Po Assassin's Creed Valhalla Norse Prolog, popłyniesz do Anglii, gotowy do podboju i zjednoczenia nowego lądu. Aby to zrobić, wylądujesz w Ravensthorpe, osadzie, która początkowo składa się z kolekcji sklepów i niewiele więcej.

W grze będziesz musiał wybrać, w które budynki zainwestować w pierwszej kolejności, aby podnieść poziom swojego zakładu do poziomu 6. Każdy budynek ma inne zalety, niektóre mają dodatkowe zadania, a po pierwszym, wszystko zależy od Ciebie. w jakiej kolejności je tworzysz.

Aby zbudować te miejsca, będziesz musiał przeprowadzać naloty, które są rozrzucone po mapie za pomocą czerwonych krzyżyków.

Upewnij się również, aby sprawdzić poziom mocy każdego nalotu, ponieważ prawdopodobnie nie będziesz w stanie wygrać nalotu na poziomie 280, jeśli twój Eivor ma tylko 30 lat, ten poziom mocy wzrasta wraz ze wzrostem Eivora i z czasem powinieneś mieć wystarczająco dużo zasobów, aby zacząć by uczynić Ravensthorpe twoją.

Tutaj przeprowadzimy Cię przez każdy budynek w Ravensthorpe, abyś mógł zdecydować, który z nich warto zbudować jako pierwszy.

Nie miałeś jeszcze okazji zdobyć Assassin's Creed Valhalla? Możesz go odebrać już dziś, a my znaleźliśmy najlepsze dostępne oferty.

Spis treści

Najpierw zbuduj

Który budynek powinienem zbudować jako pierwszy w Assassin's Creed Valhalla?

1

(Zdjęcie: Ubisoft)

  • Odblokowuje: ulepszenia broni i run.

Jest to pierwsze obowiązkowe budowanie i zbieranie materiałów, które odbywa się podczas tego, co jest zasadniczo samouczkiem na temat działania najazdów i zdobywania zapasów. Musisz usunąć wszystkie złote plamki z obozu podczas najazdu, aby go oficjalnie zakończyć, a każdy nalot gwarantuje zapasy, a także potencjalne księgi wiedzy i rzymskie artefakty. Po odblokowaniu kowala możesz ulepszać i wyposażać runy ze swojej broni, czyniąc je potężniejszymi.

Biuro ukrytego człowieka (chata zabójcy)

  • Odblokowania: Leap of Faith, Break Order

Drugim obowiązkowym budynkiem jest Chatka Zabójcy. Nie będziesz musiał od razu ukończyć tego budynku, ale gra nie pozwoli ci się zbytnio rozwijać bez niego. Po awansie zostaniesz przeniesiony na wysoki szczyt poza Ravensthorpe, gdzie nauczysz się Skoku Wiary, kluczowego narzędzia do szybkiego niszczenia budynków. Odblokujesz także zadanie Breaking the Order, które polega na zabiciu wszystkich templariuszy w Anglii. To długa misja do ukończenia w trakcie gry, która nie jest natychmiast podejmowana.

Sklep Reda

Sklep Reda w Ravensthorpe

Sklep Redy w Ravensthorpe (zdjęcie: Ubisoft)

  • Odblokowuje: Zadania dzienne / cotygodniowe w Redzie

Na szczęście ostatni obowiązkowy budynek jest bezpłatny, ale nie odblokuje się, dopóki nie zdobędziesz co najmniej jednego regionu. Reda to czarujący młody człowiek, który rozdaje codzienne i cotygodniowe zadania do wykonania, aby zdobyć wyjątkowe nagrody.

Stajnie

Teraz jesteśmy w opcjonalnych kabinach, i chociaż od teraz wybór należy do Ciebie, stajnie będą zdecydowanie najczęściej używane. Odblokowanie pozwala przywołać swojego wierzchowca, gdziekolwiek jesteś, co jest kluczowe w tak dużym otwartym świecie. Pozwala także trenować wierzchowce, dając im większą wytrzymałość, umiejętność pływania lub wiele innych przydatnych funkcji.

