Recenzje Falcon.io | radar technologiczny

Recenzje Falcon.io | radar technologiczny

Falcon.io niedawno znalazł się w portfolio produktów Brandwatch, co oznacza, że ​​dla każdego, kto szuka najlepszych narzędzi marketingu społecznościowego (otwiera się w nowej zakładce), jeszcze lepiej. Dobrą wiadomością jest to, że jeśli jesteś istniejącym klientem, łatwo jest zalogować się do istniejących produktów Falcon, ale jeśli jesteś nowym klientem, masz dużo więcej okazji do utknięcia.

Platforma do zarządzania mediami społecznościowymi zawiera kompletny zestaw narzędzi, których można używać do codziennych zadań, takich jak publikowanie postów w mediach społecznościowych na wszystkich głównych platformach. Dlatego Falcon.io może być również używany w połączeniu z Twitterem, Facebookiem, LinkedIn i Instagramem, z możliwością korzystania z interfejsu, który jest łatwy w użyciu, ale jednocześnie potężny.

Chociaż istnieje wiele innych konkurencyjnych narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, z których niektóre mogą być tańszą opcją niż Falcon.io, ma określony potencjał. Tym bardziej, gdy zagłębisz się w to, jak to działa.

pakiety i ceny

Prawdopodobnie najlepiej pomyśleć o Falcon.io jako o części linii produktów Brandwatch. Spójrz na stronę z cenami, a znajdziesz odniesienia do Falcon.io. Może to jednak być dobre, ponieważ potencjalnie otwiera Twoją firmę na wiele nowych narzędzi, które zwiększają Twój sukces.

Brandwatch sprzedaje trzy główne pakiety produktów, w tym jeden dla badaczy i analityków o nazwie Consumer Intelligence (otwiera się w nowej karcie). Tymczasem produkt do zarządzania mediami społecznościowymi (otwiera się w nowej karcie) jest dostępny dla menedżerów mediów społecznościowych, zapewniając kompleksowe rozwiązanie dla zespołów, które muszą współpracować przy zadaniach.

Falcon.io

(Źródło zdjęcia: Brandwatch)

Całości dopełnia opcja Full Suite (otwiera się w nowej karcie), która, jak sama nazwa wskazuje, zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby przenieść media społecznościowe i związane z nimi analizy na wyższy poziom. Ceny nie są jednak stałe i aby skomponować pakiet odpowiadający Twoim potrzebom, będziesz musiał umówić się na spotkanie z obsługą sprzedaży.

Na szczęście Brandwatch posiada również pakiet skierowany do właścicieli małych firm. Nazywa się Essentials (otwiera się w nowej karcie) i oferuje możliwość planowania zawartości, monitorowania jej i oceniania wyników. Obecnie kosztuje od 108 € miesięcznie, z opcją wypróbowania za darmo na początek.

Falcon.io

(Źródło zdjęcia: Brandwatch)

Podstawowe cechy

Teraz, gdy Falcon.io jest częścią portfolio Brandwatch, może być bardziej atrakcyjny dla większych firm. Jest to szczególnie ważne, ponieważ w kolekcji znajdują się narzędzia, które nie tylko obejmują zadania związane z zarządzaniem mediami społecznościowymi, ale także pozwalają zająć się inteligencją konsumencką.

Jednak jeśli chodzi o podstawowe opcje społecznościowe, wciąż jest wiele do zrobienia, w tym możliwość publikowania treści i zarządzania wszystkim w jednym kalendarzu. Możesz także tworzyć automatyczne kampanie reklamowe i mierzyć późniejszą skuteczność we wszystkich kanałach społecznościowych.

Możliwość porównywania treści i sprawdzania, jak radzi sobie z konkurencją, jest również plusem, a możliwość zarządzania wszystkim za pomocą jednego interfejsu i skrzynki odbiorczej dodaje prostego, ale efektywnego charakteru tego pakietu.

Podstawowe funkcje

Brandwatch uważa, że ​​pakiet Essentials będzie odpowiedni dla jednego lub dwóch użytkowników, co biorąc pod uwagę cenę, wydaje się rozsądną wartością. Podstawy są z pewnością dostępne, z możliwością przewijania i planowania postów w mediach społecznościowych. Dzięki temu możesz mieć kalendarz treści w mediach społecznościowych, zarządzać wszystkimi zasobami w jednej centralnej bibliotece, a także zarządzać kampaniami.

Inną ważną cechą Essentials jest centralna skrzynka odbiorcza. Pozwala to na przechowywanie wszystkich połączonych sieci i zarządzanych profili społecznościowych w jednym miejscu. Scentralizowana skrzynka odbiorcza znacznie ułatwia angażowanie społeczności, wysyłanie wiadomości za pomocą systemu szablonów i ustawianie automatycznych reguł dla uproszczenia.

Wreszcie Essentials oferuje możliwość zmierzenia, jak dobrze poszły działania związane z zarządzaniem mediami społecznościowymi. Obejmuje to szczegółową analizę za pomocą konfigurowalnego systemu pulpitów nawigacyjnych. Dzięki temu tworzenie i udostępnianie raportów o tym, jak wszystko poszło, jest bardzo łatwe.

Falcon.io

(Źródło zdjęcia: Brandwatch)

Interfejs i w użyciu

Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, pakiet Essentials zawiera nie tylko wiele narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, ale jest również świetny w użyciu. Istnieje stosunkowo prosty interfejs, który wciąż oferuje wiele opcji, aby jak najlepiej wykorzystać swoje kampanie. Jeśli kiedykolwiek używałeś czegoś takiego jak Hootsuite, tutaj jest podobny klimat. Ogólnie wygląd jest przyjazny i gościnny.

Falcon.io

(Źródło zdjęcia: Brandwatch)

Apoyo

Teraz, gdy Falcon.io jest częścią większego portfolio Brandwatch, zyskał znacznie większą popularność w dziale wsparcia. Oznacza to, że istnieje wielojęzyczny personel, obejmujący język angielski, hiszpański, niemiecki i francuski, co pozwala im pomagać klientom z całego świata.

Klienci mogą korzystać z pomocy i porad online, ale możliwe jest również złożenie wniosku za pośrednictwem serwisu. Brandwatch twierdzi, że odpowiedź będzie zależeć od rodzaju posiadanego pakietu, chociaż klienci powinni otrzymać odpowiedź w ciągu 4 do 24 godzin.

Falcon.io

(Źródło zdjęcia: Brandwatch)

Konkurs

Pakiet Essentials Brandwatch i Falcon.io ma wiele sensu dla mniejszych firm, a jednocześnie jest przeznaczony dla tych, którzy potrzebują bardziej znaczących opcji. Jeśli chodzi o konkurencję, jest ich mnóstwo, w tym Cloud Campaign, SocialPilot, Buffer, eClincher, Sendible, Statusbrew, Loomly, Hootsuite i Zoho Social.

ostateczny werdykt

Jeśli chciałeś zdobyć zestaw narzędzi marketingowych Falcon.io w mediach społecznościowych i martwisz się, że mogłeś przegapić swoją szansę, pomyśl jeszcze raz. Teraz, gdy jest częścią portfolio Brandwatch, jest wiele dostępnych, aby pomóc w tych kampaniach. Na szczęście to nie tylko sprawy biznesowe i korporacyjne. W rzeczywistości pakiet Essentials wydaje się być wielką wartością dla każdego, kto prowadzi małą firmę i ma silną chęć włamania się do świata mediów społecznościowych.