Sekcja 8: Prejudice eksploruje dobrze wydeptane terytorium, ale sprytna kampania i niestabilny tryb rywalizacji wynoszą tę strzelankę ponad jej ogólną estetykę.

Nie ma bardziej stabilnej dziedziny pracy niż marynarka kosmiczna. Wszechobecnej okupacji nigdy nie brakuje międzygalaktycznych bitew, a ich odwieczna walka jest ponownie realizowana w sekcji 8: Uprzedzenia. Ale tylko dlatego, że stoczyłeś podobne bitwy w swojej historii strzelanek z perspektywy pierwszej osoby, nie oznacza, że ​​musisz patrzeć z góry na ten wysoko latający wpis. Uprzedzenie opiera się na już solidnych podstawach Sekcji 8, aby stworzyć dużą, intensywną przygodę, która oferuje o wiele więcej zawartości, niż można by się spodziewać po grze za 14.99 USD. Pełna kampania dla jednego gracza jest największym dodatkiem do serii, oferując wystarczająco dużo wyzwań i różnorodności, aby spodobać się nawet weteranom. Rywalizacja w trybie wieloosobowym nie doczekała się aż tylu ulepszeń, ale nie można zaprzeczyć dreszczykowi emocji towarzyszącemu zastrzeleniu słabego żołnierza podczas deptania dużego robota. Prejudice nie oferuje znaczących dodatków do gatunku i brakuje mu narracji, aby zanurzyć się w tym wszechświecie, ale wznosi się ponad drobne subtelności, aby zapewnić przyjemne wrażenia bez względu na tryb, w który grasz.

Istnieje historia obracająca się wokół nieodłącznych uprzedzeń, z którymi muszą sobie radzić Kosmiczni Marines, ale ich słabo rozwinięte postacie sprawiają, że trudno jest martwić się wydarzeniami o wysoką stawkę. Warto rozważyć rozgrywkę w Prejudice. Z pozoru Prejudice wygląda jak tania podróbka Halo. Masywna zbroja noszona przez twoich żołnierzy nadaje poważny klimat Master Chiefowi, a ścieżki formacji skalnych, które tworzą większość poziomów dla jednego i wielu graczy, wyglądają tak, jakby zostały stworzone w edytorze Forge. Ale kiedy ta estetyczna zażyłość zniknie, masz do czynienia ze strzelanką, która ma swoją własną tożsamość. Przez cały czas masz na plecach plecak rakietowy z ograniczonym zapasem paliwa, a sprytne użycie go w biegach ofensywnych i walkach obronnych dodaje warstwę taktyczną do procedury ucieczki i strzelania. Aby skontrować przeciwników, możesz ich zablokować jednym naciśnięciem klawisza, ale tej umiejętności można używać tylko okresowo. Ponieważ twoje najpotężniejsze narzędzia muszą być używane oszczędnie, musisz dokładnie przemyśleć swój sposób działania, zamiast lekkomyślnie się spieszyć. To niezła równowaga, która sprawia wrażenie, jakbyś robił postępy z każdą mijającą godziną.

Broń, której używasz, wymaga wiele przemyśleń. Dostępnych jest siedem typów, od snajperów dalekiego zasięgu po wybuchowe wyrzutnie rakiet, a jednocześnie można nosić tylko dwa. To dość standardowy sposób dystrybucji broni, ale Uprzedzenie czyni sprawę nieco bardziej interesującą. Ty także wybierasz rodzaje pocisków, których chcesz użyć, a mądre wyposażenie się może oznaczać różnicę między życiem a śmiercią. Na przykład zderzające się pociski są świetne przeciwko pojazdom, podczas gdy pociski powodują poważne uszkodzenia pancerza. Istnieją również narzędzia, o które musisz się martwić. Należą do nich klucz naprawczy (do pojazdów, budowli i innych żołnierzy), granaty i nóż. Ataki wręcz nie są standardem w Prejudice. Jeśli zdecydujesz się wyposażyć w coś innego niż nóż, nie możesz atakować krótkim zasięgiem, więc upewnij się, że zaplanujesz linię ataku przed przystąpieniem do bitwy. Przy tak wielu różnych strategiach musisz grać przez kilka godzin, aby dowiedzieć się, jak działają wszystkie twoje bronie, a nawet odblokować więcej rodzajów amunicji w miarę zagłębiania się w grę.

