 3.9 litra Twin Turbo
Osiągi: 591 KM i 760 Nm momentu obrotowego
Skrzynia biegów: dwusprzęgłowa skrzynia biegów F1, 7-biegowa
Prędkość maksymalna: 320 km/h.
0-100 km/h: 3.5 sekundy
0-200 km/h: 10.8 sekundy
Efektywność energetyczna: 10,7 l/100 km
Wszystkie elementy sterujące na konsoli środkowej są skupione na kierowcy, a system informacyjno-rozrywkowy, w tym Apple CarPlay, został znacznie ulepszony w porównaniu z modelem California. Dla większego komfortu można ustawić siedzenia w 18 pozycjach, aby uzyskać optymalną pozycję za kierownicą. Pasażerowie mogą nawet przeglądać dane dotyczące wydajności na mniejszym ekranie. Dzięki nawigacji możesz nawet znaleźć interesujące miejsca, dzięki czemu nie musisz schodzić z drogi wzroku.
Jednostka
Poziom komfortu, osiągi i proporcje pozwalają przejechać setki kilometrów bez mrugnięcia okiem. Na otwartej drodze przyspieszenie jest tylko przejrzyste, z idealną równowagą pomiędzy tworzeniem atmosfery emocji a subtelną aluzją do klasy. Silnik obserwuje, jak się wspinasz i zapewnia doskonały dźwięk, dzięki czemu szybko przekonasz się, że jazda z trzycyfrową prędkością jest łatwa.
Gdy jest zimno, dach można łatwo opuścić: w zaledwie 14 sekund możesz jechać z wiatrem we włosach – przeżycie, które każdy kierowca powinien choć raz w życiu przeżyć. Widoczność jest również doskonała podczas parkowania w ciasnych miejscach, a lekka kierownica i jej szerokość ułatwiają to zadanie. Mamy nadzieję, że Ferrari wprowadzi w następnym modelu dostęp bezkluczykowy, bo to coś, co sprawi, że uruchamianie tej bestii stanie się nieco wygodniejsze.
Portofino to samochód chętnie wybierany do codziennego użytku. To wspaniały grand tourer z wyjątkowym włoskim połączeniem historii wyścigów i dbałości o szczegóły, w którym trudno się nie zakochać.
Cena od 800,000 XNUMX AED