19 marca to Światowy Dzień Snu i aby uczcić tę okazję, przygotowaliśmy wybór najlepszych technologii, które pomogą Ci lepiej spać i obudzić się naturalnie wypoczętym.

Podczas pandemii ludzie na całym świecie (otwiera się w nowym oknie) zgłaszali wzrost zaburzeń snu, a badania z Wielkiej Brytanii, Włoch, Grecji i Chin wykazały to samo: trudno jest teraz odpocząć. Niezależnie od tego, czy jest to pośpiech między pracą a życiem osobistym, brak rutyny, czy po prostu stres z przeszłości, istnieje wiele powodów, dla których możesz mieć problemy ze spokojnym snem.

Nie możemy zagwarantować, że zastosowana tutaj technologia rozwiąże problem, ale przetestowaliśmy tutaj prawie każde urządzenie i stwierdziliśmy, że może to naprawdę coś zmienić. Niezależnie od tego, czy chcesz zablokować rozpraszające dźwięki, wprowadzić Cię w odpowiedni nastrój, czy też pomóc w opracowaniu lepszej higieny snu, warto je obejrzeć, jeśli ostatnio leżałeś wpatrując się w sufit.

muza

(Źródło zdjęcia: Muse)

muza

Zrelaksuj się przy kojących dźwiękach i mówionych „wycieczkach”

Muse S to miękka, regulowana opaska na głowę z czujnikami wykrywającymi aktywność mózgu i tętno przez skórę, podczas gdy akcelerometr na środku czoła wykrywa ruch. Te dane są przesyłane przez Bluetooth do aplikacji Muse w telefonie.

W ciągu dnia Muse S pomaga nauczyć się podstaw medytacji dzięki sesjom z przewodnikiem, które dostarczają informacji zwrotnych na temat Twoich wyników. Jeśli twój umysł zaczyna wędrować, twoje tętno przyspiesza lub zaczynasz się poruszać, sygnały dźwiękowe, takie jak silniejszy deszcz, pomogą ci wrócić na właściwe tory.

W nocy aplikacja mobilna ukołysze Cię do snu delikatnymi dźwiękami natury, efektami muzycznymi lub mówionymi historiami. Gdy zaśniesz, opaska będzie nadal śledzić Twoje tętno i ruchy, dzięki czemu będziesz mógł ocenić jakość swojego snu rano.

W naszych testach odkryliśmy, że noszenie urządzenia na czole wymaga przyzwyczajenia, ale w przeciwieństwie do zegarka, jego niezwykła konstrukcja oznacza, że ​​Muse S może określić, jak często go obracasz i ile czasu spędzasz na każdym z nich. bok. Narzędzia do medytacji są również świetne i stanowią dobry sposób na włączenie małych sesji uważności do swojego dnia.

Amazonas

Bose Sleepbuds 2

(Zdjęcie: LaComparacion)

Słuchawki Bose Sleepbuds II

Zatrać się w cichych dźwiękach i zablokuj rozpraszające hałasy w tle

Bose Sleepbuds II nie są zwykłymi słuchawkami bezprzewodowymi i nie będą konkurować ze słuchawkami Apple AirPods o miejsce w uszach podczas treningu. Zamiast tego zostały zaprojektowane tak, aby wprowadzać Cię w nastrój do snu za pomocą kojących dźwięków i blokować zewnętrzne czynniki rozpraszające.

Kiedy sprawdziliśmy zatyczki Sleepbuds drugiej generacji, stwierdziliśmy, że są one wyjątkowo wygodne dzięki miękkim, sprężystym silikonowym końcówkom, które utrzymują je bezpiecznie na miejscu. Są również lekkie i delikatne, a nawet osoby śpiące na boku uznają je za dyskretne w nocy.

Żywotność baterii jest również imponująca i możesz spodziewać się czterech nocy użytkowania między ładowaniami. Główną wadą jest to, że są dość drogie, ale jeśli często masz problemy z zasypianiem w nocy, może to być koszt, który możesz uzasadnić.

Crutchfield (otwiera się w nowej karcie)

Analizator snu Withings

(Zdjęcie: Withings)

Analizator snu Withings

Monitoruj swój sen pod materacem, bez potrzeby używania zegara

Większość monitorów snu wymaga noszenia czegoś przez noc (niezależnie od tego, czy jest to pierścionek, opaska na głowę czy zegarek), ale analizator snu Withings po prostu wsuwa się pod materac, więc nie ma się czym martwić. Po prostu włóż go na miejsce, podłącz, skonfiguruj za pomocą aplikacji Withings i możesz o nim zapomnieć do rana, kiedy nadejdzie czas na sprawdzenie statystyk snu.

