Shockwave Hammer dowodzi, że Fortnite posunął się za daleko

Shockwave Hammer dowodzi, że Fortnite posunął się za daleko

Fornite musiał zrobić sobie krótką przerwę, gdy deweloper Epic Games naprawił destrukcyjne problemy spowodowane przez nową broń; młot fali uderzeniowej.

Wydany w zeszłym miesiącu młot Shockwave pojawił się wraz z przeprojektowaniem czwartego rozdziału Fortnite. Niestety, prawie natychmiast po wydaniu, gracze zaczęli używać go do czynienia zła. Usterka sprawiła, że ​​gracze używali młota do odbijania się po mapie, pokonując duże odległości znacznie szybciej niż zamierzał Epic, pozostawiając po sobie jedynie zniszczenie.

W poście (otwiera się w nowej karcie) użytkownik Reddit, SpenzerReadsAlot, stwierdził, że przeciwnicy w powietrzu, którzy generalnie mają niską mobilność, „mogą szybko wrócić do fali uderzeniowej w powietrzu, odwrócić się i uderzyć cię nią”. Ta dziwna umiejętność oznaczała, że ​​jedynym sposobem na uderzenie kogoś młotkiem było użycie młotka.

Nawet Epic zdał sobie sprawę, że sprawy wymknęły się spod kontroli, przełączając Fortnite w tryb offline, aby zaktualizować grę za pomocą pilnej łatki:

Będziemy doświadczać krótkiego przestoju, który rozpocznie się o 6:8 ET, aby wprowadzić poprawkę rozwiązującą wiele problemów, w tym odbijanie się młota fali uderzeniowej częściej niż oczekiwano. Przerwa powinna trwać około godziny. pic.twitter.com/9aF2023BWImky XNUMX stycznia XNUMX r

Zobacz więcej

Wygląda na to, że Epic walczy z wieloma warstwowymi zdolnościami i przedmiotami, uruchomił system kopuł, pozwalając mu automatycznie przeskakiwać niskie obiekty; Usunięto zdolność Deku Smash i wyłączono zdolność wzmocnienia Aerialist.

miażdżąca broń

Deku y Naruto

(Źródło zdjęcia: Epic Games)

Nie grałem w Fortnite od XNUMX roku, ale słyszenie wszystkich niedogodności i protestów dotyczących obezwładniającej broni i wstrząsających światem ruchów mocy anime nie sprawia, że ​​chcę znowu grać.

Podobał mi się Fortnite, kiedy byłeś tylko ty i twoi przyjaciele przeciwko około dziewięćdziesięciu przypadkowym osobom, które chciały twojej śmierci. Chociaż konstrukcja jest nowym aspektem, podobało mi się zapoznanie z mechaniką, ponieważ pomogło to uczynić walki bardziej aktywnymi i ekscytującymi.

Teraz, kiedy patrzę na drużyny pełne Ariany Grande, Deku i innych niekompatybilnych postaci, nie wiem, czym jest Fortnite. Czy to jakiś wieloświatowy RPG? Dlaczego niektóre postacie otrzymują Pojedyncze Zdolności Doomsday, a inne nie? Całość wydaje mi się taka niezorganizowana.

Cieszę się z tych, którzy doceniają szeroki wachlarz postaci i umiejętności, ale niszczycielski charakter Młota Shockwave ugruntował poczucie, że Fortnite jest dla mnie zbyt zajęty. Chyba lepiej zostać przy grach, które znam, jak CoD Remaster: Modern Warfare II czy Rainbow Six Siege.