Nigdy nie wiadomo, kiedy wybuchnie gra Chase the Space Marine.Nigdy nie wiadomo, kiedy wybuchnie gra Chase the Space Marine.

Szkoda, że ​​sterowanie nie pasuje do zakresu posiadanych umiejętności. Najbardziej niepokojącym aspektem jest wrażenie niektórych pojazdów, problem, który pojawił się w pierwszej grze. Czołg ciężki ma tendencję do ugrzęźnięcia w małych formacjach geograficznych lub wybrzuszeniach budynków, a brak zwrotności jest słabą przeciwwagą dla rosnących przeciwników. . Robot ma podobne problemy, a widok z trzeciej osoby podczas wchodzenia do tego metalicznego kombinezonu często ciemnieje, gdy zbliża się do wychodni. Ostatecznie jest to niewielka skarga w morzu opcji taktycznych, ale szkoda, że ​​te potężne pojazdy nie są tak skuteczne w walce wręcz. Przynajmniej jego kontrole mogą nadążyć za jego pragnieniami przeciwstawienia się śmierci w innych obszarach. Strzelanie do przeciwnika podczas lotu wysoko z plecakiem odrzutowym to bułka z masłem, a planowanie nalotów staje się ważną częścią twojej strategii.

Masz mnóstwo czasu, aby opanować swoją imponującą broń w długiej kampanii dla jednego gracza. W przeciwieństwie do oryginalnej Sekcji 8, która po prostu ponownie wykorzystywała mapy dla wielu graczy, jest to od podstaw przygoda, która świetnie miesza cele, aby zachować świeżość. W jednej sekcji być może będziesz musiał dokonać najazdu na pole bitwy okupowane przez siły zła. Wieżyczki i wyrzutnie rakiet śledzą każdy twój ruch, snajperzy pilnują cię, a grenadierzy pilnują, żebyś nie stał w miejscu. Przetrwanie spotkania z okopanymi wrogami, którzy chcą cię zabić, to ekscytujący wyścig, a ponieważ istnieje tak wiele różnych sposobów ataku, możesz użyć dowolnej strategii, którą uznasz za najlepszą. Innym razem możesz być siłą okupacyjną próbującą powstrzymać armię najeźdźców i równie zabawnie jest, gdy sytuacja się odwraca. Sadzisz wieżyczki, gdzie chcesz i wzywasz terminale zaopatrzenia, abyś mógł ponownie wyposażyć się w locie, a nawet możesz wezwać kombinezon mecha, jeśli masz ochotę przestraszyć ludzi.

Stronniczość nie ogranicza się również do otwartych pól bitewnych. Niektóre sekcje zmuszają cię do walki w zwarciu i chociaż brakuje swobody bitew na dużą skalę, jest to mile widziana zmiana tempa. To właśnie w tych sekcjach poziom trudności wzrasta, zmuszając cię do polegania na zdolności zabijania, aby pozostać przy życiu. Wrogowie są szybcy i nieustępliwi w Prejudice, a jeśli zdrzemniesz się choćby na sekundę, możesz zostać otoczony przez grupę zbirów. Wyzwanie jest ogólnie mile widziane, ale są pewne sekcje, które graniczy z frustracją. Tak jak ty, wrogowie są czasami wyposażeni w klucz francuski, a gdy musisz stawić czoła batalionowi uzdrowicieli na raz, z pewnością może to wystawić na próbę twoją cierpliwość. Mają specjalną zdolność do wielokrotnego leczenia swoich przyjaciół za każdym razem, gdy machasz ich tarczami, a ten cykl może być trudny do pokonania, zwłaszcza gdy twoi sojusznicy wrócili z akcji. Te dziwne skoki poziomu trudności pojawiają się tylko kilka razy podczas przygody, ale mogą szybko zatrzymać twoje postępy.