Nawet jeśli znajduje się pod materacem, gdzie nigdy jej nie poczujesz, wąska mata może wykrywać Twoje tętno i ruchy przez całą noc, dostarczając szczegółowych wyników (w tym faz snu), które są bardzo podobne do tych z najbardziej zaawansowanych konwencjonalnych monitorów snu.

Byliśmy pod wrażeniem jego konstrukcji plug-and-play, a dopóki masz gniazdko elektryczne w zasięgu łóżka, analizator snu jest najłatwiejszym sposobem śledzenia snu każdej nocy.

Amazonas

Nasz pierścień

(Źródło zdjęcia: Oura)

Nasz pierścień

Mały laptop do monitorowania Twojego samopoczucia w nocy

Kolejnym niezwykłym akcesorium do noszenia jest pierścionek Oura (otwiera się w nowej karcie), który zakłada się na palec i choć wykonuje pomiary przez cały dzień, jest szczególnie przydatny w nocy. Pierścień jest wyłożony czujnikami, które mierzą tętno z cyfrowych tętnic i mierzą temperaturę, podczas gdy czujniki ruchu wykrywają kroki i poziom aktywności.

Gdy położysz się spać, Oura Ring wykrywa tętno spoczynkowe, zmienność tętna, temperaturę ciała, fazy snu i ruch. Otwórz aplikację Oura, a zobaczysz wszystkie te wskaźniki w przejrzysty sposób wraz z oceną ogólnej jakości snu.

To bardzo interesująca lektura i możesz ją wykorzystać do określenia czynników, które prowadzą do lepszego lub gorszego snu w nocy. Czy lepiej wypoczywasz np. po treningu sportowym, czy jeśli wcześniej zjesz obiad? Czy uderzanie w torbę w określonym czasie prowadzi do głębszego snu i pomaga wyciszyć się czytając lub po prostu zamykając oczy JAK NAJSZYBCIEJ?

Pierścionek jest mniejszy i mniej rzucający się w oczy niż zegarek, a jeśli nie masz nic przeciwko sprawdzaniu statystyk na telefonie przez cały dzień (nie ma małego ekranu na urządzeniu), jest atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnych trackerów fitness.

Manta Sauna MiHigh

(Źródło zdjęcia: MiHIGH)

Koc do sauny na podczerwień MiHigh

Połóż się wygodnie na łóżku i ciesz się własną sauną

Koc do sauny MiHigh najlepiej stosować w łóżku, ale nie w nocy. Jak sama nazwa wskazuje, jest to w zasadzie miniaturowa sauna, która pozwala cieszyć się dobrodziejstwami terapii cieplnej w domu.

Podłącz koc, wejdź do środka (w odzieży sportowej z długimi rękawami i skarpetkach), a po kilku minutach koc na podczerwień sprawi, że zaczniesz się pocić. Jesteśmy nieco sceptycznie nastawieni do twierdzeń firmy o detoksykacji, ale zdecydowanie powinno to pomóc rozszerzyć naczynia krwionośne i zwiększyć krążenie. Jest to szczególnie przydatne w zmniejszaniu DOMS (opóźnionej bolesności mięśniowej) po intensywnym treningu.

To też przyjemne uczucie, a późniejsza kąpiel pod prysznicem powinna Cię uspokoić i przygotować do snu. Wodoodporna konstrukcja koca i hydrofobowa powłoka oznaczają, że łatwo go później wyczyścić i wysuszyć, dzięki czemu będziesz gotowy do spania, zanim uczucie przytulności zniknie.

Lampka alarmowa Philips SmartSleep

(Zdjęcie: Philips)

Lampka alarmowa Philips SmartSleep

Obudź się delikatnie symulowanym wschodem słońca zamiast głośnego alarmu

Budzenie ze snu przez telefon nie jest szczególnie przyjemnym doświadczeniem, bez względu na to, jaką optymistyczną melodię wybierzesz dla swojego budzika. Budzące światło oferuje znacznie łagodniejszy sposób na rozpoczęcie dnia, budząc Cię przy stopniowo zwiększającym się oświetleniu, dzięki czemu budzisz się naturalnie, zamiast budzić się nagle.

Lampka do budzenia Philips SmartSleep jest jedną z najlepszych na rynku, delikatnie budząc Cię symulowanym wschodem słońca, który stopniowo zmienia kolor z czerwonego na żółty, aż pokój zostanie w pełni oświetlony. Możesz także wybrać naturalny dźwięk towarzyszący światłu, który pomoże ci nie zasnąć.

Istnieją tańsze lampy do budzenia, ale z doświadczenia wiemy, że dostajesz to, za co płacisz. Jeśli nie chcesz być obudzony nagłym uderzeniem w twarz (któremu towarzyszy powtarzająca się pętla odgłosów robota), warto zainwestować.

Amazonas

Udostępnij to