TikTok TV znajduje nowy dom w niedrogich telewizorach VIZIO, z małym haczykiem

TikTok TV znajduje nowy dom w niedrogich telewizorach VIZIO, z małym haczykiem

Globalna dominacja TikToka trwa nadal, odkąd aplikacja pojawiła się na telewizorach Smart TV VIZIO (otwiera się w nowej karcie).

Trwa wdrażanie aktualizacji (otwiera się w nowej karcie) z nową aplikacją umieszczoną bezpośrednio na stronie głównej. VIZIO obsługuje TikTok nieco wolno, ponieważ konkurenci Samsung i LG mieli tę aplikację po jej uruchomieniu w Ameryce Północnej w listopadzie 2021 r. TikTok TV to zasadniczo to samo, co aplikacja mobilna, ale na większym ekranie i bez możliwości nagrywania wideo .

Godne uwagi w tej konkretnej premierze jest to, że telewizory VIZIO są znane z tego, że są tanie. Możesz kupić na przykład 4-calowy telewizor 43K HDR firmy Vizio z serii V za niecałe 300 dolarów. Porównaj to z telewizorami Samsung 4K. Za jeden egzemplarz prawdopodobnie zapłacisz ponad 400 euro, zakładając, że jest on w promocji.

Pojawienie się TikToka na telewizorach Vizio oznacza, że ​​popularna aplikacja jest szerzej dostępna dla konsumentów telewizyjnych.

Jednakże jest pewien haczyk. Przedstawiciel VIZIO potwierdził, że aplikacja będzie dostępna na wszystkich telewizorach VIZIO wyposażonych w SmartCast, czyli platformę aplikacji firmy. Jeśli nie masz pewności, czy Twój telewizor ma SmartCast, możesz to sprawdzić wchodząc na stronę VIZIO (otwiera się w nowej karcie) i wyszukując swój model; pojawi się na stronie produktu.

Według strony internetowej wszystkie telewizory VIZIO z roku 2021 i nowsze są wyposażone w technologię SmartCast. Oznacza to, że jeśli masz starszy model, możesz nie mieć platformy aplikacji i dlatego nie ma możliwości uzyskania TikTok TV.

Oprócz dostępności na tanich telewizorach TikTok TV jest prawie taki sam. Możesz połączyć swoje konto TikTok z wyświetlaczem VIZIO, aby oglądać filmy ze spersonalizowanego kanału. Aplikacja umożliwiła także automatyczne odtwarzanie ciągłego strumienia treści.

Analiza: próbuj nowych rzeczy

W miarę jak TikTok odchodzi od swoich mobilnych korzeni w kierunku nowych platform, nie można powstrzymać się od zastanawiania się, co firma-matka ByteDance przygotowała dla swojej aplikacji. Wprowadzenie na rynek tanich telewizorów 4K prawdopodobnie przyciągnie do nich jeszcze większą widownię, ale z tą samą treścią niewiele można zrobić.

W rezultacie TikTok wypróbował nowe rzeczy. W lutym aplikacja wydłużyła maksymalną długość filmu do 10 minut, najwyraźniej przejmując YouTube. A z majowych raportów wynika, że ​​ByteDance planuje wdrożyć w swoim serwisie gry wideo. Ale są to dość proste gry mobilne, takie jak bieganie po pasie i unikanie przeszkód. Ciekawie jest zobaczyć, co TikTok robi, aby napędzać rozwój, nawet jeśli jest to dość przypadkowe.

Możesz też o tym nie wiedzieć, ale pobieranie filmów TikTok jest bardzo możliwe. TechRadar ma przewodnik, jak zapobiec zgubieniu zakładek w gigantycznej bibliotece treści.