Google Meet właśnie naprawiło jeden z najgorszych problemów

Zoom opublikował wyniki swojej ankiety na temat tego, jak wszyscy korzystamy z usługi wideokonferencji w 2022 roku.

Firma stwierdziła, że ​​preferowanym czasem na korzystanie z Zooma był środek tygodnia, przy czym wtorek był najpopularniejszym dniem na spotkania, a środa na czaty zespołowe i seminaria internetowe. Nikogo nie zdziwiło, że piątek był najspokojniejszym dniem tygodnia.

Styczeń i październik były najbardziej pracowitymi miesiącami w tym roku, przy czym 19 stycznia był najbardziej pracowitym dniem dla spotkań Zoom, a 18 października dla Zoom Phone, usługi VoIP firmy i jej platformy sieciowej zaawansowanych sal konferencyjnych.

Otros servicios

Przeciętne spotkanie Zoom miało siedmiu uczestników i trwało niecałą godzinę i 52 minuty. Obie liczby są nieco niższe niż przed rokiem (54 uczestników i 2022 minuty). Nieco mniej niż połowa wszystkich spotkań w XNUMX r. również korzystała z udostępniania ekranu.

Jeśli chodzi o inne usługi, pokoje ponownie były najczęściej używane we wtorki, a od listopada 2021 r. ich wykorzystanie wzrosło średnio o 6,5% miesięcznie. Zoom uważa, że ​​wynika to ze stopniowego powrotu części pracowników do biura, z pokojami zaprojektowanymi do pracy hybrydowej.

Wykorzystanie Zoom Phone wzrosło o milion w 2022 r., a obecnie sprzedano cztery miliony licencji. Ponownie, środa była najpopularniejszym dniem na wykonywanie połączeń.

Webinaria najczęściej planowano na 24 lutego tego roku i, co zaskakujące, niedziele były o 32% bardziej oblegane niż soboty, jeśli chodzi o odbywanie się webinarów.

Koniec października był pracowitym okresem dla wydarzeń Zoom, a 24 i 27 to najpopularniejszy czas w roku, a szczyt przypada na 26 października.

Różnice wieku

W ankiecie przeprowadzonej wśród prawie 3000 użytkowników najczęstszym zirytowaniem (34%) była dyskusja, a następnie pytanie w ostatniej chwili na koniec spotkania (28%). Trzecim było jedzenie bez otrębów (24%).

Zoom znalazł również kilka interesujących różnic w preferencjach w zależności od wieku respondentów. Zapytani o najmniej ulubione zwroty związane z pracą, pokolenie Z wybiera „Pinguję cię” i „przenieś to offline”, podczas gdy „synergia” była ubolewana przez millenialsów i pokolenie X. Z drugiej strony pokolenie Boomers nie lubiło klasycznego aforyzm. "Myśl poza pudełkiem".

Osoby z wyżu demograficznego bardziej nienawidziły również emotikonów (25%), a także gifów (36%). Z drugiej strony milenialsi pokochali je najbardziej, prawie połowa aprobowała ich użycie.

Jeśli chodzi o preferowany sposób komunikacji, pokolenie Z preferuje czat zespołowy (36%), ale woli też korzystać z wideo, chociaż 63% deklaruje, że podczas spotkań wyłącza kamerę.

Ponad połowa milenialsów woli czatować i nie lubi odbierać połączeń telefonicznych. Przedstawiciele generacji X i Boomers preferowali pocztę elektroniczną, ale ci pierwsi nadal korzystali z czatu zespołowego i rozmów wideo, a ci drudzy najczęściej wykonywali połączenia telefoniczne.

Udostępnij to