Globalna dominacja TikToka trwa nadal, odkąd aplikacja pojawiła się na telewizorach Smart TV VIZIO (otwiera się w nowej karcie).
Trwa wdrażanie aktualizacji (otwiera się w nowej karcie) z nową aplikacją umieszczoną bezpośrednio na stronie głównej. VIZIO obsługuje TikTok nieco wolno, ponieważ konkurenci Samsung i LG mieli tę aplikację po jej uruchomieniu w Ameryce Północnej w listopadzie 2021 r. TikTok TV to zasadniczo to samo, co aplikacja mobilna, ale na większym ekranie i bez możliwości nagrywania wideo .
Godne uwagi w tej konkretnej premierze jest to, że telewizory VIZIO są znane z tego, że są tanie. Możesz kupić na przykład 4-calowy telewizor 43K HDR firmy Vizio z serii V za niecałe 300 dolarów. Porównaj to z telewizorami Samsung 4K. Za jeden egzemplarz prawdopodobnie zapłacisz ponad 400 euro, zakładając, że jest on w promocji.
Pojawienie się TikToka na telewizorach Vizio oznacza, że popularna aplikacja jest szerzej dostępna dla konsumentów telewizyjnych.
Jednakże jest pewien haczyk. Przedstawiciel VIZIO potwierdził, że aplikacja będzie dostępna na wszystkich telewizorach VIZIO wyposażonych w SmartCast, czyli platformę aplikacji firmy. Jeśli nie masz pewności, czy Twój telewizor ma SmartCast, możesz to sprawdzić wchodząc na stronę VIZIO (otwiera się w nowej karcie) i wyszukując swój model; pojawi się na stronie produktu.
Według strony internetowej wszystkie telewizory VIZIO z roku 2021 i nowsze są wyposażone w technologię SmartCast. Oznacza to, że jeśli masz starszy model, możesz nie mieć platformy aplikacji i dlatego nie ma możliwości uzyskania TikTok TV.
Oprócz dostępności na tanich telewizorach TikTok TV jest prawie taki sam. Możesz połączyć swoje konto TikTok z wyświetlaczem VIZIO, aby oglądać filmy ze spersonalizowanego kanału. Aplikacja umożliwiła także automatyczne odtwarzanie ciągłego strumienia treści.
Analiza: próbuj nowych rzeczy
W miarę jak TikTok odchodzi od swoich mobilnych korzeni w kierunku nowych platform, nie można powstrzymać się od zastanawiania się, co firma-matka ByteDance przygotowała dla swojej aplikacji. Wprowadzenie na rynek tanich telewizorów 4K prawdopodobnie przyciągnie do nich jeszcze większą widownię, ale z tą samą treścią niewiele można zrobić.
W rezultacie TikTok wypróbował nowe rzeczy. W lutym aplikacja wydłużyła maksymalną długość filmu do 10 minut, najwyraźniej przejmując YouTube. A z majowych raportów wynika, że ByteDance planuje wdrożyć w swoim serwisie gry wideo. Ale są to dość proste gry mobilne, takie jak bieganie po pasie i unikanie przeszkód. Ciekawie jest zobaczyć, co TikTok robi, aby napędzać rozwój, nawet jeśli jest to dość przypadkowe.
Możesz też o tym nie wiedzieć, ale pobieranie filmów TikTok jest bardzo możliwe. TechRadar ma przewodnik, jak zapobiec zgubieniu zakładek w gigantycznej bibliotece treści.