W niedalekiej przyszłości w Hitman 2.0 i wielu innych grach pojawi się funkcja zwiększania szybkości klatek FSR 3 (FidelityFX Super Resolution) firmy AMD, która wykorzystuje skalowanie czasu.

Team Red właśnie opublikował wpis na blogu (otwiera się w nowej zakładce) ujawniający pięć nowych gier, które będą wspierać FSR 2.0, w tym wspomniany Hitman 3, a także Abyss World, Rescue Party: Live, Super People i The Callisto. .

AMD przypomniało nam również o 11 innych grach, które otrzymają FSR 2.0 w przyszłości, w tym Microsoft Flight Simulator, Eve Online i Forspoken (kiedy pojawi się w dalszej części roku; będzie to również pierwsza gra obsługująca DirectStorage, w konkretny).

Pełna lista 16 gier zgodnych z FSR 2.0 przedstawia się następująco:

  • świat otchłani
  • gwiazdka
  • pyszne
  • wigilia online
  • mówić
  • Ustatkował się
  • morderca 3
  • Microsoft Flight Simulator
  • Ni Shui Han
  • dopłata
  • idealny światowy remake
  • Impreza ratunkowa: na żywo
  • dobrzy ludzie
  • Nowa wersja szermierza
  • Protokół z Kallisto
  • Nieznany 9: Przebudzenie

FSR 2.0 wykorzystuje skalowanie czasowe, co jest dużym ulepszeniem w porównaniu z FSR 1.0, który używał skalowania przestrzennego. Różnica polega na tym, że w przypadku temporalnego FSR pobiera dane, aby działać magicznie nie tylko z bieżącej klatki w grze, ale także z poprzednich klatek, tak jak robi to Nvidia DLSS, co sprawia, że ​​skalowanie obrazu jest lepsze pod względem jakości.

Recenzja: Imponujące postępy, a gry FSR 1.0 dopiero nadejdą

Z tymi 16 grami w drodze i trzema tytułami już korzystającymi z ulepszonej technologii, to w sumie 19 gier, które przyniosły lub zawierają FSR 2.0.

Na wypadek, gdybyście to przegapili, grą startową z FSR 2.0 był Deathloop i od tego czasu widzieliśmy, jak technologia ta pojawiła się w God of War i Farming Simulator 22. AMD udostępniło również nowe testy porównawcze dla tych najnowszych gier, pokazujące na przykład God of War i Farming Simulator 4. of War w 6950K „ultra” na RX 66 XT domyślnie osiągnęło 96 klatek na sekundę (fps). To znacznie wzrosło do 2.0 kl./s z FSR 83 w trybie wydajności i 2.0 kl./s z FSR 4 w trybie jakości (dla najlepszej ulepszonej jakości obrazu, która bardzo przypomina natywne XNUMXK).

Dobrze widzieć, że FSR 2.0 robi godne pochwały postępy w surowych kategoriach, chociaż można śmiało powiedzieć, że znaczna część zintegrowanych gier to mroczniejsze sprawy, wciąż jest kilka wielkich nazwisk w mieszance.

Co ciekawe, wsparcie dla FSR 1.0 jest nadal reklamowane w niektórych grach, AMD zauważa, że ​​dzieje się tak, ponieważ deweloperzy, o których mowa, jakiś czas temu rozpoczęli prace nad integracją tej technologii. Te gry, które otrzymają FSR 1.0 to Arma Reforger, Assassin's Creed Valhalla, Dolmen, Hitman 3, iRacing, Sniper Elite 5, The Elder Scrolls Online i V Rising.

Więc tak, Hitman 3 obsługuje FSR 1.0 i 2.0, co daje ludziom wybór, z FSR 1.0 mniej obciążającym procesory graficzne (oczywiście dla niższych wyników), ale oznacza to, że te z kartą mają gorszą grafikę, która jest poniżej zaleceń sprzętowych. w przypadku FSR 2.0 nadal masz możliwość powrotu do zwiększenia liczby klatek na sekundę.

Najlepsze dzisiejsze oferty na karty graficzne

Via Tom's Hardware (Otwiera się w nowej karcie)

Udostępnij to