Od jakiegoś czasu wiedzieliśmy, że Housemarque pracuje nad swoją kolejną grą, a teraz dowiedzieliśmy się, że zawiera „idee i systemy fabularne” wycięte z Returnal.

Po wydaniu w zeszłym roku Returnal był jednym z pierwszych ekskluzywnych produktów Sony na PS5, roguelike, który podąża za bohaterką Selene, próbującą uciec z wrogiej obcej planety. Od tego czasu widzieliśmy kilka istotnych aktualizacji, w tym tryb niekończący się Wieża Syzyfa, a ostatnio dowiedzieliśmy się, że Housemarque pracuje nad swoim kolejnym projektem, który potwierdzono, że jest nowym IP, a nie Returnal 2.

W tej chwili nie mamy zbyt wielu szczegółów, ale dzięki niedawnemu wywiadowi, starszy projektant fabuły Housemarque, Eevi Korhonen, podał nam kilka interesujących szczegółów. W rozmowie z VGC (otwiera się w nowej zakładce) poradził:

„Powrót był bardzo ambitny. Wielkie marzenia, ale wciąż musieliśmy zostawić wiele rzeczy na podłodze krojowni. Wszystkie te pomysły i systemy fabularne. Bardzo się cieszę, że mogę zebrać te elementy i zobaczyć, jak do siebie pasują. w naszej nowej historii własności intelektualnej.

(Źródło zdjęcia: Sony)

Korhonen jednak na tym się nie kończy. Opisując wyzwania rozwojowe Returnal, potwierdza, że ​​Housemarque ma teraz silniejszą pozycję w tej nowej grze:

„Nie mieliśmy dużej kontroli nad tym, jak duży będzie [Powrót], budując nową platformę na nowym silniku z nowym zespołem, wszystkie te rzeczy wymagają trochę nauki. Teraz mamy drużynę, która przeszła przez ogień i nauczyła się tworzyć grę taką jak Returnal. Więc teraz możemy zacząć silniejsi”.

Podłogi w krojowni mogą być skarbem

Powszechnie wiadomo, że nie wszystkie planowane funkcje trafiają do gry wideo podczas tworzenia. Te dodatkowe funkcje i koncepcje są często usuwane, aby ograniczyć zakres, ponieważ przenoszenie funkcji może powodować znaczne opóźnienia podczas opracowywania. Nie oznacza to jednak, że znikają na zawsze po wycięciu – wiele sequeli lub kontynuacji często zawiera te pomysły.

W marcu dyrektor generalny Housemarque, Ilari Kuittinen, potwierdził, że ta nowa własność intelektualna jest wciąż na etapie projektowania. W tamtym czasie wydawało się, że tytuł zabierze studio z powrotem do bardziej klasycznych, arcade’owych korzeni, których Returnal był głównym odejściem. W związku z tym jesteśmy ciekawi, jak te pomysły ostatecznie do siebie pasują.

Udostępnij to