Wydano najnowszą aktualizację Elden Ring, osłabiającą umiejętność, która frustrowała graczy od czasu wydania RPG akcji.
Łatka 1.06 Elden Ring zawiera poważną zmianę Kroku Bloodhound: Popiół Wojny, który pozwala ci robić uniki z dużą prędkością, jednocześnie czyniąc cię niewidzialnym. To potężna umiejętność, która od miesięcy dominowała w metagrze Elden Ring PvP i frustrowała wielu graczy, którzy woleliby zobaczyć drugą stronę.
Zgodnie z informacjami o łatce (otwiera się w nowej zakładce), odległość poruszania się umiejętności i czas niewidzialności zostały znacznie zmniejszone. Poleganie na nim jest teraz odradzane, ponieważ jego skuteczność zmniejszy się po dalszym używaniu, chociaż możesz częściowo zwiększyć jego zasięg ruchu, wyposażając mniej przedmiotów. Jeśli Bloodhound Step był twoim wyborem w bitwach PvP, wygląda na to, że musisz wymyślić nową strategię.
szybkie wezwanie
(Źródło zdjęcia: FromSoftware)Duże zmiany wprowadzono również w systemie przyzywania Elden Ring. Sygnały wezwania można teraz wysyłać do grup wezwania w wielu strefach, w tym poza strefą, w której aktualnie się znajdujesz. Region.
Oznacza to, że nie będziesz musiał tracić czasu na krążenie w jednym miejscu, kręcenie kciukami w oczekiwaniu na wezwanie pomocy przez gracza. Można go teraz wezwać do pomocy każdemu i wszędzie. Jest jednak zastrzeżenie. Zgodnie z informacjami o łatce nie będziesz w stanie wysłać sygnału do żadnych grup wzywających Pałac Mohgwyn.
Wprowadzono również zmiany w wyważeniu umiejętności Zwłoki Stackera, zmniejszając zadawane przez nią obrażenia i gromadzenie się krwawienia. Zdolność Quick Step również została zmieniona. Będziesz mógł go częściej aktywować w krótkich odstępach czasu, aby „okrążyć wroga po zablokowaniu”, chociaż jego skuteczność spadnie, gdy będzie używany w sposób ciągły.
Wreszcie, linia zadań Białej Maski NPC Varré została zmodyfikowana. Masz teraz możliwość ukończenia zadania, pokonując określonego NPC, zamiast brać udział w inwazji dla wielu graczy. To szczególnie dobra wiadomość dla każdego, kto nie jest subskrybentem PS Plus lub Xbox Game Pass Ultimate, a zatem nie ma dostępu do trybu wieloosobowego.
Wydawanie aktualizacji Elden Ring zwolniło w ostatnich tygodniach. Patch 1.05 został wydany w czerwcu, ale nie był zbyt ekscytujący (otwiera się w nowej zakładce). Poniżej znajdziesz pełne informacje o aktualizacji dla tej najnowszej aktualizacji.
Notatki parche 1.06 Elden Ring
(Źródło zdjęcia: FromSoftware)- Dodano funkcję wysyłania sygnałów wezwania do grup wezwań w wielu obszarach, w tym w odległych obszarach. Wysłanie panelu współpracy do odległych obszarów z tą funkcją wyklucza przywoływanie grup w „Pałacu Mohgwyn”.
- Dodano funkcję inwazji na większy obszar, w tym na odległe obszary
- Dodano nowy sposób na postęp w linii zadań Białej Maski Varre, oprócz uczestniczenia w inwazji dla wielu graczy poprzez pokonanie nowego NPC
zmiany salda
- Dodano następujące poprawki do Wielkiego Miecza, Zakrzywionego Wielkiego Miecza i Wielkich Młotów:
- Skrócono czas potrzebny do wykonania rzutu po ataku (atak z wyskoku, atak dwoma broniami i ataki na koniu nie są wliczone w cenę)
- Zwiększona prędkość ruchu potężnych ataków i naładowanych ataków (nie obejmuje ataków konnych)
- Zwiększona prędkość ruchu wskaźnika strażnika.
- Zwiększono prędkość ataku wielkich toporów i skrócono czas potrzebny do wykonania ataku po ataku (nie dotyczy ataku z wyskoku, ataku dwoma broniami i ataków na koniu)
- Zwiększona odległość zamachu, gdy gracz ma lekki ładunek na platformę.
- Zwiększono pole trafienia umiejętności broni Cipher Pata „Ostrze nie do zablokowania”.
- Zwiększono zasięg pocisków „Glintstone Pebble” i „Glintstone Dart” Ash of War, jednocześnie zmniejszając obrażenia i siłę ogłuszenia.
- Zmniejszono odległość ruchu i ramki nietykalności Ash of War „Krok ogara” poprzez dodanie poniższych zmian:
- ・Zmniejszona wydajność przy ciągłym użytkowaniu
- ・Zwiększona odległość ruchu przy słabym wyposażeniu
- Skrócono interwał aktywacji podczas sukcesywnego używania umiejętności Szybki krok, zwiększając jej zdolność do okrążania wroga po zablokowaniu i dodając mody. na dół:
- ・Zmniejszona wydajność przy ciągłym użytkowaniu
- ・Zwiększona odległość ruchu przy słabym wyposażeniu
- Zmniejszono obrażenia i gromadzenie się krwawienia umiejętności broni „Stos zwłok” po trafieniu Krwawym atakiem. Po trafieniu ostrzem obrażenia tylko nieznacznie się zmniejszają.
