Assassin's Creed Valhalla - poradnik Ravensthorpe

Assassin's Creed Valhalla - poradnik Ravensthorpe Po Assassin's Creed Valhalla Norse Prolog, popłyniesz do Anglii, gotowy na podbój i zjednoczenie nowej krainy. Aby to zrobić, wylądujesz w Ravensthorpe, osadzie, która początkowo składa się ze zbioru sklepów i niewiele więcej. W grze będziesz musiał wybrać, w które budynki zainwestować jako pierwsze, aby podnieść poziom swojej placówki do poziomu 6. Każdy budynek oferuje inne profity, niektóre mają dodatkowe zadania, a po pierwszym wszystko zależy od ciebie w jakiej kolejności je tworzysz. Aby zbudować te miejsca, będziesz musiał przeprowadzać rajdy, które są rozrzucone po mapie z czerwonymi skrzyżowanymi osiami. Pamiętaj również, aby sprawdzić poziom mocy każdego rajdu, ponieważ prawdopodobnie nie będziesz w stanie wygrać rajdu na poziomie 280, jeśli twój Eivor ma tylko 30, ten poziom mocy wzrasta wraz ze wzrostem Eivor i z czasem powinieneś mieć wystarczająco dużo zasobów, aby zdobyć zacząłeś czynić Ravensthorpe swoim. Tutaj przeprowadzimy Cię przez każdy budynek w Ravensthorpe, abyś mógł zdecydować, który z nich warto zbudować jako pierwszy. Nadal nie miałeś okazji zdobyć Assassin's Creed Valhalla? Możesz go odebrać już dziś, a my znaleźliśmy najlepsze dostępne oferty.

Najpierw zbuduj

Który budynek powinieneś zbudować jako pierwszy w Assassin's Creed Valhalla?

(Zdjęcie: Ubisoft) Jest to pierwsze obowiązkowe budowanie i zbieranie materiałów, które odbywa się podczas tego, co jest zasadniczo samouczkiem na temat działania najazdów i zdobywania zapasów. Musisz usunąć wszystkie złote plamki z obozu podczas najazdu, aby go oficjalnie zakończyć, a każdy nalot gwarantuje zapasy, a także potencjalne księgi wiedzy i rzymskie artefakty. Po odblokowaniu kowala możesz ulepszać i wyposażać runy ze swojej broni, czyniąc je potężniejszymi.

Biuro ukrytego człowieka (chata zabójcy)

Drugim wymaganym budynkiem jest Chata Zabójcy. Nie będziesz musiał od razu ukończyć tego budynku, ale gra nie pozwoli ci się zbytnio rozwijać bez niego. Po awansie zostaniesz przeniesiony na wysoki szczyt poza Ravensthorpe, gdzie nauczysz się Skoku Wiary, kluczowego narzędzia do szybkiego niszczenia budynków. Odblokujesz także zadanie Breaking the Order, które polega na zabiciu wszystkich templariuszy w Anglii. To długa misja do ukończenia w trakcie gry, która nie jest natychmiast podejmowana.

Sklep Reda

Sklep Redy w Ravensthorpe (zdjęcie: Ubisoft) Na szczęście ostatni obowiązkowy budynek jest bezpłatny, ale nie odblokuje się, dopóki nie zdobędziesz co najmniej jednego regionu. Reda to czarujący młody człowiek, który rozdaje codzienne i cotygodniowe zadania do wykonania, aby zdobyć wyjątkowe nagrody.

Stajnie

Teraz jesteśmy w opcjonalnych kabinach, i chociaż od teraz wybór należy do Ciebie, stajnie będą zdecydowanie najczęściej używane. Odblokowanie pozwala przywołać swojego wierzchowca, gdziekolwiek jesteś, co jest kluczowe w tak dużym otwartym świecie. Pozwala także trenować wierzchowce, dając im większą wytrzymałość, umiejętność pływania lub wiele innych przydatnych funkcji.

Koszary

Koszary Ravensthorpe Koszary to kolejny budynek, któremu należy nadać wysoki priorytet. Odblokowuje możliwość rekrutowania Jomsvikingów, czyli specjalnych wikingów, którzy dołączą do ciebie podczas rajdów. Możesz stworzyć i dostosować pierwszą z nich, podczas gdy reszta będzie rekrutowana w innych miastach. Ci Jomswikingowie ułatwią najazdy i od czasu do czasu zaoferują ci pieniądze; twój udział w nalotach, które zrobili bez ciebie.

Chata dla widzących

Chata jasnowidza to kolejna, którą warto odblokować wcześniej niż później.. Daje to Valce miejsce na pobyt, pozwalając jej pić mikstury, po wykonaniu stosunkowo prostych zadań zbierania roślin, co pozwala jej podróżować do Asgardu i odgrywać rolę samego Odyna. nawet. Jest to całkowicie samodzielny rozdział, w który warto się zagłębić, jeśli chcesz zobaczyć wszystko, co Assassin’s Creed Valhalla ma do zaoferowania.

Odblokuj działania

Jakie budynki odblokowują aktywności w Assassin's Creed Valhalla?

Chata rybacka

Możesz sprzedawać ryby w chacie rybackiej (Źródło zdjęcia: Ubisoft) Od teraz to od Ciebie zależy, którą chatę zbudujesz jako następną; każdy oferuje swoje własne małe nagrody, ale żadna nie jest tak wpływowa jak te powyżej. Nic dziwnego, że chata rybacka odblokowuje wędkowanie. Tutejsi rybacy kupią również każdą rybę złowioną podczas gry.

