Zwiastun Callisto Protocol daje nam poważne klimaty z Alien 3 i Dead Space

Zwiastun Callisto Protocol daje nam poważne klimaty z Alien 3 i Dead Space

Horror science-fiction Protokół Callisto otrzymał podczas State of Play nowy zwiastun, w którym szczegółowo opisano, co czyni ten horror tak przerażającym.(*3*)

Twórca Dead Space, Glen Schofield, „wraca do swoich korzeni” ze swoim „samozwańczym nowym spojrzeniem na gatunek survival horroru science-fiction”. I nie żartuje. Zwiastun to mieszanka przerywników filmowych, rozgrywki i dodanego pizzy do serialu i wygląda świetnie. Fani Dead Space nie będą zawiedzeni. (*3*)

Schofield udostępnił także więcej szczegółów na temat gry w poście na blogu PlayStation (otwiera się w nowej karcie).(*3*)

Projekt Callisto rozgrywa się na niesamowitym tle Callisto, „martwego księżyca” Jowisza w roku 2320. Fabuła ma klimat Obcego 3, a więźniowie w Black Iron Prison muszą walczyć o życie. z „tajemniczą epidemią”. (*3*)

Strażnicy i więźniowie przekształcają się w potwory Cronenberga zwane Biofagami, które, nie oszukujmy się, są prawdopodobnie wynikiem podejrzanej działalności United Jupiter Company. Postawimy się w sytuacji Jacoba Lee, będziemy walczyć o przetrwanie i odkrycie tajemnic społeczeństwa. (*3*)

W poście na blogu Schofield wyjaśnia, że ​​zespół programistów użył czegoś, co nazywa się inżynierią horroru, aby „ręcznie stworzyć niezapomniane przerażające rzeczy”. Wyjaśnia: „Wszystko polega na mieszaniu atmosfery, napięcia, brutalności, bezradności i człowieczeństwa, aby ekscytować graczy… i miejmy nadzieję, że ich przestraszą.(*3*)

Dużą rolę odgrywa tu atmosfera, a oświetlenie sprawia, że ​​ciemne, przerażające zakamarki stają się jeszcze bardziej przerażające. Oczywiście istnieje dźwięk 3D PS5, który wykorzystuje „akustyczne śledzenie promieni, dyfrakcję i portalowanie, aby w pełni zanurzyć graczy w świecie”.(*3*)

Na szczęście Protokół Callisto nie będzie polegał na alertach o skokach, aby wykonać wszystkie ciężkie prace związane z horrorem. Wciąż jednak wygląda to na dziką jazdę. „Czasami rozmieszczamy strachy, aby gracze mieli czas na złapanie oddechu, a czasami uderzamy ich dwoma lub trzema strachami z rzędu. Chcemy, aby Twoje serce waliło jak szalone z każdym naciśnięciem niesamowitych wrażeń dotykowych w grze. PS5” — ujawnia schofield. .(*3*)

I oczywiście jest mieszanka walki wręcz i strzelanek z perspektywy trzeciej osoby, która zapewnia całkowitą rzeź. Wyposażony w broń grawitacyjną zwaną GRP, broń strażniczą używaną do obezwładniania więźniów, Jacob może zamrażać i rzucać wrogami do woli.(*3*)

Ale jak podkreśla Schofield, nie jest żołnierzem. Gracze „powinni czuć się bezsilni”, ponieważ każde spotkanie to walka na śmierć i życie. Będziesz także szukał zasobów, więc poczekaj na to.(*3*)

Premiera Projektu Callisto odbędzie się 2 grudnia 2022 r. Zamówienia przedpremierowe w PlayStation Store obejmują specjalny pakiet kontrabandy, który prawdopodobnie zawiera zasoby i prawdopodobnie broń, dzięki czemu walka będzie nieco bardziej znośna. (*3*)