To nie jest przerażające, ale satysfakcjonująca strzelanina i ekscytująca gra w trybie współpracy sprawiają, że FEAR 3 jest całkowicie zabawną strzelanką.

Nie ma nic bardziej przerażającego niż nieznane. Niestety, FEAR 3 wydaje się tego nie rozumieć i obnaża wszystkie tajemnice tej paranormalnej serii strzelanek, posuwając historię do przodu, ale odbierając jej moc, aby dostać się do twojej głowy i nie zasnąć w nocy. Ale chociaż FEAR 3 może rozczarowywać jako horror, zadowala się jako strzelanka. Kampania jest świetną zabawą dla pojedynczego gracza, a zwłaszcza zabawą w trybie współpracy ze znajomym. A tryby gry wieloosobowej w grze dostarczają emocji tym, którzy chcą współpracować z innymi, aby przetrwać.

Kliknij, aby wyłączyć wyciszenie

  • Ujawniono lutową grę PS Plus… Niech rozpocznie się Crumpocalypse | Aktualności TechRadar
  • Uncharted: Kolekcja Legacy of Thieves – porównanie grafiki na PS4 i PS5
  • Historia gier Pokémon (główna seria)
  • Recenzja filmu Uncharted: Legacy of Thieves
  • Zwiastun ogłoszenia Crysis 4 (tytuł roboczy)
  • Shin Megami Tensei V — zwiastun z wyróżnieniem
  • Pokémon Legends: Arceus Video Review
  • Blizzard od niechcenia zapowiada nową grę survivalową | Wiadomości TechRadar
  • (*3*)OlliOlli World – oficjalny zwiastun filmowy

  • Legendy Pokémonów: Arceus – Hisuian. Finał. Początek. Rozwój.
  • Sniper Elite 5 – zwiastun filmowy
  • Strategia trójkąta – wprowadzenie Frederica
  • Opłata

    • Oplatać
    • osadzać

    Rozmiar: 640 × 360480 × 270

    • To zaczyna się na:
    • Kończy się w:
    • Samoreprodukcja
    • Koło

    Czy chcesz, abyśmy zapamiętali te ustawienia dla wszystkich Twoich urządzeń?

    Zarejestruj się lub zaloguj teraz!

    Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki zgodnej z formatem HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. 00:00:00

  • HTML5
  • Samochody
  • Wysoka rozdzielczość
  • Wysoki
  • Bajo
  • Zgłoś problem Przepraszamy, ale nie możesz uzyskać dostępu do tej zawartości. Wpisz swoją datę urodzenia, aby wyświetlić

    Klikając „enter”, akceptujesz warunki TechRadar

    Warunki użytkowania i polityka prywatności

    wchodzić

    Teraz odtwarzane: FEAR 3 Recenzja wideo

    FEAR 3 podąża śladami początkowego zakończenia FEAR 2, ale zwraca nas do bohatera oryginalnego FEAR, genetycznie zmodyfikowanego superżołnierza znanego jako Point Man. Wydarzenia na końcu FEAR 2 wywołały paranormalną katastrofę biblijne proporcje w mieście Fairport, a Point Man jest chętny, aby tam dotrzeć i pomóc byłemu członkowi drużyny wplątać się w chaos. Jednak Point Man nie jest sam. Towarzyszy mu jego morderczy brat Paxton Fettel. Point Man mógł trafić kulą w mózg swojego brata w FEAR, ale Fettel nie zamierza pozwolić, aby taka drobnostka jak śmierć go powstrzymała. Bracia zawiązują niełatwy sojusz, ale pomimo napięć między nimi historia rozwija się w przewidywalny sposób. Gdy bracia konfrontują się z bolesną rzeczywistością wspólnej przeszłości, panuje miłe poczucie zamknięcia, ale nie ma niespodzianek ani przerażeń, których można by się spodziewać, gdy historia się skończy. Obrazy również nie przedostaną się do twojej podświadomości. Grafika FEAR 3 jest prosta i pozostaje w tyle za dzisiejszymi standardami. W rezultacie upiorne salony, ulice miasta i food courty, przez które przechodzisz, nie są tak upiorne, jak powinny; środowiskom brakuje przekonującego poziomu szczegółowości, aby w pełni Cię wciągnąć. Dźwięki są bardziej efektywne; głośne serie wystrzałów zwiększają intensywność strzelanin, a eteryczne zawodzenie towarzyszące upiornym wizjom może cię trochę niepokoić, nawet jeśli ich zobaczenie nie.