Domek myśliwego

Możesz polować w dowolnym momencie gry, ale legendarne zwierzęta nie pojawią się, dopóki Hunter's Lodge nie zostanie zbudowany. Ten budynek ma również wiele mini-questów dotyczących narkotyków, mówiących zwierząt i potencjalnie romansów, które warto przeżyć, nawet jeśli legendarne zwierzęta nie są twoją rzeczą.

Kartograf

Praktyczna kabina dla finalistów (Źródło: Ubisoft) Podczas gdy gra wyróżni niektóre kosztowności, przedmioty kolekcjonerskie i zasoby na mapie ogólnej, po odblokowaniu kartografa, będą one bardziej szczegółowe i dokładne. Praktyczna kabina dla finalistów.

Odblokuj kupców

Jakie budynki odblokowują kupcy w Assassin's Creed Valhalla?

Muzeum

Muzeum zdobią rzymskie posągi (zdjęcie: Ubisoft) Muzeum jest wspaniałym budynkiem kolekcjonerskim, ale jego wykorzystanie jest ograniczone z perspektywy czysto gier. Tutaj rzymska kochająca uzdrowicielka kupi wszystkie rzymskie artefakty, które zbierzesz, ale najpierw poprosi cię o odebranie ich posiadania. Po wybudowaniu ścieżka do muzeum jest ozdobiona rzymskimi posągami, które świetnie wyglądają.

Sklep z przedmiotami

Sklep z przedmiotami to przydatna chatka dla każdego, kto planuje przemieszczać się i walczyć w grze Assassin's Creed Valhalla.. Tutaj możesz sprzedawać przedmioty, które znajdziesz lub kupić runy, fryzury, tatuaże, ozdoby na słupy i plany statków. Należy pamiętać, że wzory włosów, tatuaży i łodzi nie mogą być używane, dopóki nie masz odpowiednich chat.

Stocznia

Całkowicie estetyczna okazja do personalizacji Twojej łodzi Stocznia nie odblokowuje możliwości korzystania z łodzi, jest to automatycznie dostępne, zamiast tego oferuje całkowicie kosmetyczną możliwość dostosowania swojego langskitu. Warto, jeśli planujesz wszędzie żeglować i wiosłować, ale nie ma to realnego wpływu na przebieg gry.

Tatuaże dla facetów

Podobnie jak stocznia, ta jest czysto kosmetyczna. Daje ci to możliwość zmiany włosów Eivor i pomieszania jej tatuaży. Na początku będziesz mieć do wyboru wąską linię, ale będziesz mógł kupić więcej modeli w sklepie z przedmiotami Ravensthorpe.

Odblokuj korzyści

Jakie budynki odblokowują profity w Assassin's Creed Valhalla?

Zanim przejdziemy do indywidualnych korzyści, to, co jest stałe we wszystkich domach opartych na korzyściach, to fakt, że świadczenia będą aktywne zaraz po zorganizowaniu bankietu i mogą być kumulowane.

Piekarnia

(Zdjęcie: Ubisoft) Piekarnia ma jeden z najbardziej uniwersalnych bodźców, zapewniający Eivorowi dodatkowe zdrowie.

Browar

Może Eivor odczuwa mniej bólu, kiedy jest pijany., ponieważ wybudowanie browaru zapewni im również zastrzyk zdrowia. Dzięki piekarni i browarowi w Ravensthorpe, Eivor zyskuje na popularności.

Ferma drobiu

Znak dla tego jest nieco dalej niż myślisz, więc jeśli znajdziesz namiot na brzegu i nie wiesz, co to powinno być, skieruj się w stronę drogi. Znajdziesz tam znak wskazujący na ptasią farmę. Tak czy inaczej, napędzany niesamowitą siłą piersi z kurczaka, Eivor uderzy jeszcze bardziej w miejską fermę drobiu.

Alvis i Holger House

Prawdopodobnie dlatego, że nie musisz już słuchać tych dwóch otwarcie się kłócących, zadasz więcej obrażeń za każde zabójstwo po wybudowaniu jego domu. Słabsi wrogowie nadal zginą po jednym trafieniu, ale silni wrogowie otrzymają obrażenia tylko wtedy, gdy Eivor spróbuje zabić.

Dom Kari

(Zdjęcie: Ubisoft)   Nie mamy dowcipnego komentarza dla Kari, ale wiemy, że ten budynek oferuje te same korzyści, co ulepszenie domu Alvis & Holger. Ogromna premia dla bardziej skradających się graczy, którzy chcą po cichu zlikwidować największych strażników gry.

Dom Maydy

Jak poprzednio. Po zbudowaniu wszystkich trzech umiejętności zabójstwa Eivora nie mają sobie równych. Ale także w menu możesz aktywować poziom trudności, który pozwala trafić każdego wroga w grze jednym zabójstwem. To powiedziawszy, nie tak należy grać w tę grę, ale nie musi cię to powstrzymywać. Jeśli włączysz to ustawienie, domy, które zwiększają obrażenia zadawane przez zabójstwa, staną się trochę niepotrzebne.

Farma zbożowa

Tak naprawdę nie wiemy, co to ma wspólnego ze zbożem, ale ulepszenie go daje Eivorowi nieco silniejszy pancerz. Może umieścili wyściółkę z pszenicy z tyłu swoich płyt pancernych?

Gospodarstwo hodowlane

Nie jestem pewien, jak to się przekłada, ale posiadanie krów w Ravensthorpe sprawia, że ​​Eivor jest lepszy w strzelaniu z łuku. Jeśli stworzysz bardziej odległego Eivora w rozwoju umiejętności, farma bydła jest bardzo przydatnym elementem tej układanki.