Ponieważ w obliczu pandemii firmy na całym świecie zmuszone są do ponownej oceny swojej przyszłości, Salesforce wkroczył z szeregiem aktualizacji i nowych usług mających na celu uproszczenie decyzji.
W tym tygodniu podczas wydarzenia Dreamforce 2021 gigant oprogramowania ujawnił swój cel, jakim jest umożliwienie firmom stworzenia „cyfrowej siedziby”, która umożliwi wydajną pracę zdalną i hybrydową.
Nowe dodatki obejmują aktualizacje nie tylko podstawowej oferty CRM Salesforce, ale także Slacka, ponieważ firma pragnie udostępnić wszystkim cyfrową centralę.
Cyfrowa siedziba
Jak można się spodziewać, Slack odgrywa ważną rolę w tworzeniu cyfrowej centrali.
„Budowanie cyfrowej centrali oznacza dokładne przemyślenie infrastruktury cyfrowej, która łączy wszystkich w Twojej firmie, pomagając im znaleźć nowe sposoby na wprowadzanie innowacji, współpracę i utrzymywanie kontaktu” – powiedział Stewart Butterfield, dyrektor generalny i współzałożyciel Slacka.
„To wyjątkowa okazja dla każdej firmy, aby odkryć siebie na nowo i uczynić pracę bardziej elastyczną, włączającą i produktywną. Nie może być bardziej ekscytującego czasu dla Salesforce i Slack, aby połączyć siły, aby pomóc wszystkim firmom odnieść sukces w tym nowym, napędzanym cyfrowo świecie.
Wśród wielu aktualizacji platformy znajduje się Slack-First Sales, która umożliwia zespołom sprzedaży współpracę w czasie rzeczywistym w celu szybszego finalizowania transakcji, a także udostępnianie potencjalnych klientów, informacji i opinii, przygotowywanie spotkań lub prezentacji.
Dostępna jest również usługa Slack-First Service, która umożliwia zespołom serwisowym znalezienie ekspertów posiadających odpowiednią wiedzę do rozwiązywania problemów klientów, oraz Slack-First Marketing, który umożliwia zespołom marketingowym i agencjom współpracę w cyfrowej przestrzeni roboczej.
Istnieją również nowe usługi mające na celu poprawę wiedzy pracowników na temat analityki, handlu, doświadczeń cyfrowych, a nawet zrównoważonego rozwoju, ponieważ Salesforce chce uczynić Slack cennym narzędziem dla firm na całym świecie.
Slack doświadczył także wielu integracji z innymi usługami, w tym Zoom, MuleSoft, Quip i innymi, a także integruje specyficzne branże, takie jak organizacje non-profit, filantropia oraz opieka zdrowotna i nauki przyrodnicze, co oznacza, że naprawdę może zaoferować coś dla każdego. .
„Zmieniło się nasze podejście do pracy – od tego, gdzie idziesz, do tego, co robisz” – powiedział Bret Taylor, prezes i dyrektor operacyjny Salesforce. „Każda firma potrzebuje cyfrowej centrali, aby łączyć swoich pracowników, klientów i partnerów i rozwijać się w świecie pracy z dowolnego miejsca. Organizacje na całym świecie budują swoje cyfrowe siedziby w oparciu o Salesforce i Slack, dzięki czemu mogą pracować lepiej i szybciej się rozwijać. "
Poruszać się
Wiadomość ta pojawia się w momencie, gdy Salesforce zamierza w dalszym ciągu podkreślać swoje znaczenie dla firm na całym świecie w miarę wychodzenia firm z pandemii.
Wraz z wprowadzeniem produktu na rynek w raporcie IDC stwierdzono, że Salesforce i jej ekosystem partnerów utworzą 9,3 miliona nowych miejsc pracy i 1,6 biliona dolarów nowych przychodów biznesowych na całym świecie do 2026 roku dzięki „ekonomii Salesforce”.
Salesforce ujawniło również, że obecnie osiąga zero netto w całym łańcuchu dostaw i wartości, a także wykorzystuje w swojej działalności 100% energii odnawialnej.
„Zmiany klimatyczne to jeden z najpilniejszych kryzysów, przed którymi stoimy jako planeta, i każdy z nas ma obowiązek pomóc” – powiedział Marc Benioff, dyrektor generalny i prezes Salesforce.
„Jestem dumny, że Salesforce jest jedną z niewielu firm, które osiągnęły zerowy poziom energii netto i 100% energii odnawialnej, ale nie możemy przestać, dopóki nie przyjmiemy wszystkich rozwiązań i nie zintegrujemy wszystkich firm. Razem możemy pochłonąć 100 gigaton węgla, odtwarzając, chroniąc lub hodując 1.000 bilion drzew; przeprowadzić zieloną rewolucję w celu opracowania innowacyjnych rozwiązań klimatycznych; i przyspiesz listę Fortune 1000, aby osiągnąć zero netto.