Otwarty świat Halo Infinite otrzymał „znaczące zmniejszenie” na premierę

Otwarty świat Halo Infinite otrzymał „znaczące zmniejszenie” na premierę

Oryginalny otwarty świat Halo Infinite był zupełnie inny, ponieważ deweloper 343 Industries dokonał znaczących cięć i zmian podczas tworzenia.

Chociaż Halo Infinite był pierwszym wpisem w klasycznej serii FPS science-fiction, który zawierał otwarte środowisko, jego nieliniowy projekt przeszedł kilka iteracji. Świat, który pojawia się w ostatecznej wersji, jest uproszczoną wersją tego, co pierwotnie zamierzało 343.

„Zespół przeszedł wiele iteracji dotyczących zakresu i różnorodności biomów, zanim dołączyłem” — powiedział dyrektor kreatywny 343, Joseph Staten, w rozmowie z Academy of Interactive Arts & Sciences (otwiera się w nowej karcie). „Nawet po dołączeniu do zespołu musieliśmy podejmować decyzje dotyczące redukcji”.

Całkowicie nowy świat

Halo infinito

(Zdjęcie: Microsoft)

Staten powiedział, że zespół nie miał czasu, aby stworzyć świat tak różnorodny, jak pierwotnie wyobrażali sobie, jednocześnie zapewniając poziom wierności graficznej, szczegółowości i głębi świata, którego gracze oczekują. Chociaż uważa, że ​​poczynili wielkie postępy od czasu oczernionego demo Halo Infinite na E3 2020, potrzebne były pewne konkretne cięcia.

„Ostatecznie nie zmniejszyliśmy tak bardzo otwartego świata, ale wiem z oryginalnych projektów, że nastąpiła dość znacząca redukcja tego, czego zespół oczekiwał od nich w danym momencie.

„Wiedzieliśmy, że naprawdę musimy zapewnić wysokiej jakości doświadczenie, aby realizować nasze ambicje, aby mieć pewność, że wysyłane przez nas produkty spełniają oczekiwania.

Ale same te oczekiwania były trudne do spełnienia. Chociaż gra Halo Infinite jest zapowiadana jako doświadczenie otwartego świata dla Xbox Series X, nie zawiera niektórych podstawowych funkcji, które gracze mogą kojarzyć ze stylem. Projektując grę, zespół starał się nie uwzględniać żadnych mechanik, które tematycznie byłyby sprzeczne z serią i jej postaciami.

„Jesteśmy grą z otwartym światem w tym sensie, że nasza gra jest znacznie bardziej otwarta niż wcześniej” – mówi Staten. „Halo zawsze było relatywnie otwartą grą pod względem geometrii, jak na strzelankę, ale nie nakładaliśmy wielu systemów.

„Dużo rozmawialiśmy na przykład o rzemiośle, a moja niesławna wypowiedź do zespołu brzmiała mniej więcej w stylu: „Naczelny wódz nie musi zabijać zwierząt, żeby robić sobie skórzane koszule”. To potężnie uzbrojony superżołnierz. Jeśli czegoś chce , zabije go, weźmie broń i ruszy dalej”.

Tym razem różnica polega na tym, że możesz to zrobić podczas wspinaczki po stromym terenie. Możesz to również zrobić ze znajomym, teraz, gdy kooperacyjna gra Halo Infinite jest dostępna dla niejawnych testerów Xbox. Cała ta zniżka może wyjaśnić, dlaczego Halo Infinite jest jedną z najlepszych gier na Xbox Series X i powodem do zdobycia Game Pass.