AWS i Salesforce chcą, aby przesyłanie strumieniowe wideo było lepsze niż kiedykolwiek

AWS i Salesforce chcą, aby przesyłanie strumieniowe wideo było lepsze niż kiedykolwiek

Dwie największe na świecie firmy technologiczne połączyły siły, aby uczynić strumieniowe przesyłanie wideo przyjemniejszym doświadczeniem dla widzów na całym świecie.

AWS i Salesforce uruchomiły szereg nowych usług mających na celu poprawę strumieniowania wideo dla użytkowników na całym świecie, umożliwiając dystrybutorom treści oferowanie szerszego, bardziej intuicyjnego zakresu usług i lepszej obsługi użytkownika końcowego.

Nowe usługi łączą uczenie maszynowe AWS, sztuczną inteligencję i narzędzia analityczne wraz z Salesforce Customer 360 i jego platformą Media Cloud.

udana transmisja

Firmy twierdzą, że ten zestaw narzędzi umożliwia dostawcom treści, takim jak telewizja i sieci internetowe, oferowanie klientom bardziej spersonalizowanych doświadczeń.

Może to obejmować trafniejsze reklamy, sugestie innych treści do obejrzenia lub subskrypcji, lub zalecenia dotyczące uaktualnienia planu oglądania, np. dodawania nowych kanałów.

Usługi przesyłania strumieniowego Salesforce AWS

(Źródło obrazu: Salesforce)

Powinno to również pomóc w zwiększeniu zadowolenia klientów z otrzymywanych usług, co, miejmy nadzieję, przełoży się na dalszą lojalność i dłuższe subskrypcje.

Nowe oferty pozwolą również dostawcom treści lepiej zrozumieć, kim dokładnie są ich klienci oraz jakimi rodzajami usług są zainteresowani i których chcą zobaczyć więcej. Technologia Salesforce zapewni bogactwo wglądu w to, co napędza indywidualne zaangażowanie klientów, oferując wgląd w rekomendacje treści i nie tylko.

„Przyciąganie i utrzymanie zróżnicowanej publiczności przy jednoczesnym dostarczaniu spójnego wideo o wysokiej jakości to jedno z największych wyzwań stojących obecnie przed dystrybutorami treści” – powiedział Christopher Dean, wiceprezes i dyrektor generalny Media & Entertainment & Media Cloud w Salesforce.

„Współpraca między Salesforce i AWS łączy kompleksową, specyficzną dla branży ofertę medialną zaprojektowaną z myślą o usługach przesyłania wideo bezpośrednio do konsumentów i transmisji na żywo. Pozwala to dystrybutorom treści na zwiększenie ich możliwości, jednocześnie pomagając im szybko wprowadzać nowe oferty usług, takie jak pakiety subskrypcji i pakiety produktów. »

„Wspólnie dostarczamy konfigurowalny zestaw skalowalnych, łatwych do wdrożenia narzędzi do obsługi treści oraz ścieżki subskrybentów oparte na sztucznej inteligencji, aby jeszcze bardziej pomóc studiom, nadawcom, publikacjom i innym dystrybutorom zaspokoić pragnienie konsumentów w zakresie spersonalizowanych treści”.