    Można grać w Point Mana i Paxtona Fettela, ale jeśli prowadzisz kampanię sam, musisz najpierw rozegrać każdy etap jako Point Man, aby odblokować opcję gry jako Fettel. Bez względu na to, jaką postacią grasz, FEAR 3 jest w istocie strzelanką biegaczy, która przenosi cię z jednego małego obszaru do drugiego i widzi, że jesteś stale nękany przez grupy wrogów. Chociaż główna akcja nie ewoluuje zbytnio w trakcie gry, strzelaniny wciąż są ekscytujące. Różnorodność pistoletów, strzelb, karabinów szturmowych i innych rodzajów broni, których możesz użyć, jest potężna, a płynne sterowanie sprawia, że ​​celowanie i strzelanie to czysta przyjemność. A twoje ataki w zwarciu, w tym kopnięcie z poślizgu, które może sprawić, że wrogowie będą latać jak szmaciane lalki, sprawiają, że czasami fajnie jest zrezygnować z użycia broni i szarżować na wrogów.

    Większość czasu spędzasz walcząc z żołnierzami w prywatnej armii złej korporacji Armacham, a ci wrogowie trzymają cię na palcach, oskrzydlając twoją pozycję, chociaż czasami robią głupie rzeczy, takie jak utknięcie schodząc po schodach. Wszystkie obszary, w których odbywają się wymiany ognia, zapewniają wiele okazji do ukrycia się, ale większość osłony można zniszczyć, a gorączkowe bieganie z miejsca na miejsce, gdy twoja osłona zostanie zniszczona, jest ekscytujące. FEAR 3 sprawia, że ​​wymiany ognia nie stają się nużące, zapewniając okresy atmosferyczne między strzelaninami. Na przykład spędzenie kilku cichych minut na spacerze po zbezczeszczonym hipermarkecie buduje napięcie, zanim kule zaczną lecieć. I chociaż Point Man i Paxton to symboliczne maszyny do zabijania, okazjonalna okazja, by przejąć kontrolę nad literalną maszyną do zabijania i sprawić, by sprawy były bardzo nieprzyjemne dla swoich przeciwników, jest świetną zabawą. W niektórych momentach kampanii możesz dowodzić dwoma rodzajami opancerzonych pancerzy wspomaganych. Te potężne i ciężkie urządzenia sprawiają, że ataki żołnierzy Armacham są śmieszne, a strzelanie z helikopterów z wnętrza jednej z tych maszyn to wspaniały pokaz niszczycielskiej mocy.

    Poszukiwanie przez Point Mana dobrej okazji w telewizji zabiera go w przerażające miejsca.Poszukiwanie przez Point Mana dobrej okazji w telewizji zabiera go w przerażające miejsca.

