Fani piłki nożnej potrzebują czegoś lepszego niż NFT


Zamiast tego fanom oferowane są niewymienialne tokeny (NFT). Angielska Premier League, najpopularniejsza liga na świecie, ma 20 różnych klubów; 17 z tych klubów podpisało umowy z firmami oferującymi tokeny kibicowskie (na przykład Socios). W ramach umów, według The Daily Mail UK, „kluby sprzedają teraz specyficzne dla klubu cyfrowe i zbywalne tokeny, które pozwalają posiadaczom głosować w mniejszych sprawach klubowych, takich jak kolor szalika menedżera”. Tak, kolor szalika kierownika. Pytanie, które zajmuje umysły bardzo niewielu, jeśli w ogóle, prawdziwych fanów piłki nożnej. Rzecznik Związku Kibiców Piłki Nożnej powiedział Mailowi, że „stowarzyszenia tokenów fanów oparte na kryptowalutach próbują zarabiać na trywialnych problemach, które można łatwo rozwiązać za pomocą ankiet internetowych wśród posiadaczy biletów okresowych, lub wprowadzają bariery finansowe do prawdziwego udziału fanów”. „Żaden z nich”, myśli, „nie jest piękny”. Jest w porządku?