Ujawniono, że nadchodzący horror science fiction Protokół Callisto nie tylko załaduje graczy z bronią i amunicją. Zamiast tego gracze znajdą się również w wielu walkach w zwarciu.

Ta wiadomość pochodzi od dyrektora projektowego The Callisto Protocol, Bena Walkera, który powiedział Game Informer (otwiera się w nowej karcie) podczas dogłębnego przeglądu walki w grze, że „skłania się ku przetrwaniu rzeczy” i że „cały ton „walka” jest rodzajem walki. Dlatego ma sens ujawnienie, że „prawie połowa naszych walk toczy się wręcz”.

Nie oznacza to oczywiście, że gra nie zapewnia graczom amunicji do walki dystansowej, ale Walker zauważa, że ​​zrównoważony rozrzut „oznacza, że ​​\uXNUMXb\uXNUMXbmusisz być sprytny w używaniu pocisków. W tym celu dodaliśmy nasze kombinacje do walki w zwarciu, które po ich zakończeniu odrzucają wroga, co daje szansę na naprawdę szybkie blokowanie i oddanie ładnego, czystego strzału.

W rozmowie z Game Informer Walker poruszył również, w jaki sposób zespół Striking Distance będzie korzystać z kontrolera DualSense PS5. „W tym wszystkim bardzo się wspieramy” – powiedział. „Tak satysfakcjonujące, jak słyszeć i widzieć, czuję, że po prostu dodaje ten dodatkowy poziom, a ten kontroler zdecydowanie daje nam tę możliwość, więc wszystkie te małe niuanse i inne rzeczy, ciężko pracujemy nad wdrożeniem i upewniamy się, że” re naprawdę wyróżniają się na gamepadzie.

Jeśli chodzi o szczegóły, Walker mówi, że „skoro mamy walkę, chcemy, żeby kości się połamały. Czujesz to w kontrolerze, prawda? Więc kiedy rzeczywiście nawiążesz to połączenie, poczujesz małe poczucie pęknięcia ”. w dowództwie."

Ostatni raz widzieliśmy The Callisto Protocol podczas Summer Game Fest na początku tego miesiąca, kiedy ujawniono nowy zwiastun gry. To była wyjątkowo krwawa i brutalna sprawa, więc fakt, że walka w grze nie boi się naprawdę skłaniać się ku bliskiej i osobistej naturze walki wręcz, nie jest specjalnie zaskakujący.

Callisto Protocol zostanie wydany 2 grudnia 2022 roku na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S i PC.

Te porównania Dead Space

Ponieważ w ciągu ostatniego miesiąca pokazano więcej The Callisto Protocol, gra porównała do Dead Space, którego remake ma się ukazać w styczniu przyszłego roku.

Pomijając klimatyczne podobieństwa, twórca The Callisto Protocol, Striking Distance Studios, ma kilku weteranów Dead Space w personelu. Należą do nich szef studia Glen Schofield, który wcześniej pełnił funkcję dyrektora generalnego studia deweloperskiego Dead Space Visceral Games. Dlatego należy się spodziewać porównań.

Ale wraz z pojawianiem się nowych szczegółów walki coraz bardziej jesteśmy w stanie dostrzec różnice. W niedawnym wywiadzie dla PCGamesN (otwiera się w nowej zakładce) dyrektor kreatywny Striking Distance Chris Stone, który wcześniej pełnił funkcję dyrektora animacji w Dead Space, odniósł się do porównań.

Stone zauważył, że zespół „bardzo się rozwinął i ewoluował jako twórcy gier i artyści w ciągu ostatnich dziesięciu do piętnastu lat, a Protokół z Callisto to odzwierciedla”, dodając, że uważa, że ​​system walki został pomieszany wcześniej, podobnie jak historia ... i jego wizualizacje będą odróżniać The Callisto Protocol.

„Stworzyliśmy dogłębny system walki, który łączy osobistą akcję w zwarciu z bliskiej odległości i strzelaninę z dużej odległości z bronią grawitacyjną o nazwie GRP („Grip”), która pozwala graczom łatwo przełączać się z broni na broń” – wyjaśnił Stone. .

"Czy kończy ci się amunicja?" Chwyć wroga i przyciągnij go do siebie, by zadać miażdżący cios pałką ogłuszającą. Bycie napadniętym? Przerzuć wroga przez pokój i strzel w jego nogi, aby zaczerpnąć oddechu. I oczywiście, jeśli zauważysz zagrożenie środowiskowe, złap wroga i rzuć nim, aby natychmiast zabić.

Udostępnij to