    Jako Point Man masz przewagę w walce dzięki nienormalnie szybkiemu refleksowi. Pozwalają one na krótkie spowolnienie ruchu, co znacznie ułatwia ustawienie idealnego strzału w głowę lub radzenie sobie z przytłaczającą liczbą agresorów. Nie ma już nic nowego w możliwości poruszania się w zwolnionym tempie w strzelankach, ale nadal fajnie jest widzieć, jak powietrze wibruje, gdy pocisk przelatuje nad twoją głową lub patrzeć, jak to, co zostało z wroga, eksploduje w krwawym bałaganie. . Paxtonowi brakuje wyostrzonego refleksu brata, ale nadrabia to innymi talentami. Jako upiór nie może podnosić broni (choć wciąż jest podatny na kule), ale może unosić wrogów w powietrzu i strzelać śmiercionośnymi pociskami energii z ręki. Potrafi również przejąć kontrolę nad żołnierzami nawet ze znacznych odległości, a uderzanie w ciało wroga z drugiego końca pokoju jest bardzo wyzwalające. Gdy zamieszkujesz ciało, metr spływa, a jeśli się wyczerpie, powracasz do swojej widmowej formy. Ale wrogowie, których zabijasz, pozostawiają energię psychiczną, którą możesz wykorzystać do naładowania licznika i wydłużenia czasu posiadania, zachęcając cię do podejmowania ryzyka i nie ukrywania się zbyt długo.

    Umiejętności Paxtona przydaje się w trybie dla jednego gracza, ale dopiero wtedy, gdy wspólnie podchodzicie do kampanii, naprawdę błyszczą. Gracz kontrolujący Paxtona może zawiesić wrogów w powietrzu, podczas gdy Point Man strzela w nich pociskami. Paxton może zbliżyć się do ciała odległego wroga, aby flankować grupę wrogów, a następnie Point Man może aktywować spowolnienie i atakować od przodu. Stała okazja do skoordynowanego korzystania z uzupełniających się mocy rodzeństwa sprawia, że ​​praca z partnerem jest przyjemnością i odróżnia tę grę w trybie współpracy od wielu strzelanek, w których wszyscy gracze mają równe umiejętności.

    FEAR 3 posiada również cztery tryby gry wieloosobowej dla maksymalnie czterech graczy. Soul King to tryb rywalizacji, w którym gracze zaczynają jako upiory. Przejmujesz w posiadanie żołnierzy i zbierasz dusze poległych wrogów, a gracz z największą liczbą dusz zostaje ogłoszony zwycięzcą, gdy skończy się czas. Gracze tracą połowę zebranych dusz, gdy umierają, więc wyniki mogą się nagle zmienić nawet w ciągu ostatnich kilku sekund, co oznacza, że ​​nawet ci, którzy mają przyzwoitą przewagę nad konkurentami, nie powinni czuć się zbyt komfortowo. W Soul Survivor jeden z graczy zostaje spaczony w upiora na początku meczu i ten gracz postanawia spaczyć pozostałych, podczas gdy ludzie współpracują ze sobą, aby przetrwać. Oba tryby zapewniają szybkie emocje, ale prawdopodobnie nie sprawią, że wrócisz na długo.

    W Skurczu ty i inni gracze pracujecie razem, aby przetrwać kolejne fale coraz potężniejszych wrogów. Każda mapa ma fortecę pośrodku, a pomiędzy falami gracze mogą naprawiać uszkodzone barykady w strukturze lub zapuszczać się w okolicę, aby chwytać skrzynie i zwracać je do bazy, dostarczając broń i amunicję na przyszłe fale. Konieczność odbudowy i uzupełnienia zapasów w krótkim czasie między falami zachęca zespoły do ​​dobrej komunikacji i strategii przetrwania, a gdy sytuacja staje się coraz bardziej tragiczna w kolejnych falach, tryb ten staje się coraz bardziej suspensywny. Najbardziej niezwykłym ze wszystkich trybów dla wielu graczy jest F***ing Run, w którym musisz biec przez obszary, podczas gdy wrogowie cię atakują, a imponująca ściana śmierci ściga cię od tyłu. Ściana porusza się szybko, nie pozostawiając czasu na zabawę, a jeśli jakikolwiek gracz zetknie się ze ścianą, tryb kończy się dla wszystkich graczy. Gdy ściana się zbliża, ekran robi się szary, a kontroler dziko wibruje, a ponieważ…

    Skąd pobrać recenzję FEAR 3

    TOP. jeden
    Strach (Notatniki z urwiska nr 85)
    Strach (Notatniki z urwiska nr 85)
    Zweig, Stefan (autor)
    7,59 EUR
    Udostępnij to