Koszary

2

Koszary Ravensthorpe

Koszary to kolejny budynek, któremu należy nadać wysoki priorytet. Odblokowuje możliwość rekrutowania Jomsvikingów, czyli specjalnych wikingów, którzy dołączą do ciebie podczas rajdów. Możesz stworzyć i dostosować pierwszą z nich, podczas gdy reszta będzie rekrutowana w innych miastach. Ci Jomswikingowie ułatwią najazdy i od czasu do czasu zaoferują ci pieniądze; twój udział w nalotach, które zrobili bez ciebie.

Chata dla widzących

  • Odblokuj: Scenariusz Asgardii

Chata jasnowidza to kolejna, którą warto odblokować wcześniej niż później.. To daje Valce miejsce na pobyt, pozwalając jej na picie mikstur, po wykonaniu stosunkowo prostych zadań zbierania roślin, co pozwala jej podróżować do Asgardu i grać rolę samego Odyna. nawet. Jest to całkowicie samodzielny rozdział i warto się w niego zagłębić, jeśli chcesz zobaczyć wszystko, co ma do zaoferowania Assassin's Creed Valhalla.

Odblokuj działania

Jakie budynki odblokowują aktywności w Assassin's Creed Valhalla?

Chata rybacka

Assassin's Creed Valhalla

Możesz sprzedawać ryby w chacie rybackiej (zdjęcie: Ubisoft)

Od teraz to naprawdę zależy od Ciebie, którą kabinę zbudujesz dalej; każdy oferuje swoje własne małe nagrody, ale żadna nie jest tak wpływowa jak te powyżej. Nic dziwnego, że chata rybacka odblokowuje wędkowanie. Tutejsi rybacy kupią również każdą rybę złowioną podczas gry.

Domek myśliwego

  • Odblokowuje: Legendarne łowy

Możesz polować w dowolnym momencie gry, ale legendarne zwierzęta nie pojawią się, dopóki nie zostanie wybudowana Chatka Myśliwego. Ten budynek ma również wiele mini-questów dotyczących narkotyków, mówiących zwierząt i potencjalnie romansów, które warto przeżyć, nawet jeśli legendarne zwierzęta nie są twoją rzeczą.

Kartograf

3

Poręczna kabina dla kompletnych (Źródło zdjęcia: Ubisoft)

Podczas gdy gra podświetli niektóre kosztowności, przedmioty kolekcjonerskie i zasoby na twojej mapie poglądowej, po odblokowaniu kartografa, będą one bardziej szczegółowe i dokładne. Praktyczna kabina dla kompanów.

Odblokuj kupców

Jakie budynki kupcy odblokowują w Assassin's Creed Valhalla?

Muzeum

Muzeum

Muzeum zdobią rzymskie posągi (zdjęcie: Ubisoft)

  • Odblokowuje: Rzymski handlarz przedmiotami

Muzeum jest wspaniałym budynkiem kolekcjonerskim, ale jego wykorzystanie jest ograniczone z perspektywy czysto gier. Tutaj rzymska kochająca uzdrowicielka kupi wszystkie rzymskie artefakty, które zbierzesz, ale najpierw poprosi cię o odebranie ich posiadania. Po wybudowaniu ścieżka do muzeum jest ozdobiona rzymskimi posągami, które świetnie wyglądają.

Sklep z przedmiotami

  • Odblokowania: Kup od Ravensthorpe

Sklep z przedmiotami to przydatna chata dla każdego, kto planuje przemieszczać się i przedzierać się przez Assassin's Creed Valhalla.. Tutaj możesz sprzedawać przedmioty, które znajdziesz lub kupić runy, fryzury, tatuaże, ozdoby na słupy i plany statków. Należy pamiętać, że wzory włosów, tatuaży i łodzi nie mogą być używane, dopóki nie masz odpowiednich chat.