Po przejściu około 7-godzinnej kampanii dla jednego gracza nadszedł czas, aby skupić się na wysiłkach w trybie dla wielu graczy. Podobnie jak w punkcie 8, jest tylko jedna konkurencyjna oferta, choć nie jest ona tak ograniczająca, jak się wydaje. W Conquest dwie drużyny (do 40 graczy, z botami wypełniającymi miejsca) najpierw próbują zdobyć 1000 punktów. Robisz to poprzez przejmowanie punktów kontrolnych, zabijanie wrogów i wypełnianie mini-celów. Te drugorzędne cele sprawiają, że ta nudna gra „przejmij placówkę” zmienia się w niestabilną grę w przeciąganie liny. Dynamiczne misje bojowe (DCM) pojawiają się w środku bitew i skupiają się na improwizowanych wydarzeniach. Należą do nich misje, takie jak ochrona (lub zabicie) VIP-a, zbieranie danych wywiadowczych w bazie przeciwnej drużyny i zabezpieczanie zakłócacza. Za ukończenie (lub pokonanie) dowolnego z tych celów zdobywasz dużo punktów, więc miej oko na HUD, aby zobaczyć, co należy zrobić i gdzie. Te misje są całkowicie opcjonalne, więc jeśli wolisz chronić swoją bazę lub po prostu zabijać wrogów, możesz to zrobić lub możesz biegać i leczyć utykanie, jeśli to twoja torba. Istnieje wiele sposobów na bycie produktywnym członkiem zespołu, a mieszanie taktyk i pomaganie tam, gdzie jest to potrzebne, to świetna zabawa.

Swarm to nowość w Prejudice. Jest to tryb współpracy, w którym czterech przyjaciół walczy z niekończącą się hordą wrogich napastników. Musisz chronić swoją bazę za wszelką cenę i możesz stawiać wieżyczki i wzywać pojazdy, aby pomóc powstrzymać powódź. Rój nie jest tak ekscytujący jak stale ewoluujący tryb Podboju, ale dodaje nieco więcej różnorodności do tego już i tak grubego pakietu. Organizowanie taktyki z grupą przyjaciół może być świetną zabawą, zwłaszcza gdy masz kilka osób patrolujących bazę poduszkowcem, podczas gdy pozostałe dwie strzelają rakietami z góry. Niestety w Swarm jest tylko kilka różnych map, więc zabawa trwa krótko. Możesz zwiększyć poziom trudności po opanowaniu terenu, ale to nie wystarczy, aby dać temu trybowi nogi. Jest to jednak godny dodatek do serii i świetna okazja, aby połączyć siły ze znajomymi, aby pokonać sterowaną komputerowo armię.

Wieżyczka karabinu maszynowego może zadać znaczne obrażenia.Wieżyczka karabinu maszynowego może zadać znaczne obrażenia.

Niewiele jest rzeczy, których Prejudice nie robi dobrze. Niemal każdy element Sekcji 8 został w jakiś sposób ulepszony, dzięki czemu mamy dopracowaną strzelankę, która nigdy nie przestaje dostarczać rozrywki. Chociaż podstawowa mechanika jest solidna, a broń zróżnicowana, Prejudice brakuje kreatywnej iskry, która mogłaby uczynić ją czymś wyjątkowym. Ekspansywna kampania świetnie miesza typy celów, ale nie robi niczego, czego nie widziałeś wcześniej. To zabawne, dopóki trwa, ale będziesz miał trudności z zapamiętaniem czegokolwiek konkretnego, co wydarzyło się podczas napisów końcowych. A przetargi publiczne są winne temu samemu problemowi. Uprzedzenia nie zmienią sposobu, w jaki grasz w strzelanki, ale nadal jest to naprawdę fajna gra, a za 14,99 € ma świetną wartość.

Jak pobrać Sekcję 8: Badanie uprzedzeń

TOP. jeden
Powiedz mi, jak to się stało - sezon 6
Powiedz mi, jak to się stało - sezon 6
Amazon Prime Video (wideo na żądanie); Imanol Arias, Ana Duato, Ricardo Gómez (Aktorzy); Agustín Crespi (reżyser) - Patrick Buckley (scenariusz) - Carlos Garzón (producent)
Udostępnij to