Nadeszła łatka Elden Ring 1.05, zawierająca wiele poprawek błędów w RPG akcji, ale kilka szczególnie ekscytujących zmian.

Najnowsza aktualizacja do Elden Ring, która jest już dostępna, skupia się na poprawie stabilności i balansu gry. Informacje o łatce (otwiera się w nowej zakładce) szczegółowe poprawki dotyczące umiejętności, które nie uruchamiają się lub nie działają poprawnie, zabugowanych NPC, problemów z bronią i błędu. to czasami powodowało, że Malenia pojawiała się z niskim stanem zdrowia.

Poprawiono również czasy wczytywania w wersji gry na Xbox Series X, a połączenie online dla wielu graczy między graczami PS4 i PS5 zostało ustabilizowane. W niektórych miejscach poprawiono również tekst w grze i naprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom wywołanie następnej strony Grace po pokonaniu Radahna Gwiezdnej Plagi.

W innym miejscu w opisie patcha, redaktor Bandai Namco wymienia kilka zmian, które przydadzą się, jeśli czekasz na drugą lekturę. Podczas handlu z łuską Bliźniaczej Dziewicy, niektóre przedmioty z Dzwonem zostały zmienione na „stan zwolnienia przeniesiony” do nowej gry + gier.

Dodano również dodatkowe efekty dźwiękowe, powiadamiające o pojawieniu się znaku wezwania innego gracza. Łatka „podkreśliła również wybór Świętej Kolby i różne inne opcje, które można ulepszyć w menu Grace”, chociaż nie jest jasne, co konkretnie zostało zmienione.

Elden Ring nie zabrakło aktualizacji od czasu premiery na początku tego roku. Łatki wprowadziły poważne zmiany w balansie, naprawiły niektórych buggy bossów i przywróciły tempo Radahna. Stopniowo zmienili także mapę gry Elden Ring, nie zauważając nikogo.

Sprawdźcie pełne informacje o aktualizacji 1.05 poniżej.

Notatki parche 1.05 Elden Ring

(Zdjęcie: Bandai Namco)

