Jak uniwersytety zmierzają w kierunku nauki online
Globalne rozprzestrzenianie się COVID-19 wymusiło nową erę nauczania i uczenia się w dzisiejszym cyfrowym świecie. Nauka prawie 15.5 miliona brytyjskich uczniów została przerwana w decydującym momencie dla edukacji na całym świecie. Uwolnienie COVID-19 pokazało, dlaczego instytucje szkolnictwa wyższego muszą zbudować silny szkielet technologiczny i posiadać kompetencje cyfrowe, aby stawić czoła temu kryzysowi, tj. platformy do nauki online.
O autorze
Emily Glassberg Sands, wiceprezes ds. danych w Coursera.
Historycznie rzecz biorąc, edukacja online w dużej mierze znajdowała się na peryferiach sposobu, w jaki większość instytucji edukacyjnych inwestuje w doświadczenia uczniów. Sytuacja zaczęła się odwracać kilka lat temu w przypadku niektórych czołowych uniwersytetów, gdy więcej treści kursów udostępniono w Internecie.
Obecny kryzys tylko przyspieszy tę tendencję, a wkrótce nauka online stanie się „nową normalnością”. W Wielkiej Brytanii zaobserwowaliśmy 186% wzrost rok do roku liczby zapisów na nasze kursy online na żądanie. Aby zachować odporność, jesteśmy świadkami okresu wymuszonych eksperymentów na uniwersytetach, podobnego do tego, jaki miał miejsce podczas kryzysu z 2000 r., który zmusił instytucje do modernizacji infrastruktury technicznej.
Technologia ratuje system
Gdyby ten kryzys miał miejsce zaledwie dziesięć lat temu, system by się zatrzymał. Jednak dostęp szerokopasmowy jest obecnie niemal wszechobecny. Ponadto dysponujemy szeroko dostępnymi i niezawodnymi narzędziami komunikacji, takimi jak wideokonferencje i smartfony, a także lepiej znamy naukę online i dostęp do materiałów szkoleniowych za pośrednictwem istniejącego w firmie systemu zarządzania nauką. uniwersytet
Technologie te ułatwiają uniwersytetom dostosowanie się do kursów wirtualnych i mają na celu zapewnienie wszystkim studentom wysokiej jakości nauki online.
W centrum uwagi najlepsi nauczyciele z najlepszych uniwersytetów spędzili ostatnie osiem lat, tworząc tysiące wysoko ocenianych kursów online. Wszystkie te elementy są teraz dostępne dla osób i instytucji za pośrednictwem Coursera for Campus.
Każda uczelnia może wykorzystać te kursy online jako nowy rodzaj interaktywnego podręcznika cyfrowego. Obecnie jest on oferowany bezpłatnie uczelniom dotkniętym kryzysem i do tej pory zaczęło z niego korzystać ponad 2.600 placówek.
przejdź do nauki online
W wyniku pandemii uniwersytety szybko zaczęły oferować naukę online zamiast regularnych wykładów i seminariów prowadzonych osobiście. Jednak większości z nich trudno jest stworzyć tę ofertę od zera.
Na szczęście nie jest im to potrzebne. Obecnie uniwersytety mogą włączać do swoich programów nauczania gotowe kursy z innych zaufanych instytucji, z czasem wzmacniając swoje wewnętrzne możliwości w Internecie.
Aby ułatwić korzystanie z Internetu, uruchomiliśmy dzisiaj CourseMatch, rozwiązanie do uczenia maszynowego, które pobiera katalog kursów na terenie kampusu szkoły i dopasowuje każdy kurs do najbardziej odpowiednich kursów z naszego katalogu zawierającego 3800 kursów.
Widzieliśmy wiele godnych uwagi przykładów instytucji, które doprowadziły do tej zmiany w kierunku korzystania z Internetu, na przykład Uniwersytet Duke przez ostatnie siedem lat wdrażał swoją infrastrukturę do nauki online. Kiedy więc pandemia Covid-19 zaczęła wpływać na kampus Duke Kunshan w Chinach, był już gotowy na przejście do nauczania i umożliwienie swoim studentom dostępu do kursów za pomocą Coursera w kampusie, przy pełnym wsparciu wykładowców.
programy internetowe
Uniwersytet w Edynburgu i University College London to dwa inne znaczące przykłady instytucji szkolnictwa wyższego oferujących obecnie szereg programów online, które pod względem akademickim są równoważne stopniom zdobytym na terenie kampusu. Strategia „kupuj i buduj” zapewnia szybką reakcję na bieżące potrzeby i długoterminową, zrównoważoną wydajność online.
Historycznie rzecz biorąc, można było uważać, że ekosystem szkolnictwa wyższego dostosowuje się powoli. Jednak w obliczu bezprecedensowej sytuacji nadzwyczajnej można teraz wykorzystać ten moment, aby zapewnić wysokiej jakości nauczanie i uczenie się online. Prawie wszystkie instytucje na całym świecie rozważają obecnie, w jaki sposób będą oferować naukę online jako środek tymczasowy. Na szczęście istnieje technologia i treści, które mogą pomóc w osiągnięciu tego szybko i przy gwarantowanej jakości.
Cyfrowa transformacja edukacji.
To, co zaczęło się jako krótkoterminowa reakcja na kryzys, prawdopodobnie przekształci się w zrównoważoną transformację cyfrową szkolnictwa wyższego. Po ustabilizowaniu się początkowej i pilnej reakcji uczelnie będą mogły tworzyć treści przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. Można je połączyć z wykładami na żywo lub spersonalizowanymi ocenami, aby utrzymać uczniów na właściwej drodze.
Nauka online oferuje obecnie możliwość łączenia podejścia akademickiego z nauką stosowaną i związaną z pracą z nowoczesnymi narzędziami i metodami opartymi na umiejętnościach technologicznych, ponieważ platformy internetowe oferują również silne powiązania z firmami, jak na przykład nasz kurs Google Cloud Platform Fundamentals, jeden z najbardziej popularny na świecie. Te ważne i poszukiwane umiejętności ostatecznie pomogą uczniom wyróżnić się i zwiększyć szanse na zatrudnienie.
Wreszcie, gdy studenci powrócą do kampusu, oczekujemy, że nauczą się więcej z wykładów niż z wykładów, w wyniku czego na terenie kampusu będzie szerzej stosowane nauczanie mieszane jako „nowy standard”. .
Zostaw odpowiedź