Warner Music Group tworzy muzyczną salę koncertową w metawszechświecie, współpracując z The Sandbox, wirtualnym światem, w którym gracze mogą tworzyć i zarabiać na swoich doświadczeniach w grach na blockchainie Ethereum.

Według firmy, wirtualny „teren” Warnera w Sandbox, planowany na udział artystów ze swojego składu, będzie „połączonym muzycznym parkiem rozrywki i miejscem koncertów”.

Chociaż Warner nie potwierdził jeszcze, którzy artyści pojawią się w Wirtualnym Pokoju, jego szeroki i zróżnicowany skład obejmuje takich artystów jak Ed Sheeran, Camilla Cabello, Dua Lipa i Green Day, więc wielkie gwiazdy mogą pojawić się jako awatary w metawersie.

The Sandbox widział już głównych artystów występujących w swoich wirtualnych pokojach, a Snoop Dogg i Deadmau5 łączą siły z platformą jako osoby indywidualne, ale ta umowa z Warner Music Group będzie największym dotychczasowym partnerem muzycznym.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy strona Warnera zadebiutuje w The Sandbox, ale gracze będą mieli możliwość zakupu nieruchomości obok i można się spodziewać, że te nieruchomości osiągną bardzo wysokie ceny. W zeszłym roku wirtualna nieruchomość obok osiedla Sandbox Snoop Dogga została zakupiona za 450,000 330,000 euro (około XNUMX XNUMX euro).

Czy przyszłość muzyki w wirtualnych koncertach?

un concierto virtual en el metaverso

Awatary tańczą podczas zabawy ze snoogiem w The Sandbox. (Źródło zdjęcia: Piaskownica)

Wirtualne koncerty, czy to oparte na metawersie, czy grach takich jak Fortnite, pojawiły się jako sposób na złagodzenie przez przemysł muzyczny na żywo niektórych strat, jakie poniósł podczas pandemii Covid-19. .

I tak jak wideokonferencje stały się dziś drugą naturą pracowników, wirtualne koncerty trwają nadal, gdy świat zaczyna się ponownie otwierać.

Zamiast być rozwiązaniem tymczasowego problemu, wirtualne koncerty mogą być ogromnym źródłem przychodów dla firm takich jak Warner Music Group, zwłaszcza teraz, gdy metawersy VR i gry, takie jak The Sandbox, są dostępne dla szerszej publiczności.

Facebook, obecnie znany jako Meta, niedawno pokazał nam swoją wizję Metaverse, która wykorzystuje mieszankę rzeczywistości wirtualnej i rzeczywistości rozszerzonej, aby połączyć świat fizyczny i cyfrowy. Obecne produkty firmy, takie jak Instagram i Whatsapp, są tak szeroko stosowane, że nietrudno wyobrazić sobie, jak metaverse otwiera się na tych, którzy nie są zbyt obeznani z technologią.

Jeśli celujesz w aussi dużą publiczność, sociétés de musique seraient głupies de ne pas essayer de Monétiser les Concerts Cnotles – et, les innovations en réalité cnotélle signifient que ces concerts pourraient être aussi réalistes ou aussi farleus qu'.

Koncerty w technologii VR nie mają ograniczeń prawdziwych koncertów: nic nie stoi na przeszkodzie, abyś przelatywał po scenie lub stał obok swojego ulubionego artysty podczas gry.

Jednak wirtualne koncerty nie oferują twardości ani energii prawdziwego występu i nie widzimy, by Warner Music zarabiało więcej pieniędzy na swoich awatarach artystów niż na trasach i występach w świecie rzeczywistym.

Ale najwyraźniej metaverse stanowi kolejne źródło dochodów dla artystów, wytwórni i grup wydawniczych, a śmiemy twierdzić, że Warner będzie pierwszą z wielu firm muzycznych chętnych do współpracy z wirtualnymi platformami, takimi jak The Sandbox.

Udostępnij to