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, w którym ekwipunek można było zmienić z menu ekwipunku podczas używania zdolności w określonych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd w umiejętności „Okrzyk bojowy”, w którym efekt działał na broń, która nie była celem umiejętności.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre akcje „Ryku barbarzyńcy”, „Okrzyku bojowego” i „Ryku trolla” trwały dłużej niż planowano.
  • Naprawiono błąd, w którym efekty umiejętności „Determinacja” i „Determinacja Królewskiego Rycerza” nie zawsze znikały w przypadku niektórych broni.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre ataki umiejętnością „Lodowa Włócznia” nie mogły być chronione.
  • Naprawiono błąd, który zmniejszał siłę ataku niektórych umiejętności podczas korzystania z umiejętności „Złota Przysięga”.
  • Naprawiono błąd, który czasami powodował, że fala światła z umiejętności „Wielki Miecz Księżyca” nie docierała do wyznaczonego celu.
  • Naprawiono błąd, który powodował obrażenia sojuszników podczas używania umiejętności "Seppuku" w określonych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wzrost mocy ataku umiejętności „Seppuku” był wyższy niż zamierzony dla niektórych ruchów ataku.
  • Naprawiono błąd, w którym efekt statusu był nakładany podczas używania umiejętności „Wstrząsacz z Hoarah Loux”.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność „Fale ciemności” nie trafiała wroga obracającym się dekoltem.
  • Naprawiono błąd, który powodował odtwarzanie niepożądanego ruchu podczas przełączania na inne zaklęcia lub zaklęcia podczas używania zaklęcia lub zaklęcia.
  • Naprawiono błąd, który zwiększał zużycie FP podczas używania zaklęć „Magma Shot” i „Roiling Magma” podczas jazdy konnej.
  • Naprawiono błąd, w którym efekt «Talizman szponów» nie był stosowany podczas skoku z «Wielkim Mieczem Gwiezdnej Plagi» w obu rękach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że siła ataków dwuręcznych, z wyjątkiem ataku z wyskoku bronią „Golem's Halabard”, była inna niż oczekiwano.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas używania broni „Pulley Crossbow” lewą ręką, podczas gdy prawa broń otrzymała atrybut z magii lub przedmiotu, efekt był również nadawany „Pulley Crossbow”.
  • Naprawiono błąd, w którym strzały i bełty, które nie pasowały do ​​typu broni dystansowej, mogły być rzucane w niektórych samouczkach.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wzmocnienie straży było zmniejszone, gdy niektóre bronie były maksymalnie wyczerpane.
  • Naprawiono błąd, w którym atrybuty broni można było zmienić, gdy ekwipunek był pełny, a Ashes of War nie można było zmienić.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że boss „Malenia, bogini zgnilizny” miał niskie HP w pewnych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał na atakowanie wrogów spoza mgły w niektórych obszarach.
  • Naprawiono błąd w trybie wieloosobowym online, w którym po pokonaniu bossa w świecie gospodarza jako gracz w trybie współpracy, ten sam boss może nie odrodzić się w twoim świecie.
  • Naprawiono błąd, który w pewnych okolicznościach uniemożliwiał postęp walki z bossem God-Eating Serpent.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pojawianie się wrogich NPC w pewnych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał postęp wydarzenia NPC „Alexander, Warrior Jar” w określonych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przedmiot „Święta Fiolka” nie odnawiał się po zniszczeniu grupy wrogów w określonych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w pewnych okolicznościach, po pokonaniu bossa „Starscourge Radahn”, użytkownik nie mógł przełączyć się z mapy na łaskę. Jeśli nie możesz przełączyć się z mapy do łaski, możesz przełączyć się na łaskę, dotykając łaski „Gwiezdna Plaga Radahn”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że znalezione Miejsca Grace nie rejestrowały się na mapie w pewnych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał trafienie niektórych łask podczas zbliżania się w określonych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał wrogo nastawionym gościom wchodzenie do obszarów bossa w określonych okolicznościach.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał trafienie krytyczne od tyłu we wrogim trybie wieloosobowym.
  • Naprawiono błąd, który spowalniał wydajność, gdy broń „Pochodnia Strażnika” była używana w określonych okolicznościach.
  • Poprawiona stabilność gry wieloosobowej online między PS4 i PS5
  • Poprawiony czas ładowania dla wersji Xbox Series X|S
  • Naprawiono błąd, który powodował, że główne ustawienie głośności nie było odzwierciedlone w niektórych przerywnikach filmowych.
  • Poprawiona stabilność online dla wielu graczy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych sytuacjach dźwięki odtwarzały się inaczej niż zamierzano.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz stał się bezużyteczny i umierał w niektórych lokalizacjach.
  • Naprawiono błąd, w którym wykrywanie losowania i trafienia było inne niż oczekiwano na niektórych mapach.
  • Naprawiono błąd na niektórych mapach, który umożliwiał graczom dotarcie do nieoczekiwanych miejsc za pomocą pewnych procedur.
  • Korekta niektórych tekstów.
  • Różne inne ulepszenia wydajności i poprawki błędów

Dodatkowe elementy

  • W transakcjach z NPC „Twin Maiden Husk” następujące przedmioty Bell Bearing zostały zmienione tak, aby ich stan został przeniesiony do gry NG+.
  • Kościany dzwonek handlarza / dzwonek handlarza mięsa / medycyna dzwonek handlarza / kamień grawitacyjny dzwonek handlarza / dzwonek górnika z Blackstone / dzwonek górnika z Blackstone / dzwonek kolekcjonerski / dzwonek do rękawiczek - Kolekcjoner duchów
  • Nacisk na wybór Sacred Flask i różne inne opcje, które można wzmocnić w menu Grace
  • Dodano efekty dźwiękowe podczas pojawiania się znaków przyzywania od innych graczy.

Dodatki i zmiany tylko w wersji na PC

  • Dodano operacje na klawiaturze/myszy, które można wprowadzić po „NACIŚNIJ DOWOLNY PRZYCISK” na ekranie tytułowym.
  • Dodano „Powrót do pulpitu” do elementu systemu menu głównego, aby wyjść z gry.
  • Zmieniono, aby dane wejściowe kliknięcia myszą nie były odzwierciedlane podczas przełączania okien na aktywne.
  • Naprawiono błąd, który spowalniał wydajność podczas zmiany „Trybu ekranu” i „Rozdzielczości” w specjalnej procedurze.
Udostępnij to