Fable III pojawia się na PC z ulepszeniami graficznymi i ostrzejszą walką, ale usprawniona rozgrywka i brak opcji moralnych nadal zabierają zabawę.

W październiku ubiegłego roku Fable III została wydana na konsolę Xbox 360. Komiczne postacie i urocza estetyka przyćmiły wiele problemów gry, zapewniając kolejną magiczną podróż po świecie Albionu. Dla graczy na PC, którzy chcą spróbować swoich sił w byciu bohaterem, czekanie wreszcie się skończyło. Fable III pojawił się na PC i przyniósł ze sobą radość i fantazję, które sprawiają, że spędzanie czasu w tej mitycznej krainie jest tak przyjemne. Jest kilka drobnych zmian w stosunku do oryginału na konsolę, ale w zasadzie jest to ta sama gra, która została wydana siedem miesięcy temu. Walka została zbalansowana, aby oferować więcej wyzwań, a większość błędów graficznych została naprawiona, ale nie czekaj na pojawienie się nowej zawartości, aby uzyskać cierpliwość. W rzeczywistości wcześniej wydana zawartość do pobrania, taka jak Twierdza Zdrajcy, nie jest nawet zawarta w pakiecie; musisz wydać 7 USD, aby w nią zagrać, podobnie jak posiadacze Xbox 360. Brak nowej zawartości jest rozczarowujący, a problemy takie jak słabe wybory moralne i nieistotne odchylenia w rozgrywce utrzymują się, ale Fable III to nadal zachwycająca przygoda. i uśmiechasz się, gdy wycinasz pustych mężczyzn.

Kliknij, aby ponownie aktywować

  • Gran Turismo 7 – Znajdź swój zwiastun
  • Ujawniono lutową grę PS Plus… Niech rozpocznie się Crumpocalypse | Aktualności TechRadar
  • Uncharted: Kolekcja Legacy of Thieves – porównanie grafiki na PS4 i PS5
  • Recenzja filmu Uncharted: Legacy of Thieves
  • Historia gier Pokémon (główna seria)
  • Zwiastun Crysis 4 (tytuł roboczy)
  • Apex Legends: Defiance – zwiastun premierowy
  • PUBG MOBILE | Podsumowanie: zwiastun szybkich bitew
  • Summertime Madness – Rozszerzony zwiastun premierowy
  • Dwupunktowy kampus | ZAMÓWIENIE W PRZEDSPRZEDAŻY JUŻ DOSTĘPNE!
  • Animal Crossing: Zapowiedź dużej aktualizacji Pocket Camp
  • Shin Megami Tensei V — zwiastun z nagrodami
  • Udostępniaj, rozpowszechniaj

    • Oplatać
    • Zintegruj

    Rozmiar: 640 × 360480 × 270

    • To zaczyna się na:
    • Kończy się w:
    • Samoreprodukcja
    • Hebilla

    Czy chcesz, abyśmy zapamiętali te ustawienia dla wszystkich Twoich urządzeń?

    Zarejestruj się lub zaloguj teraz!

    Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki zgodnej z formatem HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. 00:00:00

  • HTML5
  • Samochody
  • Wysoka rozdzielczość
  • Wysoki
  • muczeć
  • Zgłoś problem Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Wpisz swoją datę urodzenia, aby to zobaczyć