- Zmniejszono możliwość śledzenia celów magów „Gwiazdy Zagłady”.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym atakom „Lucerne” przechodzenie przez osłonę wroga.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że dwuręczny atak z wyskoku „Kłem Ogara” był trudniejszy do przełamania pozycji wroga.
- Naprawiono błąd, który powodował znikanie efektu „Determinacji” i „Determinacji Królewskiego Rycerza” po użyciu umiejętności „Stop” sztyletem.
- Naprawiono błąd podczas podwójnego władania toporem i wielkim toporem, który uniemożliwiał poprawne zastosowanie dodatkowych efektów zaklęć, umiejętności broni i przedmiotów.
- Naprawiono błąd podczas używania dwuręcznej halabardy, który utrudniał odparcie ataku wroga po użyciu kontry gardy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że powinowactwo do ataków fizycznych niektórych broni różniło się od powinowactwa wymienionego w opisie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz był łatwiej dostrzegany przez wrogów, gdy miał na sobie „Szatę łoża śmierci”, nawet gdy kucał.
- Naprawiono błąd, który powodował, że atak szarży cepem zadawał obrażenia sojuszniczej postaci, gdy miała na sobie „Suknię na łożu śmierci”.
- Naprawiono błąd, który powodował regenerację HP po zmianie wyposażenia na określony rodzaj zbroi.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dodany do broni podczas używania „Mgły snu” był tracony, gdy gracz został trafiony.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ruch grywalnej postaci stawał się niestabilny po trafieniu niektórych wrogów zdolnością „Podpalenie duchowego płomienia”.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi użycie kolejnego ataku umiejętności „Czarny płomień królowej” podczas wykonywania umiejętności z niewystarczającą liczbą FP
- Naprawiono błąd związany z umiejętnością broni „Zamor Ice Storm”, który ułatwiał graczowi odpieranie ataków wroga, gdy używał umiejętności z niewystarczającą liczbą FP
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty zaklęć i przedmiotów były dodawane do broni praworęcznej podczas korzystania z niektórych umiejętności broni leworęcznych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że opis zużycia PR niektórych umiejętności broni różnił się od ich rzeczywistego kosztu PR.
- Naprawiono błąd, który pozwalał „Rock Blaster” nie zużywać FP, gdy jest używany z laską w lewej ręce i bez broni w prawej ręce.
- Naprawiono błąd, który powodował, że naładowana wersja „Rytuału Czarnego Płomienia” zużywała taką samą ilość wytrzymałości jak normalna wersja.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz odzyskiwał mniej PŻ z zaklęć i przedmiotów innych niż „Flask of Crimson Tears” podczas aktywacji efektu „Great Run of Malenia”.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał „Opaline Hardtear” zwiększanie negacji obrażeń fizycznych
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi skakanie w powietrzu podczas toczenia się w określonych warunkach
- Naprawiono błąd, który pozwalał atakom z wyskoku z użyciem kolosalnej broni na wierzchowcu na trafienie dwa razy z rzędu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre znaki pojawiały się więcej niż raz w puli przywołań.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekt ataku niektórych umiejętności broni utrzymywał się w określonych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, który czasami powodował znaczne problemy z wydajnością w „Ordina, miasto liturgiczne” w pewnych okolicznościach
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi podnoszenie upuszczonych run po śmierci w określonych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał użytkownikom dotarcie do niektórych niedostępnych obszarów w trybie wieloosobowym.
- Naprawiono błąd, który powodował, że obszar gry wieloosobowej miał inne granice niż oczekiwano
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy wrogowie mieli niepoprawny wygląd i zachowanie.
- Naprawiono błąd, który powodował odtwarzanie niewłaściwych dźwięków w określonych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi poruszanie się w niektórych obszarach, co powodowało śmierć
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre lokacje na mapie miały nieprawidłowe obrazy i hitboxy.
- Naprawiono błąd na niektórych mapach, który umożliwiał użytkownikom dotarcie do nieoczekiwanych miejsc przy użyciu określonych procedur.
- Naprawiono błąd w wersji na PC, który powodował klikanie podczas zakładania Świętych Laski lub Pieczęci i aktywowania Windows.
- Inne ulepszenia wydajności i poprawki błędów.
inny
- Dodano tekst „BŁĄD” do niedozwolonych elementów. W pliku aktualizacji 1.04 naprawiliśmy błąd, który umożliwiał graczom przekazywanie innym graczom nieautoryzowanych przedmiotów, których nie można zdobyć w grze. Po rozpowszechnieniu tego pliku aktualizacji posiadanie i używanie tych nieautoryzowanych elementów będzie podlegać ostrzeżeniu lub karze po pewnym czasie.