Stocznia

Assassins Creed Artyleria Valhalla

Całkowicie estetyczna okazja do personalizacji Twojej łodzi

  • Odblokuj: konfigurowalne długie statki

Stocznia nie odblokowuje możliwości korzystania z łodzi, jest to automatycznie dostępne, zamiast tego oferuje całkowicie kosmetyczną możliwość dostosowania swojego langskitu. Warto, jeśli planujesz wszędzie żeglować i wiosłować, ale nie ma to realnego wpływu na przebieg gry.

Tatuaże dla facetów

  • Odblokowuje: tatuaże, konfigurowalne fryzury

Podobnie jak stocznia, ta jest czysto kosmetyczna. Daje ci to możliwość zmiany włosów Eivor i pomieszania jej tatuaży. Na początku będziesz mieć do wyboru wąską linię, ale będziesz mógł kupić więcej modeli w sklepie z przedmiotami Ravensthorpe.

Odblokuj korzyści

Jakie budynki odblokowują profity w Assassin's Creed Valhalla?

Zanim przejdziemy do indywidualnych korzyści, to, co jest stałe we wszystkich domach opartych na korzyściach, to fakt, że świadczenia będą aktywne zaraz po zorganizowaniu bankietu i mogą być kumulowane.

Piekarnia

4

(Zdjęcie: Ubisoft)

Piekarnia ma jeden z najbardziej uniwersalnych bodźców, zapewniający Eivorowi dodatkowe zdrowie.

Browar

Może Eivor odczuwa mniej bólu, kiedy jest pijany., ponieważ wybudowanie browaru zapewni im również zastrzyk zdrowia. Dzięki piekarni i browarowi w Ravensthorpe, Eivor zyskuje na popularności.

Ferma drobiu

Znak dla tego jest nieco dalej niż myślisz, więc jeśli znajdziesz namiot na brzegu i nie wiesz, co to powinno być, skieruj się w stronę drogi. Znajdziesz tam znak wskazujący na ptasią farmę. Tak czy inaczej, napędzany niesamowitą siłą piersi z kurczaka, Eivor uderzy jeszcze bardziej w miejską fermę drobiu.

Alvis i Holger House

  • Odblokowuje: +3.8 obrażeń za zabójstwo

Prawdopodobnie dlatego, że nie musisz już słuchać tych dwóch otwarcie się kłócących, zadasz więcej obrażeń za każde zabójstwo po wybudowaniu jego domu. Słabsi wrogowie nadal zginą po jednym trafieniu, ale silni wrogowie otrzymają obrażenia tylko wtedy, gdy Eivor spróbuje zabić.

Dom Kari

5

(Zdjęcie: Ubisoft)

 

  • Odblokowuje: +3.8 obrażeń za zabójstwo

Nie mamy dowcipnego komentarza dla Kari, ale wiemy, że ten budynek oferuje te same korzyści, co ulepszenie domu Alvis & Holger. Ogromna premia dla bardziej skradających się graczy, którzy chcą po cichu zlikwidować największych strażników gry.

Dom Maydy

  • Odblokowuje: +3.8 obrażeń za zabójstwo

Jak poprzednio. Po zbudowaniu wszystkich trzech umiejętności zabójstwa Eivora nie mają sobie równych. Ale także w menu możesz aktywować poziom trudności, który pozwala trafić każdego wroga w grze jednym zabójstwem. To powiedziawszy, nie tak należy grać w tę grę, ale nie musi cię to powstrzymywać. Jeśli włączysz to ustawienie, domy, które zwiększają obrażenia zadawane przez zabójstwa, staną się trochę niepotrzebne.

Farma zbożowa

Tak naprawdę nie wiemy, co to ma wspólnego ze zbożem, ale ulepszenie go daje Eivorowi nieco silniejszy pancerz. Może umieścili wyściółkę z pszenicy z tyłu swoich płyt pancernych?

Gospodarstwo hodowlane

  • Odblokowuje: +3 do obrażeń dystansowych

Nie jestem pewien, jak to się przekłada, ale posiadanie krów w Ravensthorpe sprawia, że ​​Eivor jest lepszy w strzelaniu z łuku. Jeśli stworzysz bardziej odległego Eivora w rozwoju umiejętności, farma bydła jest bardzo przydatnym elementem tej układanki.

 

Udostępnij to