    Klikając „enter”, zgadzasz się na Warunki TechRadar

    Warunki użytkowania i polityka prywatności

    Wpisać

    Teraz odtwarzane: Fable III – Recenzja wideo na PC

    Bohater, który ocalił Albion w Fable II, stał się ukochanym monarchą, spłodził dwóch synów, którzy w końcu mieli czuwać nad królestwem, gdy nadejdzie czas. Jednak nie wszyscy członkowie rodziny królewskiej mogą być obdarzeni silną wizją tego, jak poprowadzić swój lud do pokoju i dobrobytu. Najstarszy syn byłego władcy ma do czynienia ze złem i używa swojej władzy jako nowego króla, by uciskać biednych chłopów, którzy podlegają jego rządom. Jako młodszy brat (możesz wybrać bycie księciem lub księżniczką), uciekasz z zamku w przerażających okolicznościach i musisz stworzyć własną armię, aby obalić swojego żądnego władzy brata. W Fable III kładzie się większy nacisk na fabułę niż w poprzednich grach z tej serii, a spotkanie z różnymi władcami miasta ma pewien urok, aby zyskać sojuszników. Ale misje są bardziej zorganizowane dla dobrego bohatera niż dla złego; gdy dochodzisz do władzy, jesteś zmuszony robić różne dobre rzeczy, co ogranicza twoje szanse na bycie obojętnym złoczyńcą.

    Brak wyboru sposobu rozgrywania głównego zadania jest rozczarowujący, chociaż można wybaczyć tę zarozumiałość historii, gdy weźmie się pod uwagę, jak pasuje do rzeczywistości. Aby zdobyć władzę, musisz iść na ustępstwa i przekonać ludzi, że naprawdę jesteś po ich stronie; dopiero po objęciu tronu dla siebie możesz odwrócić się od dobrych ludzi, którzy cię wspierali. Może to mieć sens, ale brak konsekwencji dla zdecydowanej większości twoich działań utrudnia inwestowanie w twoje wybory. Na przykład możesz zabić całe miasto, zabijając wszystkich dorosłych, których możesz znaleźć, jeśli czujesz się trochę spragniony krwi. Ale chwilę po popełnieniu takiego okrucieństwa możesz kontynuować główne misje, w których ludzie ci ufają i uważają cię za dobrego człowieka. To nic nie znaczy. Nawet wybór złej opcji w zadaniach pobocznych ma niewielki wpływ. W pierwszej misji możesz wybrać zabicie stada kurczaków lub pozwolić im żyć. Jeśli oszczędzisz im życie, możesz postawić na wyścigi kurczaków później. Ale nawet jeśli zabijesz ich wszystkich, rasy są nadal dostępne. Gra dokłada wszelkich starań, aby upewnić się, że nie zostaniesz przyparty do muru i rzadko doznasz niepowodzeń w podejmowaniu decyzji.

    Posłuchaj, to jest w książce.Posłuchaj, to jest w książce.

    Ten brak emocjonalnego związku przenika do reszty historii. Interakcja postaci została zmniejszona nawet z opcji pierdnięcia lub tańca, które zdefiniowały Fable II. Podobnie jak w poprzedniej grze, masz możliwość powitania przyjacielskiego lub niegrzecznego powitania każdej napotkanej postaci. Jeśli jesteś grzeczny, możesz zaprzyjaźnić się z tą postacią i ostatecznie ją poślubić. Jeśli jednak jesteś nienawistny, tworzysz wielu wrogów. Ale kiedy rozmowy z twoją randką powodują, że gwiżdżesz piosenkę lub grasz w hamburgery, dopóki nie wręczy ci prezentu, trudno się przejmować nawet o jotę, gdy paczka balverines przypadkowo ją otworzy. Wyrażanie emocji to jedno z wielu miejsc, w których uproszczona mechanika ogranicza Twój potencjał przyjemności. Wcześniej mógł w każdej chwili wykonać każdy wyuczony gest. Ale już? Ograniczasz się do kilku opcji i musisz poczekać, aż opcje znikną po każdym ruchu. Ten aspekt gry ma ten sam emocjonalny cios, co w Fable II (czytaj: brak), ale tym razem trudno o psa. Nigdy nie ma chwili nawiązania więzi i nie możesz go nawet wyleczyć po walce (nigdy nie zostanie ranny), więc jest bardziej futrzanym wykrywaczem metalu niż uroczym przyjacielem.

