Samsung właśnie wydał kartę kredytową, ale prawdopodobnie nie będziesz w stanie jej zdobyć

Samsung właśnie wydał kartę kredytową, ale prawdopodobnie nie będziesz w stanie jej zdobyć

Samsung wprowadza na rynek nową kartę kredytową typu cashback, która przez cały rok oferuje 10% zniżki na swoje produkty.

Niestety dla większości naszych czytelników karta będzie dostępna tylko w Indiach.

Karta kredytowa Samsung Axis Bank, wprowadzona na rynek we współpracy z indyjskim Axis Bank i Visa, postawi południowokoreańskiego giganta w konkurencji z Amazonem, który oferuje również karty cash-back do sprzedaży własnych produktów.

Co dostaną konsumenci?

Oprócz zniżek na produkty Samsung, posiadacze kart będą mogli również zdobywać nagrody za wydatki u partnerów handlowych oraz inne korzyści, takie jak dostęp do poczekalni na lotniskach i zwolnienie z 1% dopłaty paliwowej.

Nowa karta jest skonfigurowana tak, aby nie miała minimalnej kwoty transakcji ani limitu zakupów Samsunga.

Dodatkowo nowa karta powinna występować w dwóch głównych wersjach: „Signature” i „Infinity”.

Wersja Signature będzie miała miesięczny limit wykupu w wysokości 10 000 Rs (123 EUR) rocznie, podczas gdy wersja Infinite będzie miała limit w wysokości 20 000 Rs (246 EUR).

Oczekuje się, że Signature będzie mieć roczną opłatę w wysokości około 6 €, podczas gdy Infinite będzie miał opłatę w wysokości około 60 €.

Dlaczego przeprowadzka?

Chociaż urządzenia Samsunga pozostają popularne w Indiach, ich udział w rynku w regionie znacznie się zmniejszył od czasu ich świetności.

Południowokoreański gigant technologii konsumenckich jest obecnie właścicielem 16,3% sprzedaży smartfonów w regionie, pozostając w tyle za swoimi chińskimi rywalami.

Według IDC Xiaomi, Realme i Vivo mają teraz odpowiednio 20,4%, 17,5% i 16,9%.

Jednak Samsung nie jest jedynym gigantem elektroniki użytkowej, który próbuje dostać się do przestrzeni płatności.

Apple ogłosił nowe usługi płatnicze dla iPhone'a wraz z wprowadzeniem nowej gamy usług na WWDC 2022, w tym Apple Pay Later, potencjalnego konkurenta usług takich jak Klarna, która pozwala konsumentom podzielić koszt zakupów na cztery równe płatności w ciągu sześciu tygodni, bez naliczania odsetek lub opłat za zwłokę.