    Szkoda, że ​​Fable III nie może wywołać głębokich uczuć dla swoich zabawnych, ale zapomnianych postaci, ale to nie znaczy, że nie będziesz w ogóle zaangażowany emocjonalnie. To wspaniała gra. Każde miejsce, do którego podróżujesz, ma swój niepowtarzalny wygląd, a niezaprzeczalną przyjemnością jest wędrowanie po krainach tylko po to, by podziwiać piękne widoki. To wspaniałe widoki i czarujące lasy, które Cię przyciągają; Zadymione niebo w Bowerstone lub piaszczyste wydmy w Aurorze sprawią, że będziesz na nogach. Chociaż twoje serce nie będzie krzywić się na napotkane postacie, uduchowiony wynik świetnie sprawdza się, gdy trzepocze ci w klatce piersiowej. Fable III jest jasny lub ciemny, przerażający lub podnoszący na duchu, i osiąga te emocjonalne zmiany dzięki starannemu projektowi artystycznemu i wzmacniającej muzyce. Chodzenie po Albionie jest jak przeglądanie stron bajki. Ten misternie skonstruowany świat jest tak atrakcyjny dla oka i tak miły dla ucha, że ​​rekompensuje brak głębi w innych obszarach.

    Jest bohaterem lutni! Odnaleźć?Jest bohaterem lutni! Odnaleźć?

    Niestety, aspekty techniczne nie są tak dopracowane, jak strona artystyczna. Najbardziej oczywistym problemem jest poszukiwanie ścieżek. Twój pies, jako pomocny poszukiwacz skarbów, jest okropny we wskazywaniu ci właściwego kierunku. Utyka na skałach i drzewach, a czasami pozostaje przy tobie, szczekając, zamiast biec, aby pokazać ci, gdzie kopać. To nieudane poszukiwanie ścieżek obejmuje również ludzi. Kiedy trzymasz się za rękę z partnerem, oczekujesz, że będzie posłusznie szedł u twego boku. Ale twoi towarzysze również utkną na wszelkich przeszkodach na swojej drodze, a te dziwactwa mogą szybko zabrać cię z tego doświadczenia. W wersji na Xbox 360 te usterki dotyczą również grafiki, ale błędy te zostały w większości naprawione w wersji na PC. Wyskakujące okienka i opóźnienia zostały w dużej mierze wyeliminowane, jak wiele innych hobby, dzięki czemu gra może pokazać wspaniałą estetykę bez rozpraszania cię serią drobnych usterek. Niestety w niektórych sekwencjach walki nadal występują spadki liczby klatek na sekundę, nawet na komputerach przekraczających zalecane ustawienia. Gra porusza się jak ślimak utkwiony w kupie soli, a jedynym sposobem na naprawienie tego jest krótki powrót do swojego sanktuarium. Pomimo dziwnego dziwactwa liczby klatek na sekundę, Fable III to piękna gra, której odkrywanie jest przyjemnością.

    Podobnie jak na zdjęciach, system walki również został ulepszony od wersji na Xbox 360. Masz trzy podstawowe zdolności ofensywne, które możesz zmienić w dowolnym momencie. Ataki wręcz, magiczne i dystansowe wymagają przytrzymania odpowiedniego przycisku i obserwowania, jak wrogowie giną, zanim to zrobisz. Wcześniej otrzymywałeś osobne kule doświadczenia na podstawie ruchów, których użyłeś, ale ten system poziomowania został usunięty. Oznacza to, że masz wolny wybór w swoich działaniach: nie musisz już używać ataków dystansowych tylko po to, by rozwinąć tę konkretną umiejętność. W wersji na konsolę Xbox 360 oznaczało to, że w trakcie gry można było polegać na magicznych atakach, co utrudniało walkę. Ale w wersji na PC wrogowie są silniejsi, zmuszając cię do przełączania się między wszystkimi atakami, jeśli chcesz ich szybko wykończyć. Płynnie wyprowadzaj ataki dalekiego zasięgu, aby trzymać wrogów na dystans za pomocą ciosów miecza, gdy biegną…

    Jak pobrać recenzję Fable III

    Udostępnij to